Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Thaumaturge - poradnik do gry

The Thaumaturge - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Thaumaturge: Coś się kończy, coś się zaczyna The Thaumaturge poradnik, solucja

Coś się kończy, coś się zaczyna to krótki główny quest kończący akt 2 gry The Thaumaturge. W solucji opisaliśmy kiedy można rozpocząć zadanie i jakie ślady ukryto w gabinecie fałdżeja oraz mieszkaniu fałdżeja.

Ostatnia aktualizacja: 27 lutego 2024

W końcowej części drugiego aktu kampanii gry The Thaumaturge musicie zaliczyć mniejsze główne zadanie Coś się kończy, coś się zaczyna. Opis przejścia w naszym poradniku informuje jak odblokować opisywany quest, jak przeszukać gabinet i mieszkanie fałdżeja, a także jak przebiega spotkanie z Fałdżejem.

Odblokowanie questu

1 - The Thaumaturge: Coś się kończy, coś się zaczyna - The Thaumaturge - poradnik do gry
  1. Zadanie to rozpoczniecie w Gabinecie Fałdżeja po ucieczce z Cytadeli w ramach głównego questu Ku otchłani.

Porozmawianie z Fałdżejem

2 - The Thaumaturge: Coś się kończy, coś się zaczyna - The Thaumaturge - poradnik do gry
  1. W gabinecie możecie znaleźć kilka spostrzeżeń dzięki percepcji - Kule od pistoletu i Karty pacjentów. Odblokujecie wniosek Klinika Emira.
  2. Wejdźcie do mieszkania Fałdżeja i poszukajcie kolejnych śladów - Domowa apteczka, Chamail, Szachy i Listy. Otrzymacie wniosek Dom Emira.
  3. Interakcja ze stolikiem z obrazka rozpocznie rozmowę z Fałdżejem. Możecie wyrazić dowolną opinię o Samirze.
  4. Na koniec spotkania dojdzie do odblokowania kolejnych głównych questów Na rozdrożu oraz Czwarty do brydża. Po wyjściu z kamienicy Fałdżeja oficjalnie rozpocznie się akt 3 kampanii.