The Thaumaturge: Jak pokonać bossa Djinn? The Thaumaturge poradnik, solucja
Salutor Dżin jest opcjonalnym bossem z questu Bez strachu z gry The Thaumaturge. Z tej strony poradnika dowiecie się jak rozpocząć starcie z Djinnem w dzielnicy Mirów, jak reagować na unikalne ataki bossa i jak ujarzmić Salutora Dżin.
Ostatnia aktualizacja: 4 marca 2024
Konfrontacja z Salutorem Djinn ma miejsce w ramach pobocznego zadania Bez strachu w grze The Thaumaturge. Nasz poradnik wyjaśnia kiedy dokładnie dochodzi do walki z bossem z dzielnicy Mirów, jak odpowiadać na ataki Dżina, jak skutecznie eliminować cienie oraz jak permanentnie przejąć kontrolę nad Salutorem.
Gdzie jest Dżin?
- Djinn to jeden z tych Salutorów, których nie możecie przyłączyć w ramach głównej fabuły. Musicie zająć się pobocznym questem Bez strachu - opisaliśmy go w naszej solucji.
- Poboczna misja dotyczy wytropienia złodziejki Leili, by finalnie dojrzeć jej Skazę. Stanie się to możliwe w lokacji Dom publiczny Harem w dzielnicy Mirów, po przeszukaniu budynku i udowodnieniu kobiecie kradzieży. Dżin wyjdzie z ukrycia po pomyślnej konfrontacji z udziałem Leili i Pęsety.
Jak pokonać Dżina?
- Analogicznie do starć z innymi Salutorami zamiast atakowania bezpośrednio Djinna musicie eliminować cienie, które są nasyłane przez bossa w ramach kolejnych grup. Pozbywanie się cieni może stopniowo uszczuplać pasek energii Salutora.
- Pamiętajcie o tym żeby sprawdzać cechy wszystkich nowych cieni i dobierać odpowiednich Salutorów do niszczenia ich. Dopiero po pozbyciu się cechy danego przeciwnika wybierajcie swoje ulubione ataki.
- Pierwszym unikalnym atakiem Dżina jest Podszept Karina - nakłada on negatywny stan na Wiktora i po zakończeniu danej rundy bohater może otrzymać spore obrażenia. Zapobiegajcie temu stosując umiejętności Salutorów, które usuwają negatywne statusy, np. Liberum Veto dla Upyra. Starajcie się tego dokonać zanim aktualna runda zostanie zakończona.
- W skład drugiej grupy cieni wejdzie aż 4 przeciwników. Zauważcie, że część z nich stoi początkowo w drugim rzędzie. Muszą one najpierw przejść do pierwszego rzędu i starajcie się atakować bliżej stojących wrogów zanim to nastąpi. Jeśli nie macie dostatecznie rozwiniętego jakiegoś Wymiaru, to stosujcie Cierpienie lub inne negatywne stany / klątwy.
- Tym razem Dżin może dodatkowo wykonywać atak Koszmar derwisza, który jest nie do zatrzymania. Zadaje on mniej obrażeń od akcji Podszept Karina, ale starajcie się regularnie używać umiejętności leczących, by pasek zdrowia Wiktora nie spadł poniżej 15-20 punktów.
Nagrody za pokonanie bossa
- Po pokonaniu Dżina musicie powrócić do Rasputina w dzielnicy Powązki, by poprosić przyjaciela o seans. Dopiero wtedy pomyślnie ujarzmicie Djinna i sprawicie że Salutor będzie mógł brać udział w bitwach po stronie Wiktora. Dostępne staną się też nowe umiejętności Wymiaru Serce.
- Oprócz tego otrzymacie XP i odblokujecie skazę Zuchwałość (jednorazowe uniknięcie śmierci w trakcie walki i odrodzenie się z 1 punktem zdrowia).