Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Thaumaturge - poradnik do gry

The Thaumaturge - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Thaumaturge: Lista wszystkich głównych i pobocznych zadań The Thaumaturge poradnik, solucja

Sterując Wiktorem w grze The Thaumaturge możecie zaliczać różnorakie główne i poboczne zadania. Ta strona poradnika zawiera zestawienie wszystkich questów – pozwoli to Wam uniknąć przegapienia jakiejś opcjonalnej misji, a także ustalić jak daleko pozostało do zakończenia gry.

Ostatnia aktualizacja: 4 marca 2024

Nie wszystkie questy z gry The Thaumaturge rozpoczynają się w sposób automatyczny. W śledzeniu postępów w misjach może Wam pomóc nasz poradnik - na tej stronie znajdziecie listę wszystkich głównych i pobocznych zadań. Ułatwi to Wam odkrycie i zaliczenie 100% misji dostępnych w grze.

Zadania główne

  1. Cienie starych grzechów - to długi quest prologu z regionu Zakaukazie. Wyjaśniamy gdzie znaleźć cudotwórcę i osobę ze Skazą w wiosce, jak przepytać Vesnę i jak dotrzeć na leśną polanę.
  2. Syn Syreniego Grodu - to zadanie zaliczane tuż po przybyciu do Warszawy. Podpowiadamy m.in. jak wydostać się z kotła, jak dotrzeć na pogrzeb na Powązkach i jak powrócić do domu Szulskich.
  3. Co po nas zostanie - w misji tej Wiktor bada okoliczności śmierci ojca. Dowiecie się jak zbadać gabinet w Kamienicy Szulskich, jak przepytać Ligię i gdzie są ruiny budynku do przeszukania.
  4. Oswojenie ciemności - zadanie to dotyczy odwiedzenia Rasputina w Warszawie. Dowiecie się też kiedy i z jakiego powodu główny quest może się ponownie znaleźć w dzienniku.
  5. Gadzi jubel - to quest z wzięcia udziału w soiree w Hotelu Imperialnym. Wyjaśniamy jak przygotować się na przyjęcie, a także jak zbadać apartament oraz gdzie znaleźć Swietłanę i osobę ze Skazą.
  6. Bękarty nocy - w misji tej Wiktor odnowi znajomość z Abaurycym. Pokazujemy jak wydostać się z Baru Londyńskiego, gdzie jest osoba ze Skazą i jak sprowokować Salutora Lelek.
  7. W pył się obrócisz - misja ta dotyczy wydostania Swietłany z Warszawy. Informujemy jak eskortować Swietłanę do Portu Praskiego, jak wygrać walki w lochu oraz gdzie jest Javier.
  8. Wszystkie nasze klątwy - motyw przewodni tej misji to uzyskanie pomocy w zdjęciu klątwy Golema. Opisaliśmy m.in. przeszukanie gabinetu ojca i sklepu Szulskich, wizytę w Synagodze Nożyków i spotkanie z Mordechajem.
  9. Dzieci szatana - to krótsza główna misja z wzięcia udziału w przemówieniu Rasputina w mieszkaniu Nadarzyńskich. Dowiecie się jaka rola może przypaść Wiktorowi.
  10. Niebezpieczne znajomości - w zadaniu tym Wiktor planuje nawiązać kontakt z thaumaturgami mieszkającymi w Warszawie. Opisaliśmy wszystkie kroki prowadzące do spotkania z fałdżejem.
  11. Wielki rejwach - w misji tej bohater musi odnaleźć Ariela Rofe. Pokazujemy m.in. jak przeszukać mieszkanie Ariela oraz jak doprowadzić do spotkania w dzielnicy Bazar Różyckiego.
  12. Gliniane ambicje - to istotny quest z uwolnienia się od Golema z pomocą nowych przyjaciół. Opisaliśmy przygotowania do rytuału w lochu Synagogi Nożyków i ważny wybór w sprawie Ariela i Golema.
  13. Diabelski Gambit - zadanie to zawiera punkt bez powrotu, którego przekroczenie oznacza awans do finału i anulowanie pobocznych zadań. Opisaliśmy również przebieg egzorcyzmu na Szymku.
  14. W otchłani - w misji tej Wiktor musi uciec z Cytadeli. Objaśniamy m.in. jak opuścić celę, jak może przebiec przesłuchanie z udziałem Iwana i Samiry, a także gdzie znaleźć grymuar ojca.
  15. Coś się kończy, coś się zaczyna - to krótsze zadanie fabularne, w ramach którego Wiktor musi przeszukać mieszkanie fałdżeja i spotkać się ze starcem.
  16. Na rozdrożu - to zadanie z doprowadzenia do spotkania z Rasputinem. Podpowiadamy m.in. jak wydostać się z dzielnicy Bazar Różyckiego oraz jak przygotować się do rozmowy z Rasputinem w Powiślu.
  17. Czwarty do brydża - to jeden z ostatnich questów kampanii i dotyczy ponownego spotkania z Arielem Rofe. Wyjaśniamy gdzie przebywa Ariel i jak na spotkanie wpływają ważne wybory.
  18. Ostatni dzień lata - to bardzo ważne zadanie z wyboru wariantów zakończenia kampanii. Dodatkowo opisaliśmy jak mogą przebiec spotkania ze Stanisławem oraz Ligią.
  19. Czekając na cud - to końcowy quest wątku Rasputina. Opisaliśmy m.in. dostanie się na carskie przyjęcie, poznanie planów Rasputina oraz możliwe warianty podczas spotkania z carem.
  20. Niedaleko jabłoni - to ostatni quest wątku komitywy. Informujemy m.in. jak zinfiltrować Dolinę Szwajcarską, jak zaliczyć spotkanie ze Skałonem i jak wygląda finałowa konfrontacja z carem.

Zadania poboczne

  1. Krawieckie rozterki - w misji tej Wiktor może pomóc krawcowi w znalezieniu inspiracji. Wyjaśniamy jak dodawać kolejne ślady i jak odblokowywać dzięki nim stroje dla Wiktora.
  2. Sztuka umierania - to pierwszy poboczny quest z wytropienia Salutora Morana. Informujemy jak zbadać miejsce zbrodni, jak znaleźć osobę ze Skazą i jak wygląda konfrontacja z Kajetanem.
  3. Konie na niebie - to druga poboczna misja z powstrzymania Rybaka na Powiślu. Informujemy m.in. jak uzyskać dostęp do ciała ofiary, jak uwolnić Kajetana z więzienia i jak powstrzymać prawdziwego mordercę.
  4. Oni żyją - to zadania z powstrzymania dalszej agresji ugrupowania WTA. Dowiecie się m.in. jak zbadać cmentarz, gdzie jest siedziba WTA i jakie są różne warianty zaliczenia questu.
  5. Cena przyjaźni - w misji tej Wiktor bada śmierć Ludwika w Hotelu Imperialnym. Wyjaśniamy jak rozpocząć śledztwo, jak przepytać Pietię i innych NPC-ów oraz jak może zakończyć się misja.
  6. Bez strachu - to quest, w którym Wiktor musi złapać złodziejkę Leilę w dzielnicy Mirów. Dowiecie się jak dopaść salutora Djinn, gdzie przebywa Leila i jak zaliczyć konfrontację z kobietą.
  7. Horyzont wspomnień - to zadanie związane z wizjami z wydarzeń z przeszłości Wiktora. Pokazujemy jak rozpocząć quest i jak z pomocą Upyra oglądać kolejne wizje.
  8. W oparach świętości - to mała misja z wizyty w praskiej cerkwi. Dowiecie się kiedy dojdzie do odblokowania questu i gdzie znaleźć wszystkie ślady powiązane z questem.
  9. Fajrant - w misji tej trzeba rozwiązać problem strajku w Śródmieściu Południowym. Wyjaśniamy kim są strony konfliktu, a także jakie są wszystkie możliwe warianty na zakończenie strajku.
  10. Pierwsza strona - w misji tej do rozegrania jest śledztwo zlecone przez Tobiasza Fejgina. Pokazujemy jak rozpocząć misję, jak wydobyć informacje od Krystiana Króla i gdzie znaleźć kryjówkę Lechitów.
  11. Rózga dla bohatera - to zadanie z dzielnicy Port Praski, w której można odnaleźć salutora Krampusa. Wyjaśniamy jak uzyskać dostęp do magazynu i jak go przeszukać, a także jak podążać za Edkiem.
  12. Funkcja poznawcza - to zadanie Uniwersytetu Latającego z kradzieży woluminu w antykwariacie. Pokazujemy przebieg śledztwa oraz wytypowanie winnych kradzieży książki.
  13. Historia jednego wykładu - to druga misja Uniwersytetu Latającego, w której Wiktor poprowadzi wykład w Kamienicy Szulskich. Podpowiadamy jak przygotować się do wykładu i gdzie są rekwizyty.
  14. Powtórka z rozrywki - to ostatni poboczny quest Abaurycego, w ramach którego Wiktor pomoże towarzyszowi w zlokalizowaniu Kafara. Dowiecie się jak może przebiec konfrontacja z magazynu.
  15. Tajemnice wiary - ta mniejsza misja dotyczy zbadania miejsca ataku na dom publiczny w dzielnicy Powiśle. Informujemy o śladach możliwych do odkrycia.