Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Team Fortress 2 - poradnik do gry

Team Fortress 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Well - Ważniejsze lokacje (2) | Mapy | Team Fortress 2 poradnik Team Fortress 2

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Punkt 2

Żółte strzałki - Wskazują przejścia - Well - Ważniejsze lokacje (2) | Mapy | Team Fortress 2 - Team Fortress 2 - poradnik do gry

Żółte strzałki - Wskazują przejścia. Te po prawej stronie prowadzą do obszaru neutralnego. Te po stronie lewej prowadzą do punktu kontrolnego 1 i schodów prowadzących do górnej galerii.

Niebieskie strzałki - Wskazują sugerowane kierunki obrony. Idealnie nadaje się do tego miotacz ognia. Warto ustawić dwóch (jeśli będzie taka możliwość) w rogach ścianek, przy szybie. Nie będą widoczni dla wrogów wchodzących od strony neutralnego obszaru i będą mogli ich z zaskoczenia spalić.

Obszar neutralny

Żółte strzałki - Wskazują kierunki prowadzące do budynku z punktem neutralnym - Well - Ważniejsze lokacje (2) | Mapy | Team Fortress 2 - Team Fortress 2 - poradnik do gry

Żółte strzałki - Wskazują kierunki prowadzące do budynku z punktem neutralnym. Prowadzą do niego trzy wejścia. Dwa boczne (lewe i prawe) i jedno podwodne.

Zielona strzałka - Wskazują rzekę. Można użyć jej, by przepłynąć do budynku z punktem neutralnym. Gdy wskoczysz do wody, zwracaj uwagę na stronę odpowiadającą budynkowi neutralnemu. W tym przypadku będzie to strona lewa. Jeden z tuneli jest ślepy. Drugi prowadzi do budynku. Poćwiczyć ich odnajdywanie na serwerze dla 1 gracza. Jest to istotne, ponieważ w ferworze walki zadanie będzie o WIELE trudniejsze niż podczas oglądania screenów. Przejście podwodne doskonale nadaje się dla szpiega. Może też nim przejść mała armia.

Czerwone okręgi - To minigaleria budynku z punktem neutralnym. Należy mieć na nią baczenie. Czasami ustawiają się w niej snajperzy. Jest to też dobre miejsce do zlikwidowania snajperów, którzy znajdują się w górnej galerii budynku-bazy, znajdującego się naprzeciwko.

A - Neutralny punkt kontrolny - Well - Ważniejsze lokacje (2) | Mapy | Team Fortress 2 - Team Fortress 2 - poradnik do gry

A - Neutralny punkt kontrolny.

Żółte strzałki - Lewa strzałka wskazuje kierunek do minigalerii, którą na obrazku wyżej oznaczono czerwonymi okręgami. Prawa strzałka wskazuje kierunek do drugiej galerii, której okna wychodzą na bazę przeciwnej drużyny. Można się nią przedostać na teren w pobliżu bazy wroga.

Niebieskie strzałki i X - Literą X oznaczono bramki, przez które przejeżdża pociąg. Za każdym razem, gdy pociąg jest blisko budynku słychać dźwięk sygnalizatorów. Jeżeli będziesz wtedy na torach, zginiesz.

Zielona strzałka - Wskazuje kierunek do bazy wroga.

Jak widać punkt kontrolny może zostać zaatakowany z 4 stron. Czyni go to bardzo trudnym do obrony. Aby go zdobyć warto zorganizować jednoczesny atak z kilku kierunków. Oprócz minigunów powinni w nim brać udział miotacze. Pozwoli to stworzyć duże zagrożenie. Jeżeli agresorzy nie zaatakują punktu w kilka osób i nie wyprowadzą potem błyskawicznego natarcia na bazę wroga, jego obrona będzie praktycznie niemożliwa. Wróg zastosuje taktykę zmasowanego kontrataku i odbije punkt. Strategia jest prosta. Chcesz zająć punkt. Bierz udział w zmasowanym ataku. Szczególnie przydatne są tu klasy takie jak minigun, grenadier i miotacz. Obrona punktu jest możliwa tylko wtedy, gdy uda się zorganizować większą grupę.