Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Team Fortress 2 - poradnik do gry

Team Fortress 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Minigun | Klasy w Team Fortress 2 poradnik Team Fortress 2

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Minigun

Cechy:

  1. 300 punktów życia
  2. Broń o ogromnej sile rażenia w każdym dystansie
  3. Nieco wolniejszy od innych klas
  4. Bardzo powolny, gdy prowadzi ostrzał lub utrzymuje broń w gotowości do strzału

Uzbrojenie:

[1] Minigun (główne) - Minigun | Klasy w Team Fortress 2 - Team Fortress 2 - poradnik do gry

[1] Minigun (główne)

Minigun jest potężną bronią, która zadaje ogromne obrażenia w każdym dystansie. Charakteryzuje się pewnym rozrzutem. Nie wpływa on jednak na zmniejszenie siły rażenia tej broni. Jest ona skuteczna zarówno w małym, jak i dużym dystansie.

[2] Strzelba (pomocnicze)

Jest to typowa strzelba zwana potocznie "shotgun". Po każdym strzale musi zostać przeładowania.

[3] Pieści (walka wręcz)

Wielgachne pięści to najlepszy argument, jaki posiada minigun, gdy przychodzi do rozmowy w cztery oczy.

Przeznaczenie:

Głównym zadaniem miniguna jest stwarzanie przewagi siłowej i torowanie przejść. Dzięki wysokiej wytrzymałości, którą można wesprzeć medykiem i potężnej broni potrafi złamać najsilniejszą linię obrony.

Porady:

  1. Najlepszym kumplem miniguna jest medyk. Korzystaj z jego pomocy, by zwiększyć odporność tej klasy i uzyskać tymczasową nieśmiertelność.
  2. Minigun pracuje w dwóch trybach. W trybie klasycznym możesz z niego wystrzelić, gdy wciśniesz LPM. Zajmuje to jednakże kilka bardzo cennych sekund. W trybie drugim broń utrzymywana jest nieustannie w gotowości, co umożliwia natychmiastową salwę. Aby przełączyć działko do trybu gotowości, wciśnij i przytrzymaj PPM.
  3. Pamiętaj, iż tryb gotowości znacznie spowalnia postać. Jest ona wtedy szczególnie podatna na ataki i powinna być osłaniana przez klasę dysponującą bronią skuteczną w średnim dystansie (np. inżynier)
  4. Miniguny są najbardziej skuteczne jako "chodzące czołgi". Aby uczynić tę klasę "chodzącym czołgiem" należy wspomóc ją w medykiem i jeśli to możliwe jednostką osłonową. Dzięki medykowi minigun będzie stanie się niemalże nieśmiertelny, co pozwoli skutecznie spychać wroga do tyłu.
  5. Jeżeli znajdujesz się na polu bitwy, utrzymuj broń gotową do strzału. Narazi cię to na ataki snajperów, miotaczy i zwiadowców, ale też istotnie zwiększy szansę na szybką reakcję działkiem.
  6. Najlepsze efekty w przypadku minigunów można osiągnąć, gdy jest ich przynajmniej 2 lub 3. Jeżeli każdy z nich będzie wsparty medykiem, to wróg stanie przed sporym kłopotem.
  7. Każdy minigun potrzebuje osłony. Jeżeli nie możesz zapewnić mu osobnej jednostki osłonowej, użyj medyka. Medyk z reguły znajduje się za minigunem. Promień leczenia może z kolei "wygiąć się" ok. 180 stopni. Zgraj się z medykiem tak, by przesuwał się za tobą w taki sposób, aby mógł obserwować twoje boki i tyły. W razie potrzeby medyk powinien przerwać leczenie i zaatakować jednostkę próbującą cię zgładzić Da ci to czas na reakcję.

Antyporady:

  1. Szturmujący minigun jest bardzo podatny na ataki z boku i od tyłu (sczególnie szpiega). Jest także łatwym celem dla snajperów.
  2. Minigun staje się bardzo groźny, gdy wesprze go medyk. O ile to możliwe, zabijaj wszystkich medyków, którzy spróbują go leczyć nim osiągną Ubercharge (niebieska poświata).
  3. Nieśmiertelność (niebieska poświata) nie trwa wiecznie. Jeśli wróg ją osiągnie, postaraj się przeczekać (kilkanaście sekund).
  4. Najskuteczniejszym sposobem na błyskawiczne zgładzenie miniguna jest zmasowany atak różnymi jednostkami (szczególnie granaty) lub ostrzał na odległość z kilku wyrzutni rakiet.
  5. Jednym z lepszych sposobów na miniguna jest również w pełni naładowany strzał w głowę ze snajperki.
  6. Jeżeli przyjdzie ci walczyć oko w oko z innym minigunem, pamiętaj że o zwycięstwie decyduje kolejność otwarcia ognia. Wygra ten, kto zacznie strzelać i trafiać pierwszy.