Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Team Fortress 2 - poradnik do gry

Team Fortress 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Fort2Fort - Ważniejsze miejsca | Mapy | Team Fortress 2 poradnik Team Fortress 2

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Pomieszczenie z dokumentami

1 - Fort2Fort - Ważniejsze miejsca | Mapy | Team Fortress 2 - Team Fortress 2 - poradnik do gry

 

A - Sugerowana lokacja pierwszej wieżyczki. Powinna pilnować przede wszystkim wejścia naprzeciwko. Strzałka wskazuje kierunek ostrzału.

B - Sugerowana lokacja drugiej wieżyczki. Powinna pilnować dokumentów.

Czerwone strzałki - Wskazują kierunki ataków.

Proponowane zabezpieczenie bunkra uniemożliwia akcje zwiadowcom. Oczywiście w pomieszczeniu powinni być inżynierowie chroniący wieżyczki przed szpiegami. Namawiam też do umieszczenia tam miotacza ognia. Powinien kryć się w rogach i atakować, gdy tylko wróg wejdzie do pomieszczenia. Jeśli przyjdzie wam grać w drużynie, która w ogóle nie stawia na obronę, możecie spróbować postawić wieżyczkę, ale obrona samemu będzie bardzo trudna. Jeśli traficie na tak ufortyfikowany bunkier, zorganizujcie atak z dwóch kierunków. Powinni w nim wziąć udział grenadierzy i miniguny. Miniguny wyślijcie przodem z otwartym ogniem. Za nimi ustawcie wrzucających granaty grenadierów. Wróg przetrwa to tylko, jeśli dostanie wsparcie od strony bazy.

Most i galeria

2 - Fort2Fort - Ważniejsze miejsca | Mapy | Team Fortress 2 - Team Fortress 2 - poradnik do gry

 

A - Górna galeria. Zazwyczaj znajdują się tu snajperzy.

B - Element górnej galerii. Oprócz części środkowej występuje też część prawa i lewa. Oprócz snajperów nierzadko spotkać tam można żołnierzy, którzy zazwyczaj skutecznie likwidują strzelców wyborowych i jednostki próbujące przebić się na drugą stronę.

Żółte strzałki - Wskazują sposoby pokonania mostu. Można wyjść dołem i skoczyć do wody. Pod mostem jest tunel, który łączy obie bazy. Można też spróbować przejść przez most. Zwiadowcy mogą również przeskoczyć po dachu.

Most to punkt graniczny obu baz. Zazwyczaj to właśnie tutaj skupiają się walki. Jako, że wielu graczy nie korzysta z klatek schodowych do tunelu, często coś się w tym obszarze dzieje. Jest to idealne miejsce dla snajperów i żołnierzy. Aby odkryć drogę do klatki schodowej, po prostu wskoczcie do wody i skierujcie się tunelem do swojej bazy. Zachęcam także do dokładnego zbadania górnej galerii. Znajduje się w niej przejście do pokoju "Ressuply", które prowadzi do tunelu z zapadnią. Można nim dojść w okolice własnej klatki schodowej prowadzącej do bunkra z dokumentami.