Dustblow | Mapy | Team Fortress 2 poradnik Team Fortress 2
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Dustblow
Tryb gry
Jest to mapa dla trybu "obrona-atak". Polega on na tym, iż jedna drużyna broni punktów kontrolnych, a druga próbuje je zdobyć.
Warunki zwycięstwa
Drużyna atakująca musi zdobyć 2 punkty kontrolne przed przed upływem limitu czasowego. Drużyna broniąca się musi obronić przynajmniej jeden punkt kontrolny przed upływem limitu czasowego.
Ogólna strategia
Jest to nieduża mapa wysokiego kontaktu. O wiele większe możliwości manewru mają na niej obrońcy. Szczególnie przydatni są inżynierzy, których należy użyć do zabezpieczenia punktów kontrolnych. Przydają się też snajperzy, których można umieścić w wylotach tuneli. W chatkach z punktami kontrolnymi warto umieścić minigunów z medykami. Obrońcy mogą przyjąć dwie taktyki. Jedna z nich to skupienie walk na drugim punkcie kontrolnym i silne zabezpieczenie tuneli, by nie było możliwym przejście do punktu 1. Do zabezpieczenia tuneli idealnie nadają się miotacze ognia i wieżyczki. Można też dopuścić wroga do punktu 1 i skupić się na odpieraniu jego ataków. W punkcie pierwszym jest dużo przestrzeni, co pozwala na swobodne rozmieszczenie jednostek. Walka w punkcie drugim umożliwia natomiast likwidowanie nieprzyjaciela, gdy będzie wkraczał na mapę. W przypadku ognia zaporowego na wyjścia, szanse na udany szturm ulegają dużej redukcji.
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie