Dustblow - Ważniejsze lokacje (1) | Mapy | Team Fortress 2 poradnik Team Fortress 2
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Punkt kontrolny 1
A - Pomieszczenie z punktem kontrolnym.
B - Dobre miejsce do umieszczenia wieżyczki. Na silosie po lewej można umieścić też zasobnik. Wieżyczka będzie raziła wrogów atakujących od lewej i z bramki. Szczególnie zaskoczeni będą ci z lewej. Najlepszym sposobem na jej zniszczenie będzie atak z bramki.
Prosta strzałka w prawo - Kierunek ataku sił wroga (frontalny).
C - Bramka otwierana od strony tuneli, przez którą może przedostać się wróg
Łukowata strzałka w prawo - Kolejny z kierunków ataku. Wróg może atakować bezpośrednio przez budynek (oskrzydlenie).
A - Pomieszczenie z punktem kontrolnym.
B - Bramka otwierana od strony tuneli, przez którą może przedostać się wróg.
Strzałki - Kierunki ataku
Na powyższym obrazku postać znajduje się na dachu budynku, który stoi tuż obok punktu kontrolnego. Jest to idealna pozycja dla snajpera. Można też umieścić tu wieżyczkę. Aby tam wejść, należy pójść prosto po wyjściu z bazy zamiast skręcać w prawo, do lokacji widocznej na obrazku.
A - Pomieszczenie z punktem kontrolnym.
B - Przejście od strony tuneli i bramki, którym może przedostać się wróg.
C - Miejsce, w którym należy ustawić wieżyczkę lub gracza pilnującego dostępu do punktu kontrolnego. Użycie tego tunelu, umożliwia oskrzydlenie punktu.
A + strzałka - Znajduje się tam bramka, przez którą mogą atakować wrogowie. Kierunek ataku został zaznaczony strzałką.
B - Znajduje się tam zejście do punktu kontrolnego 1. Kierunek zejścia został zaznaczony strzałką.
C - Wyjście z tuneli. Wróg może bądź skierować się na dół, bądź ruszyć w kierunku litery B.
D + strzałki - W miejscu oznaczonym literą D warto jest ustawić wieżyczkę lub gracza. Jeżeli wieżyczka ma razić cele z bramki (kierunek B), to obok niej powinien stanąć miotacz, który będzie atakował wrogów nadchodzących z kierunku C. Oprócz obstawienia punktu D, warto też wysłać miotacza do punktu B i ustawić go w kierunku na punkt A lub na schodach tuż za punktem B. Jego zadaniem będzie zatrzymanie wrogów, którzy spróbują oskrzydlić punkt kontrolny.