Well - Ważniejsze lokacje (1) | Mapy | Team Fortress 2 poradnik Team Fortress 2
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Punkt kontrolny 1
A - Punkt kontrolny 1. Na obrazku widać go od tyłu. Od tej strony chroni go kuloodporną szyba. Punkt znajduje się w szeroko otwartym półkolu. Do półkola prowadzą cztery wejścia. Dwa lewe (górne i dolne) i dwa prawe.
Czerwone strzałki - Wskazują kierunek ataku. Wrogowie mogą być atakować dołem, bądź górą. Przeważnie robią to dołem.
Niebieskie strzałki - Wskazują główne kierunki obrony. Najskuteczniejszą taktyką jest umieszczenie wieżyczek po lewej i po prawej stronie (tak by pokrywały lewe i prawe wejście). Do zadań wspierających można użyć miotacza i miniguna. Miotacz powinien stanąć pod samą szybą. Dzięki temu będzie chroniony przed atakami i będzie mógł podpalać wrogów, którzy zdołają dotrzeć do punktu kontrolnego (szczególnie szpiegów). Minigun zapewni z kolei siłę ognia na odległość.
Żółta strzałka - Wskazuje kierunek do schodów prowadzących do górnej galerii.
A - Punkt kontrolny 1. Literą zaznaczono też miejsce, w którym warto ustawić miotacza.
* + strzałki - Gwiazdkami zaznaczono lokacje dla wieżyczek. Strzałki określają kierunek ostrzału. Wieżyczki powinny Ostrzeliwać lewe i prawe schodki oraz odpowiadające im wejścia.
Czerwone strzałki - Wskazują główne kierunki ataku.
Górna galeria
A - Dolny poziom z punktem 1.
B - Przejście do górnego poziomu i górnej galerii snajperów.
Żółta strzałka - Kierunek ruchu.
Na powyższym obrazku widać galerię nad punktem 1. Zdarza się, iż wykorzystują ją snajperzy wroga. Warto mieć to na uwadze. Jako, że prowadzi bezpośrednio za punkt 1, często używają jej także szpiedzy.
Żółta strzałka - Wskazuje kierunek wejścia do galerii. Za strzałką znajduje się przejście do punktu 1.
Czerwona strzałka - Wskazuje kierunek ostrzału. Kilka okien jest otwartych i można przez nie prowadzić ostrzał na obszar neutralny. Minusem jest jedynie to, iż snajperzy znajdujący się w tej galerii są bardzo widoczni i przez to podatni na atak szpiega, zwiadowcy (dwa wejścia do galerii) lub innego snajpera.
Zielona strzałka - Wskazuje drugie wejście/wyjście z galerii. Prowadzi ono do sali w pobliżu punktu 2.
Na powyższym obrazku widać drewniane schody, które prowadzą do górnej galerii. Na lewej krawędzi znajduje się przejście do punktu 2. Pod schodami widać drzwi, które prowadzą do dolnego przejścia prowadzącego do punktu 1.