Dustblow - Ważniejsze lokacje (2) | Mapy | Team Fortress 2 poradnik Team Fortress 2
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Dolny tunel
A - To główna pozycja snajperska na tej mapie. Umożliwia obronę punktu kontrolnego 2. Jest to też dolne wejście do kanionu, nad którym znajduje się punkt kontrolny 2.
B - W tym kierunku należy się przemieszczać, aby dojść do punktu 1. Warto tu stanąć z miotaczem ognia.
Przedstawiony wyżej fragment tunelu rozgałęzia się na dwa przejścia, które prowadzą przed punkt kontrolny 1.
A - Punkt kontrolny 2.
B - Wejście do górnego tunelu, który prowadzi bezpośrednio do chatki z punktem 2.
C - Wejście do dolnego tunelu (pozycja snajperska A).
D - Droga do kanionu
Na przedstawionym wyżej obrazku widać zwiadowcę, który stoi na półce skalnej. Prowadzi do niej jeden z punktów wyjściowych drużyny atakującej. Warto tu ustawić snajpera lub grenadiera, którego zadaniem będzie powstrzymanie kontrataku drużyny broniącej się.
Górny tunel
Na powyższym obrazku znajduje się górny tunel prowadzący do punktu 2. Strzałki pokazują przejścia do punktu kontrolnego. Przejście bliższe prowadzi do nadbudówki nad wyjściem z dolnego tunelu. Przejście dalsze prowadzi do bramki, która znajduje się w pobliżu zejścia do domku z punktem kontrolnym 1. Korzystanie z dalszego przejścia umożliwia oskrzydlenie punktu 1. Jak widać górny korytarz jest szeroki. O wiele bardziej opłaca się bronić wejścia niż samego tunelu.
Kanion
A - Punkt kontrolny 2.
B - Prawe wyjście drużyny atakującej.
C - Dolne wyjście drużyny atakującej.
D - Lewe wyjście drużyny atakującej.
Czerwone strzałki - Kierunki ataku drużyny atakującej.
Niebieskie strzałki - Kierunki obrony. Warto zwrócić uwagę na budynek pod literą D i budynek przy literze B. Są to idealne miejsca dla grenadierów i miotaczy.
Żółta strzałka - Kierunek do punktu 1.
Na przedstawionym wyżej obrazku widać zwiadowcę w teoretycznie przyzwoitej lokacji snajperskiej. Niestety jest to złudzenie. Wielu graczy korzysta z tego miejsca i natychmiast ginie. Warto zwrócić uwagę, że miejsce to znajduje się w zasięgu dwóch wyjść drużyny atakującej. Często kryją się w nich snajperzy, którzy to miejsce jak na dłoni.