Hydro | Mapy | Team Fortress 2 poradnik Team Fortress 2
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Hydro
Tryb gry
Jest to mapa dla trybu "walka o terytoria". Polega on na tym, iż drużyny walczą o małe obszary wydzielone z mapy. Na każdym z obszarów znajdują się dwa punkty kontrolne.
Warunki zwycięstwa
Wygrywa drużyna, która zdobędzie wszystkie pięć obszarów. Obszar zdobywa drużyna, która zajmie 2 znajdujące się na nim punkty kontrolne.
Ogólna strategia
Mapa hydro nie jest ostatnią mapą w puli, ale celowo stała się ostatnią mapą tego poradnika. Zdecydowałem tak, ponieważ jest ona specyficzna i łączy w sobie wszystkie strategie, o których była już mowa. Specyfiką tej mapy jest ciągła walka, która praktycznie wyklucza jakąkolwiek taktykę. Terytoria są na tyle małe, iż kontakt z wrogiem jest nieustanny. Poziomy zbudowano tak, by każda drużyna dysponowała jednym punktem. Punkty łączą króciutkie przejścia, które można pokonać w góra 5 sekund. W meczach na tej mapie występuje podział na dwie role: agresorzy i obrońcy. Funkcją agresorów jest nieustanna walka z wrogą grupą ofensywną i docelowo zdobycie ich punktu. Obrońcy mają za zadanie zabezpieczać własny punkt i chronić go przed szpiegami. W przypadku tej mapy są oni ostatnią deską ratunku. Jeżeli wróg zdoła podejść do chronionego punktu, oznaczać to będzie że zgładził grupę ofensywną i obrona będzie musiała wytrzymać przynajmniej do ich respawnu. Na terytoriach występują wszystkie opisane już rodzaje punktów. Są punkty na otwartym terenie, są też punkty w zamkniętych pomieszczeniach i punkty cześciowo osłonięte. Serdecznie zachęcam do obejrzenia tej mapy po przeczytaniu komentarzy odnośnie poprzednich poziomów. Powinniście wtedy z łatwością określić, jak się zachować i jakie taktyki obronne zastosować.
Zostało jeszcze 44% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie