Szara Twierdza - Kapral | Kampania, solucja Spellforce 3 solucja, poradnik Spellforce 3 Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019 4141 Następna Kampania Liannon - Źródło zarazy Poprzednia Kampania Prolog - Zdławić rebelię W tej misji nie czeka cię prawie w ogóle walka, za to możesz sporo eksplorować i dowiedzieć się trochę o świecie gry. Twoim głównym celem będzie zgłoszenie się do Wielkiego Marszałka. KoszaryPorozmawiaj z marszałkiemSzara Twierdza - Zadania poboczne KoszaryMisję rozpoczniesz w budynku koszar. Możesz od razu wyjść na zewnątrz, jednak warto trochę pomyszkować. Znajdziesz w tej lokacji trochę przedmiotów, jak mikstury, a także dokumenty do przeczytania, z których możesz się dowiedzieć dodatkowych rzeczy na temat świata. Jedno pomieszczenie w koszarach jest zamknięte - dotrzesz do niego wychodząc z sali sypialnej i skręcając w lewo - drzwi napotkasz po lewej stronie. Klucz do tego pomieszczenia znajdziesz naprzeciwko - w kuchni. Za drzwiami znajdziesz trochę ekwipunku, a także pająki których zabicie da ci trochę doświadczenia. Kiedy zbierzesz już wszystkie przedmioty w lokacji możesz wyjść na zewnątrz. Porozmawiaj z marszałkiemUdaj się do celu swojej misji, który znajduje się w północnej części Szarej Twierdzy. Wejdź do Szarej Wieży i znajdź w niej Angara Arandira (gra będzie ci wskazywała jego lokalizację). Porozmawiaj z nim, a następnie udaj się do Albertusa de Reymesa, znajdziesz go w komnacie na lewo od wejścia do Sali Wojennej. Po rozmowie z nim wyjdź z powrotem do miasta i udaj się do jego południowo-zachodniej części, gdzie czeka na ciebie Sentenza Noria. Tym samym ukończysz misję tutaj. Udajesz się teraz do Liannon. Szara Twierdza - Zadania poboczne Na obszarze miasta znajdziesz kilka zadań pobocznych. Nie są one specjalnie rozbudowane, służą głównie poznaniu świata gry. Z tego względu zostają tutaj ujęte w jednym akapicie. Ich lokalizację znajdziesz na mapie powyżej. Uosobienie cnót (1) - Zaraz po wyjściu z koszar natkniesz się na kapłana dokonującego egzekucji na czarodziejce. Możesz porozmawiać z nim na temat jego kultu. Więzienie - dług (2) - W więzieniu znajdującym się w południowo-wschodniej części Szarej Twierdzy znajdziesz Alistaira - znajomego żołnierza, który jest ci winien pieniądze. Możesz odebrać od niego dług i przy okazji zapytać co u niego. Nauka to potęgi klucz (3) - Po drodze do celu twojej głównej misji natkniesz się na plac treningowy. Porozmawiaj ze znajdującą się tam sierżant Esme, możesz się zgodzić na stoczenie łącznie trzech treningowych walk. Najtrudniejsza z nich będzie druga - w niej najlepiej pokonaj w pierwszej kolejności dwójkę przybocznych twojego przeciwnika, którym będzie Anselm znany ci z pierwszej misji. Po każdej walce porozmawiaj też ponownie z sierżant. Na koniec możesz sobie wybrać nagrodę na liście misji po prawej stronie. Sprawiedliwość Aonira (4) - Na prawo od celu twojej głównej misji znajduje się sala sądowa. W nie możesz przyjrzeć się rozprawie przeciwko elfce i na tym kończy się zadanie. Po zakończeniu możesz porozmawiać jeszcze z prowadzącym rozprawę Theseusem. Następna Kampania Liannon - Źródło zarazy Poprzednia Kampania Prolog - Zdławić rebelię