Mulandir - Zaginione Miasto | Kampania, solucja Spellforce 3 solucja, poradnik Spellforce 3 Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019 4141 Następna Kampania Cień Drzew - Skażenie Poprzednia Kampania Droga do Mulandiru Dotarłeś do Mulandiru, gdzie masz nadzieję znaleźć informacje na temat szerzącej się zarazy. W tej misji, podobnie jak w poprzedniej będziesz miał do dyspozycji wyłącznie swoich bohaterów. Znajdź nexusaNexusYria i Ingrimm - Zadania poboczne Znajdź nexusaDuchy nie będą wobec ciebie agresywne, więc nie musisz się nimi przejmować podczas badania miasta. W pierwszej części misji będziesz musiał znaleźć Nexusa - centrum miasta. Aktywuj początkowy menhir i udaj się w jego kierunku. Szybko natrafisz na Ducha Xarlontrepha - na szczęście nie musisz z nim walczyć. Omiń go i idź dalej. W mieście natrafisz na kolejne duchy oraz na golemy - one już będą agresywne, jednak poruszają się pojedynczo, więc twoi bohaterowie powinni sobie z nimi poradzić. Okaże się, że wejście do Nexusa jest zablokowane, będziesz więc musiał wrócić do pierwszego ducha. Dowiesz się od niego by przejść dalej musisz zabić go, oraz pozostałe trzy duchy które znajdziesz w mieście. Nie będą to zbyt trudni przeciwnicy, jednak po walce z każdym musisz pamiętać by aktywować menhir przy którym stoją - w przeciwnym razie wojownik po chwili odrodzi się. Najtrudniejszy będzie czwarty duch - to nekromanta, który w czasie walki przyzywa chmary nieumartych. Dodatkowo jego czary mogą zablokować twoim bohaterom możliwość poruszania się, a ataki nieumartych blokują im używanie zdolności. Najlepiej wysłać przodem Isgrimma by skupił na sobie ich uwagę, a pozostałą dwójką wspomagać go atakami dystansowymi i umiejętnościami. Kiedy tylko duch padnie biegnij do menhiru by go aktywować. Walka z konstruktem będzie dosyć cieżka. Nim wrócisz do bariery poczekaj aż twoi bohaterowie uleczą się - czeka cię tutaj kolejna walka. Tym razem przeciwnikiem będzie wielki konstrukt. Podczas walki z nim najlepiej rozprosz swoich bohaterów tak by atakował tylko jednego na raz. Musisz też uważać na jego ataki obszarowe - czerwony okrąg wokół niego ostrzega przed nimi, więc cofaj bohaterów kiedy widzisz, że do tego się przygotowuje. Będzie się on także leczył podczas walki - w tych momentach nie przestawaj go atakować. Po pokonaniu go będziesz mógł wejść do nexusa. NexusW pierwszej lokacji Nexusa nie znajdziesz zbyt wiele, parę przedmiotów, dwa golemy oraz kolejny konstrukt. Z tym ostatnim tym razem nie musisz tym razem walczyć - patroluje on obszar prowadzący do dalszej części Nexusa i można go z łatwością wyminąć tak by nie zwrócić na twoich bohaterów uwagi. I oto cel twojej wyprawy. Trafisz teraz do Rdzenia Nexusa - zbadaj go. Isgrimm będzie chciał przeprowadzić eksperyment, który mu chwilę zajmie, więc wróć do poprzedniej sali i zbadaj dwie boczne komnaty. Po chwili Isgrimm cię zawoła z powrotem. Po dialogach misja zakończy się, a Mulandir stanie się twoją bazą wypadową. Yria i Ingrimm - Zadania poboczneNim wyruszysz na kolejne misje możesz porozmawiać jeszcze ze swoimi towarzyszami - znajdziesz ich w Nexusie. Możesz dzięki temu więcej się od nich dowiedzieć. Po pierwszym dialogu zacznij z każdym z nich rozmowę jeszcze raz - otrzymasz możliwość wypytania się o większą ilość rzeczy. Następna Kampania Cień Drzew - Skażenie Poprzednia Kampania Droga do Mulandiru