Oko - Więzienie umysłu | Kampania, solucja Spellforce 3 solucja, poradnik Spellforce 3
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Celem twojej kolejnej misji jest Oko. Będziesz musiał pokonać Amarie Leonidar, która zarządza założonym tutaj więzieniem.
Załóż przyczółek
Od początku misji będziesz miał mały oddział żołnierzy, co znacznie ułatwi ci tą misję. Na początek musisz oczywiście założyć obóz - w tym celu udaj się na zachód do wskazanego miejsca. Na miejscu napotkasz uciekającego maga - po cutscence pokonaj ściągających go żołnierzy i porozmawiaj z nim. Dowiesz się, że więzienie jest otoczone magiczną barierą i trzeba znaleźć sposób by dostać się do środka. W tym celu powinieneś udać się do maga, którego znajdziesz na północnym-zachodnie mapy. Jednakże nim to zrobisz najlepiej pokonaj siły wroga znajdujące się poza barierą.
Pokonanie wrogich sił nie będzie tutaj stanowić dużego problemu. Zajmij szybko dwa sektory znajdujące się na zachód od twoich startowych pozycji i zacznij zbierać siły. Początkowo tylko odpieraj ataki wroga, dopóki nie zbierzesz swoich żołnierzy - potem możesz przejść do ofensywy. Jako, że sektory są tutaj rozłożone wokół więzienia znajdującego się pośrodku mapy, to możesz bardzo sprawnie zajmować kolejne terytoria. Pamiętaj by stale zwiększać swoje siły, a także zabezpieczaj zajęte sektory za pomocą strażnic. Tutaj w między czasie możesz wykonać zadanie poboczne Plaga zza grobu, które otrzymałeś na poprzedniej mapie (jeśli nie zabiłeś smoczycy).
Po zdobyciu wszystkiego możesz spokojnie udać się do maga, którego znajdziesz w północno-zachodnim krańcu mapy.
Dostań się za barierę
Od maga dowiesz się, że może on utworzyć teleport, który przeniesie twoją drużynę za barierę. Jednakże ktoś będzie musiał wcześniej rozsypać w warowni magiczny proszek. W tym celu udaj się na wschód mapy gdzie znajdziesz rybaka, po krótkiej rozmowie z tobą zgodzi się on rozsypać proszek w warowni. Następnie wróć do maga, który przeniesie cię za magiczną barierę.
Za barierą będziesz miał do dyspozycji właściwie tylko swoich bohaterów. Wrogów tu będzie sporo, więc staraj się wywabiać pojedynczych przeciwników. Wyczyść pierwszy poziom i udaj się schodami na drugi, gdzie znajdziesz klatki z więźniami. Po pokonaniu wrogów na tym poziomie będziesz mógł ich uwolnić i ci przyłączą się do ciebie. Jednak dopóki nie zyskasz dla nich uzbrojenia nie rzucaj ich do walki. Rusz bohaterami dalej i zabij przeciwników na trzecim poziomie. Tutaj, zaraz przy bramie po prawej jej stronie, znajdziesz stojak z bronią. Po wybraniu bohatera i wykonaniu interakcji na nim uwolnieni więźniowie uzbroją się.
Teraz czeka cię starcie z Amarią Leonidar. Wraz ze wsparciem uwolnionych więźniów walka z nią nie powinna ci sprawić większy trudności. Co jakiś czas może przyzywać nieumarłych, więc ich staraj się szybko likwidować. Po zabiciu ją przybiegnie do ciebie żołnierz Leonidarów informujący cię o poddaniu się ich sił. Na tym misja zakończy się.
Plaga zza grobu - zadanie poboczne
To misja którą otrzymałeś podczas misji Dziedzictwo Zniszczenia, jeśli zdecydowałeś się nie walczyć ze smoczycą. Twoim celem jest zamknięcie trzech bruzd będących na tej mapie. Zadanie jest bardzo proste - wystarczy, że wejdziesz w każdą z nich swoją postacią. Bruzdy są pod postacią jasnoniebieskich światełek.
Ich lokalizacja jest następująca:
- Pierwszą znajdziesz w swoim głównym sektorze, w jego południowo-zachodnim krańcu.
- Druga jest na północnym-zachodnie mapy, w połowie drogi między twierdzą, a północno-zachodnim rogiem mapy.
- Trzecia jest na południu, w ruinach fortu.
Po zamknięciu wszystkich bruzd (i ukończeniu głównej misji na tej mapie) możesz wrócić do smoczycy na Skwarnej Pustyni.