Mulandir - Sekret Zmiennokształtnych | Kampania, solucja Spellforce 3 solucja, poradnik Spellforce 3
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Po uzyskaniu wsparcia wszystkich trzech dostępnych w grze ras pozostanie ci powrót do Mulandiru. Zasadniczo możesz od razu udać się do głównego zadania po czym przenieść się na kolejną mapę, jednak oprócz tego jest tutaj kilka aktywności pobocznych.
Ulepszenia dla armii
W obozie każdej z ras znajdziesz dowódcę/osobę zajmującą się zaopatrzeniem dla danego ugrupowania. Są to Flynn u ludzi, Jasnowidzka Eleon u elfów oraz Xarr u orków (oznaczeni są na mini mapie jako kupcy). U każdej z tych ras możesz zakupić plany, będące ulepszeniami dla twoich armii (dla jednostek 1 i 2 poziomu). Ulepszenia te są drogie, jednak pozwalają zwiększyć liczbę punktów życia czy zmniejszyć koszt werbunku poszczególnych jednostek.
Dodatkowo, jeśli wykonałeś zadania 47 skaz, Nieszczęśliwi kochankowie oraz Kieł Zaracha, to w poszczególnych obozach znajdziesz też kowali - Hegarda, Vilrona i Berghola Bezczelnika. Możesz u nich kupić, oprócz broni, także ulepszenia dla armii, z tym, że przeznaczone dla jednostek 3 poziomu, czyli elitarnych.
Rozmowy z towarzyszami
W Mulandirze możesz także porozmawiać ze wszystkimi bohaterami, którzy przyłączyli się do ciebie (na tym etapie gry są to Yria, Isgrimm, Gor, Ianna, Rohen i Uram - pierwsza trójka znajduje się w Nexusie, pozostałych znajdziesz na zewnątrz). Dzięki temu dowiesz się trochę więcej o świecie i o samych twoich towarzyszach. Jeśli wcześniej już rozmawiałeś z Yrią i Isgrimmem będziesz mógł teraz kontynuować wątek z nimi. Uwaga, rozmowy z towarzyszami są o tyle istotne, że poznając ich historię odblokowujesz u nich dostęp do dodatkowych zdolności.
Dalsze plany
W celu kontynuacji głównego wątku musisz udać się do Nexusa i podejść do stołu przy którym znalazłeś mapę podczas poprzedniego pobytu tutaj. Po uzgodnieniu planów będziesz mógł się udać do jednej z dwóch następnych misji głównym za pomocą mapy świata.