Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SpellForce 3 - poradnik do gry

SpellForce 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Skanderska Głusza - Wiekuista klatka | Kampania, solucja Spellforce 3 solucja, poradnik Spellforce 3

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Twoim kolejnym celem będzie ponownie Iskanderska Głusza - tym razem tutaj będziesz musiał wyzwolić lady Myrah z rodu Utran spod wpływu Cnotliwych.

Odbij fortecę i przygotuj się na kontratak

Twoje początkowe siły pozwolą ci bez problemu zająć twierdzę. - Skanderska Głusza - Wiekuista klatka | Kampania, solucja Spellforce 3 - SpellForce 3 - poradnik do gry
Twoje początkowe siły pozwolą ci bez problemu zająć twierdzę.

Na początek konieczne będzie odbicie starej fortecy na południu mapy. Będziesz pod początku posiadał znaczne siły, więc od razu możesz ruszyć do szturmu. Po drodze możesz oczywiście przejąć będące tam sektory. Twoje siły powinny bez problemu pokonać obrońców twierdzy.

Teraz będziesz musiał się przygotować na kontratak ze strony roku Utran. Cała północna część mapy jest odgrodzona murem, jednak wszystkie będące poza nimi sektory będziesz mógł spokojnie zająć. Pamiętaj, że na przygotowanie obrony masz 19 minut. Nie możesz utracić w późniejszym etapie rozgrywki fortecy, więc wnieś w niej strażnice. Zbuduj je także w sektorach graniczących z dwiema bramami w murze Utrańczyków - znajdują się one na wschodzie i zachodzie. Pamiętaj także by wzniesione strażnice ulepszyć.

Przedostań się niezauważenie za mur

Po upływie 19 minut nastąpi atak Utrańczyków. Teraz twoim celem będzie dostanie się za mur i odnalezienie lady Myrah. Będziesz musiał się spieszyć (dobrze wykorzystać menhiry przy podróży), ponieważ będziesz miał kontrolę tylko nad swoimi bohaterami, a obrona twojego obozu zostanie powierzona komputerowi - co znaczy, że prawdopodobnie nie będzie bronił go w ogóle.

Uchodźca na południu może ci powiedzieć jak dostać się za mury. - Skanderska Głusza - Wiekuista klatka | Kampania, solucja Spellforce 3 - SpellForce 3 - poradnik do gry
Uchodźca na południu może ci powiedzieć jak dostać się za mury.

Udaj się teraz na wschód mapy, gdzie spotkasz szpiega - po rozmowie z nim będziesz musiał zdecydować jak dostać się za mur. Udaj się w tym celu na południpowy-wschód do miejsca gdzie podczas twojego poprzedniego pobytu tutaj obozowali uchodźcy z Farlornowej Nadziei - znajdziesz tu samotnego uchodźcę. Powie ci on jak dostać się za mur, jeśli odzyskasz jego dobytek znajdujący się w obozowisku przy wschodniej części muru. Kiedy zwrócisz mu dobytek dowiesz się, że przy menhirze na północy ukryty jest klucz do podziemnego przejścia. Zdobądź go, a potem udaj się do klapy znajdującej się bardziej na północy (gra będzie wskazywać ci jej lokalizację) - tutaj nie będą przeszkadzać ci wrodzy żołnierze. Będziesz musiał teraz wybrać, którego bohatera poślesz tunelem na zwiad. Odczekaj aż wybrana przez ciebie postać przebędzie tunel, a potem aktywuj menhir znajdujący się po drugiej stronie muru. Potem przeteleportuj się za pomocą menhiru za mur.

Udaj się teraz na zachód, do starego obozu lojalistów - znajdziesz tam lady Myrah w otoczeniu dwójki strażników. Myrah zacznie uciekać, a ty będziesz musiał zająć się strażnikami. Będą to dosyć silni przeciwnicy, jednak nie powinni sprawić twoim bohaterom większej trudności. Po zabiciu ich porozmawiaj z lady Myrah, znajdziesz ją w południowej części obozu. Po rozmowie z nią misja zakończy się. Po tym będzie cię czekał jeszcze kolejny krótki pobyt w Mulandirze nim wyruszysz na kolejną misję.