Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SpellForce 3 - poradnik do gry

SpellForce 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Spellforce 3: Podnóże Barga Gor - Walka o władzę
Spellforce 3: Podnóże Barga Gor - Walka o władzę
Powiększ mapę

Podnóże Barga Gor - Walka o władzę | Kampania, solucja Spellforce 3 solucja, poradnik Spellforce 3

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

To ostatnia z misji mających na celu pozyskanie sojuszników. Udajesz się tutaj do podnóża Barga Gor, gdzie masz się spotkać z Gorem - zmniennokształtnym orkiem, którego spotkałeś przed wejściem do Mulandiru.

Rzuć wyzwanie Krellowi

Gor będzie na ciebie czekał na samym początku mapy - porozmawiaj z nim. Dowiesz się, że musicie wspólnie rzucić wyzwanie przywódcy orków - Krellowi, by przejąć władzę nad plemieniem. Będziesz musiał też tutaj zrezygnować z jednego ze swoich członków drużyny, ponieważ Gor dołączy do niej. Teraz możecie się udać na spotkanie z Krellem. Ten rozkaże swoim wojakom zaatakowanie cię - pokonanie ich nie będzie trudne. Teraz musisz udać się na północ, do jednego z obozów orków by zebrać siły przeciwko Krellowi. Tutaj czeka cię jeszcze pojedynek z jednym z orkowych przywódców - choć do dyspozycji w tej walce będziesz miał tylko Gora, to również nie powinna ona ci sprawić większych trudności.

Jeden przywódca będzie skonny do współpracy z tobą, pozostałych będziesz musiał skrócić o głowę. - Podnóże Barga Gor - Walka o władzę | Kampania, solucja Spellforce 3 - SpellForce 3 - poradnik do gry
Jeden przywódca będzie skonny do współpracy z tobą, pozostałych będziesz musiał skrócić o głowę.

Otrzymasz teraz do dyspozycji obóz, a twoim celem będzie zdobycie pozycji Krella. Jednakże początkowo nie będziesz posiadał dostępu do mocniejszych jednostek - w tym celu będziesz musiał sobie zjednać cztery klany orków, które znajdziesz na mapie. Zanim jednak się za to zabierzesz zajmij dwa sektory znajdujące się na południe od ciebie i umocnij się. Potem możesz zacząć zajmować dalsze sektory i przeciągać kolejne klany na swoją stronę. Najlepiej zacznij od klanu Zul, który znajduje się na zachodzie. Po pokonaniu ich wodza otrzymasz możliwość werbunku włóczników, a dodatkowo ich ziemie nie są specjalnie wystawione na atak. W następnej kolejności zajmij klany znajdujące się na północnym-zachodzie - Karr oraz Nok. Po przejęciu ich otrzymasz dostęp do zabijaki oraz masakratora. Ostatni pozostaje klan Kae'Ran na południowym-zachodzie. Sprawę z nimi możesz załatwić pokojowo, ich przywódca poprosi cię o przyniesienie głowy najsilniejszego wodza - będzie to głowa jednego z wcześniej zabitych przez ciebie wodzów, które powinieneś zebrać po ich zabiciu. By zadanie powiodło się musisz dać mu głowę przywódcy klanu Nok. Wtedy klan Kae'Ran przyłączy się do ciebie, a ty otrzymasz możliwość werbunku jednostek myśliwych.

Uwaga, jak pewnie zauważyłeś, masz jeszcze zadanie poboczne Zdrada. Jednak jeśli chcesz je wykonać, to możesz zapomnieć o pokojowym przyłączeniu się klanu Kae'Ran do ciebie. Przyjaciel Gora, w zamian za pomoc oczekuje, że przyniesiesz mu głowę przywódcy tego klanu.

Oczywiście, w między czasie Krell będzie nieustannie cię atakował, jednak pokonanie jego sił nie powinno być trudne. Same wieżyczki obronne nie powstrzymają go co prawda, ale dadzą ci dość czasu na manewrowanie siłami i pokonywanie kolejnych grup. Kiedy zbierzesz już wszystkie klany zbierz jak największe siły i uderz na obóz Krella - jego zdobycie nie powinno być trudne. Po wygranej czeka cię jeszcze pojedynek z samym Krellem - odbędzie się on na arenie na północy mapy. Choć w tej walce będziesz miał do dyspozycji tylko Gora, to pokonanie twojego przeciwnika nie będzie specjalnie trudne. Po zabiciu Krella misja zakończy się. Teraz możesz wykonać misję poboczną Samotny podróżnik, którą otrzymałeś na początku tej misji.

Samotny podróżnik - Zadanie poboczne

W jaskinii szybko natrafisz na szalejącego demona. - Podnóże Barga Gor - Walka o władzę | Kampania, solucja Spellforce 3 - SpellForce 3 - poradnik do gry
W jaskinii szybko natrafisz na szalejącego demona.

Uwaga, zadanie to pozwala na dołączenie do twojej drużyny dodatkowemu bohaterowi, więc warto je wykonać. By wykonać misje musisz się udać do jaskiń w południowej części mapy, a następnie przeszukać je. Szybko natrafisz na człowieka imieniem Uram, który będzie walczył z demonem. Pomóż mu w walce, demon jest dosyć silny, więc musisz uważać, jednak wykorzystując zdolności bohaterów walka nie powinna sprawić ci większych trudności. Po walce porozmawiaj z Uramem. Po dialogu misja się zakończy. Możesz jeszcze przeszukać resztę jaskini - napotkasz kilka grup goblinów i znajdziesz trochę przedmiotów.

Kieł Zaracha - Zadanie poboczne

Na południu mapy natkniesz się na orkowego kowala - Berghola Beczelnika. Poprosi cię o zdobycie rogu bestii - kościożuja, jest mu on potrzebny do wykucia broni. Bestię znajdziesz na zachodzie mapy - niedaleko obozu Kae'Ran. Pokonanie go, wbrew słowom orka, nie powinno ci sprawić trudności. Po zabiciu zabierz od niego róg i wróć do kowala. Wykuje on dla ciebie broń, a dodatkowo przyłączy się on do twojego obozu w Mulandirze.