Iskanderska głusza - Uchodźcy cz. 2 | Kampania, solucja Spellforce 3 solucja, poradnik Spellforce 3 Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019 4141 Następna Kampania Światłość - Uchodźcy cz. 3 Poprzednia Kampania Farlornowa Nadzieja - Uchodźcy cz. 1 Trafiasz teraz do Iskanderskiej głuszy - lokacji znanej ci z prologu. Wciąż trwają tu walki, a twoim celem jest zapewnienie uchodźcom bezpiecznej drogi. Dodatkowo musisz zdobyć też lekarstwo dla jednego z ludzi z Farlornowej Nadziei. Uzyskaj bezpieczną drogę dla uchodźcówZaczniesz od zdobycia lekarstwa, znajdziesz je w obozie Cnotliwych na północy, po jego zdobyciu wróć do Clary. Okaże się, że otrzymałeś wiadomość od przywódcy Cnotliwych i musisz się z nim spotkać. Odpali się sekwencja cutscenek po której będziesz musiał udać się do obozu lojalistów na północnym zachodzie. Walki z armią królewską będą ciężkie i długie. Porozmawiaj z generałem Iskanderczyków. Otrzymasz do dyspozycji jego siły, a twoim celem będzie pokonanie królewskiej armii, by utworzyć bezpieczne przejście dla uchodźców. Początkowo misja może się wydawać na łatwą, będziesz posiadał na start spore siły i będziesz mógł zająć szybko okoliczne regiony. Dodatkowo otrzymasz możliwość rozbudowania swojego głównego sektora na drugi poziom, a co za tym idzie - otrzymasz do dyspozycji budynki drugiego poziomu. Jednak wróg szybko zacznie przytłaczać cię spamem wojsk i jego pokonanie będzie trudne i długotrwałe. Musisz więc powoli nacierać do przodu, zajmować i umacniać kolejne sektory. Wróg powinien trochę przystopować w atakach po zajęciu przez ciebie zaznaczonych na mapie powyżej najważniejszych sektorów. Poniżej kilka rad odnośnie tej misji: Zajmij jak najszybciej trzy najbliższe regiony, ten najbardziej wysunięty na południe zabuduj wieżami. Potem posuwaj się na wschód i zapanuj nad tamtymi regionami.Na mapie jest bardzo mało zwierząt, więc najlepiej w dwóch północnych sektorach zbuduj farmy, które dadzą ci nieskończone dostawy żywności.W każdym zdobytym wrogim sektorze buduj od razu wieże, by przetrzymać kontratak. Uwaga, możesz też przed rozmową z generałem udać się na południe i zniszczyć budynki w sektorach wroga znajdujących się poza zamkiem. Nie będzie w nich nikogo i jedyną obronę będą stanowiły wieże. Możliwe, że spowolni to zbieranie sił przez wroga. Dobrze jest też oczyścić poszczególne sektory z potworów zawczasu. Po wygranej bitwie udaj się do Clary i odeskortuj uchodźców do kolejnej lokacji. Następna Kampania Światłość - Uchodźcy cz. 3 Poprzednia Kampania Farlornowa Nadzieja - Uchodźcy cz. 1