Zwykłe osiągnięcia | Osiągnięcia w South Park - Kijek Prawdy South Park: Kijek Prawdy poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Nowy w okolicy
Dołącz do KKK.
Podstawowy achievement, który wykonasz już w pierwszych minutach gry.
Pierwszy dzień w South Parku
Ukończ pierwszy dzień gry.
Zostaniesz nim nagrodzony po wykonaniu misji "Bard".
Rudzielcowatość
Przyjmij trzy ugryzienia Rudych bez blokowania.
Osiągniecie możesz wykonać podczas pobytów w szkole. Jest to specjalna zdolność Rudych, którą będą wykorzystywać w walce. Po prostu świadomie ignoruj blokowanie, gdy zobaczysz na ekranie informację, że Rudy używa ugryzienia. Wszystkie trzy ugryzienia nie muszą mieć miejsca w czasie jednej walki. Za pierwszym razem (uwalnianie Craiga) będą je stosować raczej rzadko, więc najpewniej dokończysz to osiągnięcie podczas atakowania szkoły.
Pseudorudzielec
Pokonaj dyżurnego-bossa mając piegi.
Musisz mieć założone piegi podczas walki z bossem w trakcie ratowania Craiga. Walka odbędzie się przed wejściem na stołówkę. Piegi możesz dać swojej postaci podczas kreowania postaci. Jeśli tego nie zrobiłeś, to znajdziesz je w zwłokach Rudych w szkole.
Zrobiłem to dla ciebie
Rzuć w przeciwnika klockiem własnego wyrobu.
Odwiedź którąś z łazienek i zagraj w minigrę, by wyprodukować bobka (szybkie klikanie ataku). Potem wystarczy użyć go, jak mikstury, w czasie walki.
Jest spoko?
Znajdź Jezusa będąc żydem.
Wykonaj zadanie "Znajdź Jezusa" grając jako żyd.
Parokolog
Otwórz wszystkie garaże w South Parku.
Przejdź przez wszystkie domy i otwieraj garaże. Klucze powinieneś znajdować w domach.
Recyklista
Sprzedaj 300 rzeczy.
Najprościej sprzedawać szare śmieci.
W mordę za hordę
Nie sprzedaj żadnego przedmiotu podczas gry.
Po prostu wystrzegaj się sprzedaży czegokolwiek. Pamiętaj, że w swoim pokoju znajdziesz schowek, gdzie możesz wkładać niepotrzebne rzeczy, by zmniejszyć bałagan w swoim ekwipunku. Jeśli chcesz wykonać to osiągnięcie oraz Recyklistę, to skończ główny wątek gry i dopiero wówczas sprzedaj przedmioty.
Kadzimy władzy
Napierdź na czterech przedstawicieli wyższych władz.
Użyj magii (poza walką) na księdzu Maxim, Burmistrz McDaniels, dyrektorce Victorii i na ministrze Montrealu. Księdza znajdziesz na ławce przed ratuszem. Burmistrz w ratuszu. Dyrektorka jest w centrum kultury i dostęp do niej uzyskasz dopiero podczas werbowania gotów. Najłatwiej przegapić wykonanie zadania na ministrze. Samego ministra będziesz uwalniać podczas wizyty w Kanadzie pod koniec gry. Bardzo ważne jest byś napierdział na niego zanim z nim porozmawiasz, bo po rozmowie zniknie i nie będziesz już miał więcej okazji się z nim spotkać.
Drażliwe kiszki
Narób w gacie podczas walki z bossem.
Zapełnij całkowicie pasek many (najlepiej przed walką). Potem wystarczy wypić jeszcze jedną miksturę many, już podczas starcia z którymś z bossów (zbadaj przeciwnika, by sprawdzić, czy to Boss), a osiągnięcie zostanie wykonane.
Ochota na błoto
Narób w gacie w trzech różnych walkach.
Tak jak w Drażliwych kiszkach. Nie muszą to być jednak walki z bossami.
Zamykamy
Zablokuj każdy atak w walce, poza samouczkiem.
Musisz skutecznie zablokować wszystkie ataki. Jeśli masz problemy z blokowaniem to spróbuj zablokować jeden atak na początku walki, a potem przyzwać sojusznika, by od razu wykończyć przeciwników.
Głowa nisko
Napierdź na dziesięciu znokautowanych przeciwników.
Po prostu używaj najprostszej magii na ciałach przeciwników po walce.
Wszyscy cali
Ukończ grę ani razu nie kończąc walki, gdy twój kumpel jest nieprzytomny.
Miej ze sobą zawsze zapas mikstur leczniczych i wskrzeszenia. Uważaj także na wszystkie efekty negatywne i czyść je w razie potrzeby, bo jeden przegapiony dot może zniweczyć cały plan. Pamiętaj, że kumpel może paść podczas walki. Liczy się tylko sam moment końca, więc musisz go wskrzesić przed skończeniem pojedynku.
Mściciel
Pokonaj przynajmniej trzech przeciwników, gdy twój kumpel jest nieprzytomny.
Pozwól paść swojemu towarzyszowi i sam pokonaj przeciwników. Zauważ, ze wykonanie tego achievementu zablokuje wykonanie "Wszyscy cali", chyba że wykonasz to osiągnięcie po skończeniu głównego wątku gry.
Psi gwizdek
Napierdź na psa będąc zmniejszonym.
Musisz użyć proszku zmniejszającego (po zadaniu "Pokonaj Majtkowe Gnomy"), a potem po prostu pierdnąć na któregoś z psów w mieście.
Tylko cześć
Napierdź na każdego kumpla w grze.
Użyj magii na wszystkich sześciu członkach drużyny. Po prostu przełączaj się między nimi, gdy masz już dostęp do wszystkich, i pierdź.
Ryk Smoka
Znokautuj przynajmniej trzech wrogów jednym pierdnięciem poza walką.
Najlepiej wykonać to osiągnięcie podczas przebijania się przez serię barykad, np. podczas atakowania szkoły. Raczej nie zdarzy się, by trzech przeciwników stało idealnie obok źródła ognia, więc bardzo użyteczny będzie tu Podstępny Piskacz. Użyj go by zwabić wrogów w pobliże pochodni, lampy czy czegokolwiek innego, co możesz podpalić, a potem z pomocą standardowego zaklęcia spowoduj wybuch.
Kontrdupentacja
Przerwij magią pięć ataków kumulowanych.
Ataki kumulowane, to potężne ataki, które wymagają tury do naładowania się. Rozpoznasz je po informacji na ekranie i czerwonej obwódce wokół przeciwnika. Niezwykle często korzystają z nich gnomy, więc najprościej będzie wykonać to osiągnięcie podczas zadania "Pokonaj majtkowe gnomy". Po prostu użyj Ryku, by ogłuszyć rzucającego taki czar. Wszystkie pięć przerywań nie musi mieć miejsca podczas jednej walki.
Heisenberg
Pokonaj speedowych Tweekerów, mając bródkę nikczemnego Cartmana i łysą czachę.
Podczas walki z ćpunami (Do Broni - Tweek) musisz mieć założone odpowiednie przedmioty zmieniające wygląd. Bródkę Cartmana znajdziesz w szafce na parterze w domu Cartmana. Z kolei łysa czacha znajduje się w torbie obok Rompera Stompera na policji. By się do niej dostać potrzebny jest klucz. Udaj się na piętro, skąd strzel w półkę z trofeami, by wentylacją dostać się do zamkniętego pomieszczenia, gdzie go znajdziesz.
Spoko chinpoko
Zbierz pięć chinpokomonów.
Chinpoko loco
Zbierz piętnaście chinpokomonów.
Chinpokolipsa
Zbierz 30 chinpokomonów.
Kwestie ojcowskie
Zaprzyjaźnij się z tatą.
By dodać tatę do znajomych potrzebujesz przynajmniej 55 znajomych. Wówczas porozmawiaj z nim w swoim domu.
Popularniejszy niż Jezus
Zaprzyjaźnij się z połową South Parku.
Popularniejszy niż John Lennon
Zaprzyjaźnij się z całym South Parkiem.
Musisz dodać do znajomych każdego, kogo tylko można. Listę znajomych wraz z wymaganiami znajdziesz w odpowiednim rozdziale.
Kanadyjski uścisk dłoni
Napierdź łącznie stu razy na ludzi.
Cele mogą się powtarzać, więc możesz zrobić ten achievment nawet na jednej osobie.
Okrucieństwo wobec zwierząt
Napierdź łącznie 25 razy na zwierzęta.
Cele mogą się powtarzać. Najprościej obrać sobie za cel kotka Cartmana w Kupa Keep.
Zakupoholik
Skompletuj połowę z dostępnych kostiumów.
Tekstylny maniak
Skompletuj wszystkie dostępne kostiumy.
Pełen arsenał
Skompletuj wszystkie kostiumy i bronie
Ważne jest byś zaglądał do każdej szafki i przeszukiwał wszystkie ciała. Szczególnie istotne jest to w miejscach, gdzie nie będziesz mógł się już wrócić. Należą do nich: szkoła - zarówno podczas uwalniania Craiga jak i podczas ataku; dom Jimmy'ego - zadanie bard; statek kosmiczny - Kosmiczne uprowadzenie; budowa Taco Bell - Problemy Rady Rodziców; dom Clyde'a - Dokop Clyde'owi!; Nieplanowane rodzicielstwo - Zawieranie sojuszy; ściany w swoim domu - Pokonaj majtkowe gnomy. Pamiętaj także, że do tego achievementu zalicza się także sprzęt od sprzedawców w sklepach, czyli Jimbo, KKK, Królestwo Elfów, Siedziba Dziewcząt, bezdomny przed U-Stor-It i Kanada.
Znajomi skądinąd
Zaprzyjaźnij się z człowiekiem-krabem i majtkowymi gnomami.
Dla gnomów wykonaj zadanie "Faza 1". Dla krabów, udaj się na koniec kanałów. Znajdziesz tam kraba i wielki kamień, który musisz wysadzić za pomocą Nagasaki (nauczysz się tego czaru pod koniec gry).
Sprawność w obsłudze broni
Wykonaj 100 idealnych ataków.
Wytrawny obrońca
Zablokuj 100 ataków.
Mistrzostwo
Rozwiań maksymalnie jedną ze swoich zdolności.
Włóż cztery punkty w jedną zdolność.
Niech spadnie deszcz!
Wydaj 500 dolarów.
Najszybciej można to zrobić w Chirurgii Plastycznej.
Ognisty tyłek
Pokonaj 20 wrogów tyłkiem Cartmana
Używaj zdolności Paląca Chmura Cartmana.
Sukinkoty
Doprowadź dziesięciokrotnie do śmierci Kenny'ego w walce
Pamiętaj, że Kenny jest nieśmiertelny i po dwóch turach wróci do gry.