Złodziej | Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy South Park: Kijek Prawdy poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Złodziej
Cios w Plecy - atak w ostatniego przeciwnika w rzędzie. Poprawnie wykonany powoduje krwawienie. Bardzo łatwo można się z jego pomocą pozbywać się wrogich casterów.
II - zwiększa obrażenia;
III - zwiększa obrażenia za każdy poziom krwawienia celu (krwawienie może się kumulować do pięciokrotnie)
IV - atak dodaje dwa poziomy krwawienia;
V - większe obrażenia spowolnionym i ogłuszonym przeciwnikom. Podstawa złodzieja. Rozwiń maksymalnie i jak najszybciej.
Napaść - atak wywołujący ogłuszenie. Dodatkowo kradniesz coś od przeciwnika; użyteczną miksturę, jeśli masz szczęście. Wartościowe tylko ze względu na ogłuszenie. Nie ulepszaj tej zdolności.
II - zwiększa obrażenia;
III - udana kradzież powoduje również kradzież pozytywnego efektu;
IV - kradzież leczy cię;
V - ogłuszenie trwa dłużej.
Wykonaj - atak niszczący pancerz i broń.
II - ostatni cios zadaje większe obrażenia;
III - większa obrażenia ogłuszonym;
IV - idealny atak dodaje bonus;
V - idealny atak dodaje możliwość wykonania dwóch czynności.
Śmierdzące Bomby - rzut serią bomb, obrzydza i usuwa pozytywne efekty.
II - większe obrażenia;
III - więcej bomb;
IV - rozwścieczasz wrogów;
V - atak obszarowy.
Śmierć Tysiąca Ostrzy - atak obszarowy, wywołujący dodatkowo krwawienie.
II - większe obrażenia. Śmierć zadaje duże obrażenia same w sobie, z tym talentem będą jeszcze większe. Wszystkie dodatkowe punkty możesz sobie odpuścić i zamiast tego rozwinąć Śmierdzące Bomby.
III - osłabia atak przeciwników;
IV - wymaga mniej PiPy;
V - ataki cię leczą.