Dokop Clyde'owi!/Beat Up Clyde! | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy South Park: Kijek Prawdy poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Dokop Clyde'owi!/Beat Up Clyde!
Czas rozprawić się z Clydem. Na początku użyj Buttersa, by pomóc Wendy. Potem użyj Nagasaki na gargulcach trzymających most.
Za pomocą sondy możesz dostać się na górę, wyłączyć generator i zrzucić przedmioty na strażników. Potem możesz zniszczyć drzwi i wejść do środka. Ale zamiast tego będąc na ziemi udaj się za mur, na którym jest generator i wślizgnij się z pomocą gnomiego proszku.
W środku użyj Buttersa, by pomóc rannemu gnomowi. Potem strzel w zapalniczkę obok szczura i podpal ją czarem by pozbyć się gryzonia. Teraz możesz wyjść lewą lub prawą stroną. Lewo wyjdziesz na parterze, prawo na piętrze, dzięki czemu ominiesz przeciwników na dole. Oczyść główną salę, a następnie ruszaj drabiną w górę.
Oczyść pomieszczenie. Potem strzel w podstawę drewnianej konstrukcji, a następnie użyj na niej Nagasaki, by całkowicie ją rozbić. Zaraz pojawi się drabina, po której dostaniesz się wyżej.
Pozbądź się tutejszej obstawy. Potem Rykiem Smoka dokończ wysadzanie prawej wieży, którego podjął się Ike. Po uderzeniu rakiety wieża zostanie nadkruszona. Zmieć ja przy pomocy Nagasaki. I użyj steru, by otworzyć bramę. Za pomocą sondy dostań się w górną część wieży, gdzie znajdziesz chipokomona. Potem przenieś się na drugą wieżę i oczyść ją. Gdy skończysz przejdź przez bramę.
Clyde zacznie szykować się do walki wciągając klatkę z krową. Ten czas powinieneś wykorzystać, by pozbyć się pozostałych dwóch krów. Na bokach budynku znajdziesz Stana i Ike'a. Gdy podejdziesz do Stana ten wrzuci przez okno lampę. Strzel w nią, a następnie użyj na niej Prukoczaru, by wpuścić Stana do środka i pozbyć się jednej krowy. Potem spiesz pod drugą ścianę i za pomocą Nagasaki wpuść do środka Ike'a. Dalej znów użyj Prukoczaru na ogniu, by zrzucić drugą krowę. Tym sposobem Craig zostanie tylko z jedną krową do pomocy. Sam Craig dodatkowo podzieli się na kilku przeciwników, a co gorsza będą oni odporni na obrażenia obszarowe. Oznacza to, że każdego musisz zabijać osobno po kolei. Na szczęście nie będą zbyt twardzi i powinni padać po maksymalnie trzech uderzeniach. Niezbędna jednak może okazać się mikstura wskrzeszenia. Gdy skończysz ruszaj na górę.
Uważaj, jeśli wyjdziesz z pomieszczenia, w którym jesteście, bomba wybuchnie i skończysz grę. Zmniejsz się i dostań się do pana Niewolnika (dosłownie), by spróbować rozbroić bombę. W Niewolniku ruszaj przed siebie i niszcz wszystkie blokady. Gdy dojdziesz do miejsca pod napięciem wezwij Stana i użyj Rozkaż kumplowi.
Strzel w miejsce na screenie, gdy będzie pod nim zombie bakteria, by się jej pozbyć. Odblokujesz w ten sposób sondę, z pomocą której dostań się na drugą stronę i ruszaj dalej. Za chwilę dojdziesz do kuli bilardowej. Zniszcz ją za pomocą Nagasaki.
Dojdziesz do latarki. Wypadły z niej baterie, więc zejdź po drugiej stronie i je popraw nim ruszysz dalej. Potem włącz latarkę, co przegoni nietoperza.
Kolejny przeciwnik to nie lada wyzwanie. Jest odporny na obrzydzenie, mróz i na wszystkie efekty zadające obrażenia przez dłuższy czas. Przede wszystkim skup się na bakteriach. Użyj jakiejś obszarówki, gdy już padną, by uniemożliwić im powstanie. Samego wróbla traktuj głównie z uderzeń wręcz. Kawałek dalej użyj Nagasaki na kolejnej bili z pomocą sondy dostań się do włącznika następnego ciekawego urządzenia. Gdy je włączysz odblokujesz dalszą drogę, którą jednak blokuje dwójka strażników SWAT. Mają bardzo dużo pancerza, więc najlepiej stosuj umiejętności ignorujące go.
By zyskać dostęp do bomby użyj zdolności Jimmy'ego. Samo rozbrajanie, to dokładnie taka sama minigra, jak wcześniej w klinice. Najpierw wciśnij dół, kiedy igła będzie na środku. Potem na przemian w lewo i w prawo. Na końcu odkurzaj trzymając lewą stronę, przełączając się na prawa stronę, trzymając prawą stronę i znów przełączając się na lewo. Potem wydostaniesz się na zewnątrz.
Kolejnym przeciwnikiem będzie zombie Chef. Musisz uważać na zdolności kumulowane. Chef będzie też próbował cię zjeść, z czego ratować się będziesz wciskając szybko przycisk ataku. Ogólnie, choć walka będzie relatywnie długa, to jednak nie będzie to specjalnie ciężka przeprawa. Na koniec Clyde podpali Chefa, będziesz musiał szybko rzucić na niego zaklęcie, by się go pozbyć. Misja się zakończy.