Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry

South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy South Park: Kijek Prawdy poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019

Drzewka maga - Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy - South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry
Drzewka maga

W grze występują cztery klasy, różniące się od siebie zdolnościami specjalnymi oraz strojami, które będziesz dostawał wraz z postępami głównego wątku fabularnego. Jednocześnie wbrew pozorom nie determinują one konkretnej strategii i tak np. mag z solidną bronią w ręku może potężnie bić wręcz, a wojownik użytecznie korzystać z magii. Tym niemniej każda klasa ma swoje silne strony. Wojownik ma dużo pancerza i jest w stanie dość łatwo ogłuszać przeciwników. Mag bazuje głównie na obrażeniach od ognia. Złodziej na krwawieniu, a Żyd na świętych obrażeniach, do których mało kto inny ma dostęp, a ponadto zadaje tym większe obrażenia, im mniej ma zdrowia.

Każda klasa ma 5 unikalnych zdolności, które będą odblokowywać się same wraz z awansem na wyższe poziomy doświadczenia. Ponadto wraz z każdym awansem dostajesz punkt, który możesz wydać na ulepszenie, którejś z tych zdolności. Każda ma pięć poziomów ulepszeń. W grze możesz osiągnąć maksymalnie 15 poziom, więc niemożliwe jest ulepszenie wszystkich zdolności do maksimum. Generalnie najlepszą strategią będzie na początku ulepszenie zdolności, która w jakiś sposób unieruchamia przeciwnika (spowalnia, usypia, ogłusza). Nie warto jej rozwijać do maksimum, ale dobrze włożyć w nią chociaż z dwa punkty. Poza tym rozwiń w miarę szybko jedną obszarówkę. W trzeciej kolejności priorytet powinna mieć umiejętność z pomocą, której będziesz ignorował lub niszczył pancerz przeciwnika.

Wszystkie ulepszenia umiejętności mają takie same wymaganie levelowe. Są to kolejno: Dla pierwszej i drugiej umiejętności - 2, 3, 4, 5 poziom. Dla trzeciej umiejętności - 6, 7, 8, 9. Dla czwartej - 9, 10, 11, 12. Dla piątej - 11, 12, 13, 14.