Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry

South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Do broni/Call the Banners (3) Craig | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy South Park: Kijek Prawdy poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019

Do broni/Call the Banners (3) Craig

Brakuje Craiga - Do broni/Call the Banners (3) Craig | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy - South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry
Brakuje Craiga

W domu Craiga okaże się, że ten został za karę po lekcjach w szkole. Udaj się do KK, by powiedzieć o tym Cartmanowi (upewnij się, że najpierw zrekrutowałeś już Tweeka i Tokena). Cartman obmyśli plan uwolnienia złodzieja ze swojego więzienia, ale najpierw wtajemniczy cię w arkana magii.

Naucz się rzucać zaklęcia - Do broni/Call the Banners (3) Craig | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy - South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry
Naucz się rzucać zaklęcia

Cartman nauczy cię Ryku Smoka. By go wykonać najpierw przytrzymujesz prawy drążek analogowy w dół (lub trzymasz lewy przycisk myszy). Następnie za pomocą lewego analoga (A i D na klawiaturze) szukasz odpowiedniej "częstotliwości" kierując strzałkę w górę (zwróć uwagę na wielkość fal w okręgu). Gdy ją znajdziesz rzucasz czar przesuwając prawy drążek w górę lub klikając prawy przycisk myszy. Musisz poprawnie wykonać tę operację dwukrotnie, najpierw na kukle, potem na Kennym.

Tak wtajemniczony w świat magii będziesz gotów ruszyć Craigowi z pomocą. Kenny dołączy do twojej drużyny. W jednej chwili możesz mieć aktywowanego tylko jednego kolegę, więc jeśli go wybierzesz, to odstawisz na bok Buttersa i odwrotnie. Co ważne, zmiany możesz dokonać w czasie walki, ale będzie cię to kosztować turę swojego kumpla, więc weź to pod uwagę przed ewentualną podmianką podczas starcia.

Czas uratować Craiga, udaj się do szkoły.

W szkole zmierzysz się z dyżurnym, który nie będzie zbyt ciężkim przeciwnikiem - Do broni/Call the Banners (3) Craig | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy - South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry

W szkole zmierzysz się z dyżurnym, który nie będzie zbyt ciężkim przeciwnikiem. Po pokonaniu go dostaniesz od Cartmana wiadomość, że rudzielcy, którzy pełnią dyżur w szkole mogą cię ugryźć i zarazić, czego musisz się wystrzegać. Zamiast więc typowych walk, najbliższe konfrontacje staraj się rozwiązywać za pomocą najbliższego otoczenia. Skieruj się w prawo. Tam za barykadą znajdziesz kolejną dwójkę rudzielców. Podejdź do ogniska i użyj Ryku Smoka, by doprowadzić do eksplozji i z miejsca się ich pozbyć. Teraz nie musisz już modulować zaklęcia, jak podczas treningu. Wystarczy stanąć naprzeciw ognia i zaciągnąć chwilę, a następnie wypuścić powietrze (dół i góra na prawym analogu, lub lewy i prawy przycisk myszy). Pożar włączy spryskiwacz nad ich głowami, który widać na screenie, a wybuch spowoduje urwanie się głośnika, który porazi rudych przy połączeniu z wodą. Tego typu reakcji łańcuchowych szukaj podczas całego pobytu w szkole.

Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie