Pozyskaj nowych sojuszników/Gain New Allies | Opis przejścia South Park: Kijek Prawdy poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016
Pozyskaj nowych sojuszników/Gain New Allies
W nocy Kijek znowu został stracony. KKK potrzebuje nowej krwi, więc Cartman zleci ci zadanie zwerbowania gotów. Udaj się do szkoły, by z nimi porozmawiać. Będziesz musiał zatroszczyć się o swój image, by ci w ogóle rozważyli udział w zabawie. Potrzebne będą papierosy, kawa i strój.
Udaj się przed Jimbo's Guns. Z boku w alejce znajdziesz palących dzieciaków. Zaatakuj ich. Są bardzo odporni na ataki fizyczne, dlatego skup się przede wszystkim na magii i zdolnościach. Z pokonanych zabierz papierosy.
W Tweek Bros. Coffee kup kawę Dark Roast za 1 dolara. Przy wyjściu najdą cię elfy, które zaproponują podróż do swojego króla. Możesz z nimi walczyć, ale będzie to strata czasu i koniec końców i tak z nimi pójdziesz. Tam zostanie ci złożona propozycja byś gotów zwerbował dla elfów i zdradził KKK. Do twojej drużyny dołączą Jimmy i Stan.
Udaj się przed U-Stor-It i od przebywającego tam bezdomnego kup czapkę, ubranie i rękawiczki Gotów. Tak ubrany wróć do dzieci w szkole. Dostaniesz nowe zadanie. Ruszaj do Centrum kultury. Warto nadmienić, że nie musisz już nosić gotyckich ubrań, więc jeśli masz lepsze lub po prostu ci się nie podobają, zmień je. Nie wyrzucaj ich jednak!
Problemy Rady Rodziców
W Centrum kultury obejrzysz przerywnik filmowy. Po nim porozmawiaj z Randym, ten skieruje cię do łazienki, gdzie postanowi nauczyć cię kolejnego zaklęcia, Podstępnego Piskacza. Ćwiczenie odbywa się tak jak wcześniej z Cartmanem. Skieruj strzałkę w bok i trzymaj odpowiednią chwilę, aż gra powie żebyś puścił. Nowo nauczonej sztuczki masz użyć by włamać się na budowę Taco Bell.
Użyj nowej magii by odwrócić uwagę strażników. Kieruj w bok tak by zaklęcie przeleciało przez żołnierzy (zostaną podświetleni na żółto) i odpal bombę, gdy zauważysz, że bezbarwna mgiełka jest już w odpowiedniej odległości. Żołnierze Pójdą w miejsce "eksplozji" jak to widać na screenie. Wykorzystaj tę okazję by przejść dalej.
Przed barakiem będzie jeszcze jeden żołnierz. Wykorzystaj Piskacza żeby wprowadzić go do ciężarówki, a następnie strzel w klapę, tak jak na screenie, by zamknąć go w środku. Użyj sondy by przeteleportować się na dach skąd wślizgnij się do środka za pomocą wentylacji. W środku zmierzysz się z zombie. Gdy go pokonasz wejdź do środka Sali konferencyjnej i zabierz dyktafon, a potem wyjdź korzystając z głównego wejścia. Tam czeka na ciebie kolejna trójka zombie, która może stanowić problem. W razie potrzeby poratuj się przyzwaniem sojusznika. Gdy ich pokonasz wracaj do Centrum kultury i pokaż nagranie Randy'emu.
Po wysłuchaniu kasety otrzymasz zdjęcie, które jest ci potrzebne dla gotów. Wracaj więc do szkoły. Pamiętaj o założeniu ponownie swojego gotyckiego wdzianka. Ostatnim testem będzie taniec. Musisz wciskać odpowiednie guziki, gdy symbol znajdzie się w którymś z okręgów, które widzisz w lewym górnej części ekranu. Gdy skończysz twoi nowi sprzymierzeńcy przysięgną ci wierność. Teraz musisz wybrać komu decydujesz się pomóc. Jeśli wybierasz ludzi/Cartmana to udaj się do KKK. Jeśli wolisz elfy/Kyle'a, to udaj się do Królestwa Elfów. Porozmawiaj z wybranym władcą, a następnie wdrap się na wieżę/drzewo by wezwać swoje gotyckie posiłki i zakończyć zadanie.