Wojownik | Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy South Park: Kijek Prawdy poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Wojownik
Napaść z Pobiciem - uderzenie przeciwnika kijem bejsbolowym
II - większe obrażenia;
III - ogłuszeni dostają większe obrażenia. Pamiętaj by wcześniej ogłuszyć przeciwnika, np. za pomocą Kopalni Jaj
IV - każdy atak przywraca trochę zdrowia;
V - ataki wywołują krwawienie;
Kopalnia Jaj - kop w niedozwolone miejsce, idealnie wykonany ogłuszy przeciwnika, co ma świetną symetrię z Napaścią na 3 poziomie
II - idealny atak pozwoli zaatakować po raz drugi ignorując pancerz, tarczę. Bardzo ułatwi grę już od samego początku;
III - idealny atak obniża obronę wrogów;
IV - kopniaki powodują obrzydzenie celu;
V - obrzydzasz wszystkich wrogów. Bardzo przydatne, warto szybko rozwinąć Kopalnię do maksymalnego poziomu.
Z Byka - uderzenie głową, niwelujące tarczę, pancerz i obniżające obronę.
II - zwiększa obrażenia;
III - zwiększa obrażenia, zależne od twojego pancerza;
IV - atak powoduje krwawienie;
V - udany atak daje przyspieszenie, możesz zaatakować jeszcze raz. Obok Kopalni jest to podstawa w grze wojownikiem, więc również postaraj się rozwinąć te umiejętność jak najszybciej.
Róg Gniewu - Pozbawia cel pozytywnych efektów i zmusza wszystkich do atakowania cię bez użycia umiejętności specjalnych.
II - pozbawia pozytywnych efektów wszystkich wrogów;
III - Ogłusza wszystkich wrogów, obniżając także ich siłę ataku i obrony. Raczej niezbyt się opłaca rozwijać tę umiejętność ponad ten punkt.
IV - Zwiększasz obrażenia zadawane przez swoją drużynę;
V - Mniejsza wymagana PiPa
Tupnięcie - Masówka, bardzo wysokie obrażenia. W przeciwieństwie do np. maga, gdzie ostatni skill jest głównym asem w rękawie, w przypadku wojownika wystarczą dwa punkty włożone w Tupnięcie.
II - większe obrażenia, zależne od twojego pancerza;
III - dodatkowe obrażenia głównemu celowi. Będziesz tym w stanie pokonać z miejsca większość wrogów rzucających pozytywne efekty na swoich sojuszników;
IV - wszyscy przeciwnicy mają zmniejszony atak;
V - wszyscy zostaną ogłuszeni na jedną turę.