Dodatki | Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy South Park: Kijek Prawdy poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Dodatki
Każda klasa ma ten sam zestaw dodatków, które możesz sobie dobierać zgodnie z własnym preferencjami. Dodatki odblokowujesz zwiększając swoją listę znajomych. Kolejno:
- pierwszy dodatek za siedmiu znajomych;
- 2 za 12;
- 3 za 18;
- 4 za 25;
- 5 za 35;
- 6 za 45;
- 7 za 55;
- 8 za 70;
- 9 za 85;
- 10 za 100.
W grze jest 20 dodatków. Możesz mieć łącznie stu znajomych, więc odblokujesz maksymalnie połowę z nich. Staraj się je dobierać tak, by jak najlepiej pasowały twoim zdolnościom, broni i kumplom. Innymi słowy, jeśli w dużej mierze bazujesz na atakach z obrzydzeniem (np. masz ze sobą ciągle Kenny'ego albo wojownikiem regularnie używasz ulepszoną Kopalnię Jaj) to weź Nieczystą Walkę, a jeśli masz bardzo dobrą broń dystansową, to weź Snajpera itp. Generalnie sugeruję skupianie się raczej na dodatkach ofensywnych. O ile na początku gry możesz mieć problemy z przetrwaniem (miej ze sobą dużo mikstur), o tyle w drugiej części większość walk będziesz wówczas kończył w maksymalnie kilka tur. Wyjątkiem będzie tu Żyd, w którym powinieneś pójść w kierunku takich rzeczy jak Jajochron czy Ostatnim Tchem, by zmaksymalizować swoje obrażenia. Bardzo przydatny dla każdego jest też Drugi Podmuch, który wskrzesza poległych z pełnią zdrowia.
Jajochron | Otrzymujesz dużo mniejsze obrażenia, gdy jesteś krytycznie ranny |
W Tarapatach | Wkurzanie przeciwników zmniejsza zadawane przez nich obrażenia |
Snajper | Mocniejsze ataki bronią dystansową |
Piroman | Większe obrażenia zadawane wrogom podpalonym i mniejsze obrażenia od nich otrzymywane |
Lecznice Wiatry | Ataki magiczne przy użyciu broni leczą cię |
Ćwiczenia na masę | 20% więcej zdrowia |
Grunt to zdrowie | Leczenie się przy pomocy mikstur zwiększa zadawane obrażenia |
Ostatnim Tchem | Zadajesz znacznie większe obrażenia, gdy jesteś krytycznie ranny |
Żądza krwi | Większe obrażenia zadawane wrogom podpalonym i mniejsze od nich otrzymywane |
Silny Tyłek | Odzyskujesz PiPę z każdym atakiem magicznym swoją bronią |
Jak po Kaczce | Negatywne efekty trwają jedną turę krócej |
Cios z Zaskoczenia | Pierwszy atak w walce zadaje dodatkowe obrażenia |
Pożywka dla Mózgu | PiPa rośnie o dwa, gdy się leczysz |
Nieczysta Walka | Większe obrażenia zadawane i otrzymywane od wrogów obrzydzonych |
Kontrpierd | Kontruj przy użyciu magii. Zamiast standardowego kliknięcia ataku wciśnij przycisk ataku magicznego. Zużywa manę, ale jest silniejszy od standardowej kontry |
Konieczna Brutalność | Większe obrażenia ogłuszonym celom |
Młotkowy | Większa obrażenia przy użyciu broni białej |
Praktykant | PiPa większa o 20% |
Drugi Podmuch | Mikstury wskrzeszania przywracają towarzyszy z pełnym zdrowiem |
Pierd Wojny | Ataki magiczne przy użyciu broni zadają większe obrażenia |