Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry

South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dodatki | Klasy i umiejętności w South Park - Kijek Prawdy South Park: Kijek Prawdy poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019

Dodatki

Każda klasa ma ten sam zestaw dodatków, które możesz sobie dobierać zgodnie z własnym preferencjami. Dodatki odblokowujesz zwiększając swoją listę znajomych. Kolejno:

  1. pierwszy dodatek za siedmiu znajomych;
  2. 2 za 12;
  3. 3 za 18;
  4. 4 za 25;
  5. 5 za 35;
  6. 6 za 45;
  7. 7 za 55;
  8. 8 za 70;
  9. 9 za 85;
  10. 10 za 100.

W grze jest 20 dodatków. Możesz mieć łącznie stu znajomych, więc odblokujesz maksymalnie połowę z nich. Staraj się je dobierać tak, by jak najlepiej pasowały twoim zdolnościom, broni i kumplom. Innymi słowy, jeśli w dużej mierze bazujesz na atakach z obrzydzeniem (np. masz ze sobą ciągle Kenny'ego albo wojownikiem regularnie używasz ulepszoną Kopalnię Jaj) to weź Nieczystą Walkę, a jeśli masz bardzo dobrą broń dystansową, to weź Snajpera itp. Generalnie sugeruję skupianie się raczej na dodatkach ofensywnych. O ile na początku gry możesz mieć problemy z przetrwaniem (miej ze sobą dużo mikstur), o tyle w drugiej części większość walk będziesz wówczas kończył w maksymalnie kilka tur. Wyjątkiem będzie tu Żyd, w którym powinieneś pójść w kierunku takich rzeczy jak Jajochron czy Ostatnim Tchem, by zmaksymalizować swoje obrażenia. Bardzo przydatny dla każdego jest też Drugi Podmuch, który wskrzesza poległych z pełnią zdrowia.

Jajochron

Otrzymujesz dużo mniejsze obrażenia, gdy jesteś krytycznie ranny

W Tarapatach

Wkurzanie przeciwników zmniejsza zadawane przez nich obrażenia

Snajper

Mocniejsze ataki bronią dystansową

Piroman

Większe obrażenia zadawane wrogom podpalonym i mniejsze obrażenia od nich otrzymywane

Lecznice Wiatry

Ataki magiczne przy użyciu broni leczą cię

Ćwiczenia na masę

20% więcej zdrowia

Grunt to zdrowie

Leczenie się przy pomocy mikstur zwiększa zadawane obrażenia

Ostatnim Tchem

Zadajesz znacznie większe obrażenia, gdy jesteś krytycznie ranny

Żądza krwi

Większe obrażenia zadawane wrogom podpalonym i mniejsze od nich otrzymywane

Silny Tyłek

Odzyskujesz PiPę z każdym atakiem magicznym swoją bronią

Jak po Kaczce

Negatywne efekty trwają jedną turę krócej

Cios z Zaskoczenia

Pierwszy atak w walce zadaje dodatkowe obrażenia

Pożywka dla Mózgu

PiPa rośnie o dwa, gdy się leczysz

Nieczysta Walka

Większe obrażenia zadawane i otrzymywane od wrogów obrzydzonych

Kontrpierd

Kontruj przy użyciu magii. Zamiast standardowego kliknięcia ataku wciśnij przycisk ataku magicznego. Zużywa manę, ale jest silniejszy od standardowej kontry

Konieczna Brutalność

Większe obrażenia ogłuszonym celom

Młotkowy

Większa obrażenia przy użyciu broni białej

Praktykant

PiPa większa o 20%

Drugi Podmuch

Mikstury wskrzeszania przywracają towarzyszy z pełnym zdrowiem

Pierd Wojny

Ataki magiczne przy użyciu broni zadają większe obrażenia