- Misja 9 - Kradzież spod samego nosa I (2) | Opis przejścia Sniper: Ghost Warrior poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
[13] |
[14] |
Kiedy już oczyścisz trochę tą drugą część obozu (za kołem wodnym), przeczołgaj się pod tym ostatnim na drugą stronę i ostrożnie ruszaj na wzgórze, pod budynek wskazywany na ekranie białym kółeczkiem (#14 ). Przy drzwiach do budynku świeci niebieskim światłem kolejne kółko, w którym powinieneś się ustawić.
Gdy to zrobisz włączy się krótka scenka przerywnikowa, na której twoja postać ściąga dane z komputera znajdującego się w chatce (#15 ). Kiedy płytka z danymi jest już wypalona pora uciec przed wrogiem .
[15] |
[16] |
Obróć się w prawo, szybko zabierz z szafki na ścianie po lewej medykamenty (jeśli możesz to zrobić) i piorunem zwiewaj wyjściem widocznym na obrazku z budyneczku (#16 ), ponieważ szturmujący go wrogowie lubią go wpierw zasypać granatami ręcznymi.
Na zewnątrz odwróć się za siebie i sprawdź czy ktoś nie wybiega za tobą z chałupy - jeśli cię ścigają zastrzel ich (#17 ).
[17] |
[18] |
Podobnie możesz postąpić z nieprzyjaciółmi kręcącymi się przy wejściu, którym dostałeś się do tejże chałupki - tym razem będziesz je miał po swojej prawej (#18 ).
Raczej jednak nie uda ci się wystrzelać wszystkich niedobruchów pchających się w stronę budynku, w którym znalazłeś dane, więc gdy tylko uznasz, że możesz już podjąć to ryzyko, obróć się plecami do chałupy i zmykaj pędem w kierunku białej kropki na ekranie, mijając stracha na wróble. Dotrzesz do wyrwy w barierce, poniżej której znajduje się woda (#19 ).
[19] |
[20] |
Powinieneś do niej wskoczyć i popłynąć proso, a po chwili w prawo. Przed skokiem radzę podleczyć się i zapisać sobie grę. A to dlatego, że w pewnym momencie z werandy drewnianej chatki posadowionej na palach za tobą zacznie do ciebie strzelać dwóch opryszków - powinieneś dostrzec ich oglądając się przez ramię w prawo (#20 ).
Proponuję się jednak nawet nie oglądać tylko popłynąć, zygzakując jeśli trzeba, w stronę białej kropki, konkretnie tych sporych kamieni widocznych na brzegu (#21 ). Jest wielce prawdopodobne, że zanim do nich dotrzesz wrogowie trochę cię pokiereszują, dlatego po wyjściu na brzeg szybko ukryj się za tymi głazami i podlecz.
[21] |
[22] |
Później możesz wystawić głowę ponad kamienie i używając snajperki zemścić się na obu łajdakach (#22 ).
Następnie biegnij strumykiem w stronę kolejnych białych kropek wyświetlających się na ekranie. Biegnąc przystań na moment by rozwalić dwóch opryszków pchających się z prawej na most powyżej (#23 ). Teraz musisz już tylko dołączyć do agenta Rodrigueza .
[23] |
[24] |
Zasuwaj koło ogniska na górę, przebiegnij przez most i jesteś na miejscu. Rodriguez okaże się jednak przekupnym zdrajcą (#24 ).