- Misja 3 - Niebezpieczne tereny (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior Sniper: Ghost Warrior poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Misja 3 - Niebezpieczne tereny
Zaczynasz grę na obrzeżach jakieś rybackiej wioski, w pobliżu jednej z chat, po werandzie której spaceruje pojedynczy niedobrych - zostaw go na razie w spokoju. Musisz przedostać się niepostrzeżenie do latarni morskiej . Przykucnij, a najlepiej zacznij się czołgać pod pale, na których posadowiony jest domek (#1 ). Pod nimi sugeruję odbić w prawo, do wody.
[1] |
[2] |
Czołgając się w niej lub brodząc w kuckach ostrożnie, nie dając się wykryć (kończy to misję niepowodzeniem!) podkradnij się w pobliże drogi (#2 ). Powinieneś na niej dostrzec 1-2 delikwentów - możesz ich szybko zastrzelić z wytłumionego pistoletu, jednak uważaj by ciała zabitego nie dostrzegł któryś z licznych oprychów znajdujących się po lewej, w wiosce! Następnie powinieneś iść w prawo wysłuchując po drodze komunikatu radiowego od przełożonych informującego cię o przejeżdżającym w pobliżu konwoju wrażych pojazdów.
Jeśli jednak nie lubisz zostawiać za swoimi plecami żywych nieprzyjaciół możesz spróbować usunąć wszystkich wrogów w rybackiej wiosce, cały czas zachowując jednak ciszę. W tym przypadku zamiast iść w prawo obróć się w lewo w kierunku widocznej w oddali latarni morskiej, do której powinieneś się dostać i zdejmij 1-2 siepaczy miejscowej junty wojskowej kręcących się na drodze w pobliżu zaparkowanego pojazdu (Hummera). Tym razem polecam użyć wytłumionej snajperki (#3 ). Następnie ruszaj w kuckach w kierunku trupów trzymając się prawej strony piaszczystej drogi.
[3] |
[4] |
Spod zaparkowanego Hummera może ci być trudno zdejmować licznych nieprzyjaciół w wiosce nie zdradzając jednocześnie swojej pozycji (nawet jeśli położysz się na ziemi). Zamiast tego proponuję więc pójść jeszcze kawałek w prawo, w stronę oceanu. Znowu brodząc w wodzie w kuckach przedostań się pod głaz na prawo od chatek (#4 ).
Wychylając się zza niego (tzn. stając na chwile na równe nogi) szybko zdejmuj ze snajperki kolejnych wrogów (#5 ). Po położeniu trupem jednego ponownie kucaj na moment, czekaj chwilę aż czerwony pasek wyobrażający poziom zaalarmowania wroga trochę się skróci, a następnie znowu stawaj na równe nogi, szybko podrzucaj lunetę do oka, namierzaj i zabijaj kolejnych zbójów. Pod koniec możesz ostrożnie przedostać się pod pale podtrzymujące najbliższą z chat (lub wręcz dostać się do niej, czyli wyżej, wchodząc po drewnianym pomoście prowadzącym od strony wody). Zanim to zrobisz warto jednak zapisać sobie grę. Zapoluj na ostatnich gamoni w tej rybackiej wiosce i jeśli chcesz przeszukaj wszystkie chatki.
[5] |
[6] |
Następnie wróć na właściwą trasę wskazywaną na ekranie białą kropką. Gdy dojdziesz tą piaszczystą drogą w pobliże drewnianej chatki znajdującej się na prawo od traktu (#6 ), za którą widać jakąś wieżę radiową włączy się wstawka filmowa.
Twoja postać po cichutku zabije na niej nożem pojedynczego gagatka stojącego pod rzeczoną chatką (#7 ).
[7] |
[8] |
W dalszej części scenki przerywnikowej zobaczysz konwój wrogich pojazdów przejeżdżający przez pobliski posterunek (#8 ).
Obejrzawszy filmik ruszaj dalej - zadanie w dalszym ciągu polega na skrytym dotarciu do latarni morskiej. Kontaktu z wrogiem masz wprawdzie unikać, co jednak nie oznacza, że nie można kulturalnie odstrzelić nieprzyjaciół pałętających się w pobliżu i pchających się pod lufę. Zasadź się w zaroślach pod palami chaty stojącej w pobliżu piaszczystego traktu, czekając aż w pole rażenia wejdzie pieszy patrol przeciwnika (#9 ). Zastrzel zbirów i poczekaj na nadchodzących kilku kolejnych, zmieniając w tym czasie magazynek. Niedobruchy są tak głupie i ślepe, że najprawdopodobniej nie przejmą się w ogóle ciałami leżącymi na drodze - gdy się zbliżą zafunduj im ten sam los co poprzednikom.
[9] |
[10] |
Następnie możesz wdrapać się na werandę chatki i stamtąd zdjąć dwóch kolejnych delikwentów stojących w pobliżu samochodu (Hummera) widocznego w oddali. Odstrzel ich ze snajperki (#10 ).
Po lewej, za chatką, w której zająłeś pozycję powinien kręcić się jeszcze jeden pojedynczy gagatek (#11 ). Zastrzel go i ruszaj w kierunku skał i stojącej na nich latarni morskiej. Jeśli trzeba skacz po skałach wspinając się wyżej.
[11] |
[12] |
Uważaj jednak, bowiem po drodze napotkasz kolejnego opryszka stojącego pod takim sporym drzewem, tudzież palmą! (#12 ) Zakończ jego marny żywot albo kulą wystrzeloną z pistoletu, albo rzucając w niego nożem, lub podrzynając mu tym majchrem gardło (uprzednio zakradając się w kuckach za jego plecy), po czym ruszaj dalej, mozolnie wspinając się na górę.
Zbliżając się do latarni zachowaj ciszę i uwagę - u podstawy latarni dostrzeżesz kolejnego zbira stojącego tyłem do ciebie (#13 ). Kulka w plecy, choć nieładna, pokaże mu, iż stać tyłem do przychodzących w gości też nie jest ładnie. Możesz go również potraktować nożem. Wejdź po kamiennych schodkach po prawej jeszcze wyżej.