- Misja 8 - Zwykłe spotkanie (2) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior Sniper: Ghost Warrior poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
[13] |
[14] |
Przemykając kładkami z jednego dachu na drugi i rozglądając się wokoło likwiduj kolejnych opryszków, których dostrzeżesz na dole (na różnych kierunkach - zbirów może być całkiem sporo) i na wieżach wartowniczych (#14 ).
Na którąś z tych wież możesz się wdrapać po drabince i spróbować zdjąć także kilku delikwentów znajdujących się poza obozem (#15 ).
[15] |
[16] |
Po dachach budynków przesuwaj się w kierunku białej kropki wskazującej na ekranie miejsce, w którym znajdziesz radio. Z góry rozwal wartownika przed wejściem do tej chatki (#16 ), następnie zeskocz i wejdź do środka.
Ze ściany możesz porwać apteczkę, a przez radio skontaktujesz się z sojusznikami (#17 ). Twoim celem jest teraz uciec z obozu .
[17] |
[18] |
Biegnij do miejsca wskazywanego białą kropką - jest nim kolejna dziura w tym drucianym ogrodzeniu (#18 ). Przejdź prze nią wydostając się na zewnątrz obozu.
Biegnij przez to obszerne pole (czy może plac budowy?) pełne jakichś maszyn w kierunku białej kropki wskazującej na ekranie gniazdo wielkokalibrowego karabinu maszynowego zbudowane z worków z piaskiem (#19 ). W tym momencie rozgrywki pojawił się u mnie jakiś bug (błąd gry), który powodował, że moja postać co chwilę odnosiła obrażenia - nie wiedzieć czemu i od czego. Dlatego przydają się apteczki, duża ich liczba, dzięki którym można odbudować zdrowie, kiedy już z nami naprawdę źle.
[19] |
[20] |
Nie przejmuj się ranami, tylko zasuwaj na stanowisko na tym niewielkim wzniesieniu. Kiedy do niego dopadniesz, obróć się i złap za ó wielkokalibrowy karabin maszynowy (#20 ). Będziesz teraz musiał bronić się przez jakieś 2 minuty z groszami. Ścigający cię z napastnicy rzucać się będą do wściekłego szturmu na obsadzone przez ciebie gniazdo wkmu - atakować będą raz z prawej (tutaj tylko piechurzy, pojedynczo lub po kilku).
Później będą również podjeżdżać ciężarówkami z lewej (#21 ). Sami piechurzy z tej strony także się pojawiają. Wykańczaj wszystkich po kolei. Jeśli cały czas daje ci się we znaki błąd gry z odnoszeniem ran, o którym wspominałem, to kiedy już z tobą naprawdę źle, porzucaj na chwilę wkm, kucaj i wbijaj sobie w żyłę (serducho) szprycę z medykamentami. Po czym ponownie bierz się za odgryzanie się nacierającym oprychom z wkmu, aż upłyną owe 2 minuty przewidziane na odparcie ataków wroga.
[21] |
[22] |
Wówczas zostaw wielkokalibrowy karabin maszynowy, obróć się i zasuwaj co sił w nogach w kierunku kolejnej białej kropki na ekranie. Jak widać ja biegłem tam sprintem i zygzakując na "ostatnich nogach" (#22 ).
Po dotarciu na miejsce włączy się cutscenka przedstawiająca naszego dzielnego snajpera ledwie umykającego pogoni licznych nieprzyjaciół (#23 ).
[23] |
[24] |
Bohater, którego poczynaniami jeszcze przed chwilą kierowaliśmy ostatkiem sił wskoczy na pokład wezwanego śmigłowca, a wówczas "wiatrak" ten odleci w siną dal (#24 ). Uff...