- Misja 4 - Oczyścić platformy (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior Sniper: Ghost Warrior poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Misja 4 - Oczyścić platformy
W tej misji będziesz współdziałał z dwoma komandosami. Wasz 3-osobowy zespół płynie na platformę wiertniczą (#1 ). Jesteś uzbrojony w karabinek szturmowy M4 - scenariusz polega zasadniczo na toczeniu otwartej walki z wrogiem.
[1] |
[2] |
Po dopłynięciu pod platformę i opuszczeniu Zodiaka (pontonu) zasuwaj za swoimi dwoma kolegami do windy pomalowanej na czerwono, która zawiezie was na górny poziom (#2 ). W windzie przygotuj się na walkę obracając się w kierunku wyjścia.
Wraz z kolegami poczęstuj ołowiem nieprzyjaciół pałętających się w okolicy windy (#3 ). Następnie skieruj się w lewo pod drzwi prowadzące do jakiejś żółtawej nadbudówki.
[3] |
[4] |
Kiedy teren jest czysty ustaw się pod tymi drzwiami stając w kółeczku świecącym na ekranie na niebiesko . Wcześniej możesz zgarnąć z szafki przy drzwiach apteczkę (#4 ).
Kiedy zajmiesz już pozycję w niebieskim kółeczku gra na chwilę odbierze ci kontrolę nad postacią otwierając z kopa zamknięte drzwi. Po chwili ponownie przejmujesz sterowanie nad swoim bohaterem, bieg czasu na moment zwalnia, a ty musisz rozwalić dwóch niedobruchów chowających się wewnątrz nadbudówki (#5 ). W środku znajdziesz strzelbę automatyczną (świetna broń do tej walki w zwarciu, którą tutaj toczysz!), amunicję do niej i... coś jeszcze (. Wyjdź z pomieszczenia drzwiami po prawej.
[5] |
[6] |
Wychodząc obróć się w lewo i pomóż swoim towarzyszom rozprawić się z kilkoma kolejnymi zbirami, chowającymi się za jakimiś rurami czy czymś podobnym pośrodku ekranu, za metalową, pomalowaną na żółto barierką (#6 ). Uważaj na oprycha bardziej w głębi i na lewo. Nie zapominaj o szybkim zapisywaniu sobie stanu gry (najlepiej po zabiciu każdego, pojedynczego gagatka) i kontrolowaniu stanu swojego zdrowia, od czasu do czasu wbijając sobie w żyłę szprycę z medykamentami.
Wróć do nadbudówki i wyjdź z niej drugimi drzwiami - droga wskazywana jest na ekranie białymi kółeczkami, zaś minimapa jest w tej misji nieobecna (#7 ).
[7] |
[8] |
Podążaj za kolegami biegnącymi w kierunku tychże białych kółeczek (#8 ) - raczej ciężko się zgubić. Trzymanie się za kolegami to dobra taktyka w tej misji - pozwól im się ładować w nieprzyjacielskie zasadzki jako pierwszym, a rzadziej będziesz musiał się lizać z ran. Poziom jest także dosyć ciemny, więc warto sobie podnieść gammę w ustawieniach gry, rozjaśniając tym samym ekran. Ta wskazówka tyczy się generalnie całej gry i wszystkich graczy, mających problemy z dostrzeganiem wrogów w świecie Snajpera.
Zanim wyjdziesz z kolejnej nadbudówki, przez którą przebiegasz warto przez jej okna zdjąć kolejnych delikwentów czających się na zewnątrz (#9 ). Cały czas rozglądaj się za szafkami z medykamentami i pudełkami z amunicją często leżącymi na jakichś stołach na przykład.
[9] |
[10] |
Biegnij dalej kierując się w stronę pomalowanych na żółto schodów prowadzących na górny poziom (#10 ). Zasuwając do nich dostrzeżesz drugą platformę wiertniczą, na której twój zespół komandosów również złoży niebawem niezapowiedzianą wizytę.
Po wejściu na górę stocz walkę z licznym nieprzyjacielem, jak zwykle posyłając przodem swoich dwóch kompanów(#11 ). Magazynki w swojej pukawce zmieniaj przykucając za wszelkimi osłonami albo chowając się za jakimiś filarami. Podobnie zachowuj się kiedy aplikujesz sobie w żyłę tudzież serducho coś na wzmocnienie. Po walce i oczyszczeniu terenu przeczesz okolicę w poszukiwaniu m.in. kolejnych szafek z apteczkami. Następnie biegnij za kompanami w prawo kierując się w stronę żółtych schodów majaczących w oddali.
[11] |
[12] |
Po wejściu nimi na górę dostrzeżesz pusty helikopter (#12 ). Podbiegnij do niego by wystartować wstawkę filmową, na której twoja drużynka przedostanie się tymże właśnie śmigłowcem na kolejną platformę wiertniczą.
Podchodząc do lądowania dostrzeżesz trzech niedobruchów stojących nieopodal lądowiska (#13 ).