- Misja 6 - Osłabić reżim (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior Sniper: Ghost Warrior poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Misja 6 - Osłabić reżim
Pierwsze zadanie polega na przedostaniu się do wsi rzeką, po której wraz z dwoma towarzyszami płyniesz pontonem (#1 ). Nie masz wpływu na to, w którym kierunku płynie Zodiak, możesz z niego tylko strzelać - to tzw. rail shooter. Niebawem po lewej stronie koryta rzeki zamajaczą jakieś chaty posadowione na palach.
[1] |
[2] |
Szybko sprzątnij kilku (dwóch, o ile mnie pamięć nie myli) niedobruchów kręcących się na pomoście, podrzucając celownik optyczny do oka (#2 ). Możesz strzelać w beczki, koło których ci delikwenci przechodzą, powodując eksplozje i w konsekwencji śmierć bądź ciężkie zranienie gagatków.
Następnie w podobny sposób rozpraw się z panami przebywającymi na prawym brzegu rzeki, również w jakichś zabudowaniach oraz na drewnianych pomostach (#3 ).
[3] |
[4] |
Likwiduj w ten sposób każdego nieprzyjaciela zauważonego na obu brzegach rzeki. W pewnym momencie z lewej do wody zsunie się ogromny aligator (#4 ) - nie przejmuj się, nie powinien zrobić tobie i twoim kolegom krzywdy, a dodatkowo gad ten wydaje się być kuloodporny.
W pewnym momencie sternik Zodiaka zauważy nadlatujące wrogie śmigłowce, ale zdąży ukryć przed nimi ponton pod jakimiś gałęziami zwisającymi nad wodą (#5 ).
[5] |
[6] |
Niebawem zbliżycie się do wioski (#6 ). Możesz zacząć zdejmować ze snajperki po kolei wszystkich zauważonych nieprzyjaciół. Niektórzy stoją na drewnianych pomostach, inni chowają się za workami z piaskiem leżącymi na tychże konstrukcjach.
Gdy twój ponton dotrze do brzegu, a obaj twoi koledzy ruszą na przód biegnij za nimi, pozwalając im wziąć na siebie ciężar walki (#7 ). Ty tylko wspieraj ich swoim ogniem snajperskim.
[7] |
[8] |
Waląc ze swojej pukawki w puste łby siepaczy junty wychylające się zza worków z piaskiem(#8 ). Pamiętaj o możliwości wstrzymywania oddechu i skupianiu się tym samym na celu (okular twojego celownika optycznego nie "pływa" wówczas tak bardzo jak zwykle) by sprawniej radzić sobie z niedobruchami.
Kiedy najbliższa okolica jest już oczyszczona możesz sprawdzić okoliczne zabudowania znajdując m.in. ładunki wybuchowe wraz z detonatorem w jednej z chat po prawej (#9 ).
[9] |
[10] |
Następnie zasuwaj za oboma towarzyszami w górę wioski (#10 ).
Na szczycie wzniesienia znowu zaczaiło się kilku nieprzyjaciół. Może ci być trudno ich zlokalizować nie odnosząc dotkliwych ran, dlatego sugeruję użyć granatów ręcznych by rozprawić się z zasadzką (#11 ).
[11] |
[12] |
Biegnij dalej za swoimi kolegami. Po krótkiej chwili dotrzecie na miejsce, w którym przeprowadzicie krótką pogadankę (#12 ). Obaj twoi towarzysze ruszą w prawo, przez kładkę, ty zaś powinieneś udać się w lewo, przekraczając dosyć duży most, za którym znajduje się obóz wroga, by znaleźć dokumenty .
Zanim jednak przekroczysz przeprawę wyszukaj sobie dogodną pozycję na brzegu, na którym póki co się znajdujesz, przykucnij bądź połóż się na ziemi i zacznij zdejmować ze swojej snajperski wrogów na wieżach strażniczych majaczących w oddali, a także wszystkich tych opryszków, którzy pojawią się jeszcze w twoim polu widzenia (#13 ).
[13] |
[14] |
Kiedy już nikogo więc nie dostrzegasz na drugim brzegu szybko przebiegnij przez most kierując się do obozu. Ostrożnie przeczesz wszystkie baraki (#14 ) i namioty w poszukiwaniu wspomnianych dokumentów. Uważaj, przynajmniej w jednym namiocie przyczaił się niedobruch.
A za workami z piaskiem, na których zamontowano karabin maszynowy, a które to worki znajdują się mniej więcej w centrum obozu i naprzeciwko wejścia do niego najpewniej pojawi się kilku kolejnych opryszków, w tym zbir, który chwyci za rzeczony kaem i otworzy z niego ogień. Poczęstuj go granatem ręcznym bądź szybko zdejmij snajperką. Potem sam możesz chwycić za ten km i postrzelać z niego trochę, a nóż-widelec kogoś jeszcze trafisz (#15 ).
[15] |
[16] |
Sprawdź wszystkie namioty znajdujące się w obozie - w jednym z nich znajdziesz dokumenty leżące na stole (#16 ). Zabierz je ze sobą, po czym wróć do pontonu . Tą samą trasą, którą przyszedłeś, czyli najpierw przez duży most, a potem przez wieś w dół wzniesienia, na którym tę osadę zbudowano. Droga powinna być już wolna, nie powinieneś napotkać żadnych zasadzek nieprzyjaciela.
W pontonie powinni już czekać obaj twoi kumple - wskakuj do Zodiaka (#17 ).
[17] |
[18] |
Ponownie popłyniecie rzeczką, tym razem na plantację koki. Po drodze zdejmuj ze snajperki siepaczy junty w drewnianych zabudowaniach na lewym brzegu rzeki (#18 ).
Być może na prawym tez pojawi się jakiś chętny na poczęstunek ołowiem (#19 ).
[19] |
[20] |
Znowu pojawią się śmigłowce wroga i znowu sternik Zodiaka wykaże się dobrym refleksem chowając wasz ponton pod gałęziami zwisającymi nad lustrem wody (#20 ).
Po dotarciu do brzegu w pobliżu jakiejś rybackiej osady wyskocz z pontonu (#21 ). Kolejne zadanie polega na przedostaniu się na plantację kokainy i ustawieniu markerów , które naprowadzą na nią sojusznicze samoloty szturmowe. Tę rybacką osadę możesz przeszukać na okoliczność występowania jakichś fantów, nie powinieneś natrafić w niej na wrogów.