- Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior Sniper: Ghost Warrior poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Misja 15 - Ostateczna rozgrywka
To misja, w której gra przełącza nas między rolami: raz jesteśmy snajperem zakradającym się na teren kopalni uranu, a później osłaniającym atakujących kolegów, innym razem wcielamy się w jednego z tych trzech dzielnych komandosów. Grę zaczynamy jako strzelec wyborowy. Poczekaj aż skończy się wstawka filmowa pokazująca wnętrze skradzionej ciężarówki dojeżdżającej w okolicę kopalni uranu (#1 ). Tutaj twój snajper wysiądzie a pozostałe chłopaki pojadą samochodem dalej. Pierwsze zadanie polega na dotarciu do punktu obserwacyjnego 72 - droga jest wskazywana kolejnymi białymi kropkami wyświetlającymi się na ekranie.
[1] |
[2] |
Gdy rozpocznie się właściwa rozgrywka podkradnij się do głazu widocznego po lewej stronie ścieżki. Zza niego możesz zdjąć ze snajperki gagatka na wieży, a potem wystrzelać wszystkich niedobruchów w pobliżu tej drewnianej konstrukcji (#2 ).
Po strzelaninie możesz się także obrócić do tyłu dostrzegając w oddali posterunek drogowy wroga (#3 ).
[3] |
[4] |
Ze snajperki możesz zdjąć jego liczną obsadę (#4 ).
Uważaj jednak - ścieżką, od tyłu, od strony ogniska może nadbiec pojedynczy delikwent zaalarmowany strzelaniną. Odstrzel go, jeśli przybiegnie (#5 ).
[5] |
[6] |
A jeśli się nie zjawi to dopadniesz go zbliżając się do ogniska, gdy idziesz w kierunku wskazywanym na ekranie białą kropką (#6 ). Następnie wejdź do groty, do której wejście pokazuje jedna z tychże pomocnych kropek.
Jaskinie ciągną się na dosyć sporym obszarze - sugeruję zwiedzić całą sieć likwidując z wytłumionego pistoletu napotkanych opryszków. Na pierwszych natkniesz się już za wejściem (#7 ). W czasie zwiedzania jaskiń chłopaki podróżujący skradzioną wcześniej ciężarówką będą się z tobą kontaktować przez radio informując gdzie w danym momencie są.
[7] |
[8] |
Zabijaj wszystkich wrogów napotkanych w grotach (#8 ).
A także tego gagatka, którego najprawdopodobniej dojrzysz na zewnątrz spacerującego po jakiejś kładce wiszącej nad ziemią (#9 ).
[9] |
[10] |
W jaskiniach ciężko się w zasadzie zgubić - brak tu ślepych zaułków, każda odnoga dokądś prowadzi. W końcu uda ci się wydostać na zewnątrz - wyjdziesz w dżungli, z prawej strony będziesz miał drucianą siatkę ogradzającą teren kopalni uranu (#10 ). Gra wyznaczy nowe zadanie - musisz dołączyć do Delty 3 , czyli chłopaków w ciężarówce. Mają oni pewien problem - ich pojazd został zamknięty w jakimś garażu, razem z nimi w środku. Sami nie mogą otworzyć wrót garażu od środka bez narobienia hałasu, który zdradzi ich obecność. To zadanie - otwarcia im drogi z zewnątrz - należy do ciebie.
Poruszaj się wzdłuż siatki w kierunku wskazywanym białymi kropkami. W pewnym momencie zauważysz za ogrodzeniem wieżę wartowniczą ze strażnikiem i drugiego gagatka pod tą konstrukcją (#11 ). Sugeruję zostawić tych delikwentów w spokoju, przykucnąć (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś) i przedostać się po cichutku za siatkę w tym miejscu.
[11] |
[12] |
Cały czas zachowując ciszę i nie dając się wykryć omiń wieżę wartowniczą i wszystkich przebywających w jej okolicy opryszków, nie atakując ich! (#12 )
Przemieszczaj się w prawo, do drogi, a następnie ostrożnie ruszaj nią w dół (#13 ).
[13] |
[14] |
Idź cały czas poboczem tej drogi. W pewnym momencie dojrzysz za samochodem parkującym na prawym poboczu dwóch zbirów - są pogrążeni w rozmowie stojąc przy ognisku przed jakąś chatką (#14 ). Odstrzel obu plotkarzy nim cię wykryją.
Idź dalej tym szerokim traktem, aż dojdziesz do jakiejś koparki - przejdź przez znajdującą się za nią potężną wyrwę w ogrodzeniu (#15 ).
[15] |
[16] |
Znowu zbliżysz się do jakiegoś traktu. Czając się w krzaczkach odstrzel z wytłumionej snajperki gogusia stojącego na tej drodze (#16 ). Następnie po kładce przed tobą wejdź ostrożnie, albo wręcz wczołgaj się na daszek tej szopki zbudowanej z falistej blachy.
Z dachu szopki zlikwiduj dwóch oprychów między dżipem a tą wielką maszyną pomalowaną na żółto (#17 ).