Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

- Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior Sniper: Ghost Warrior poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

Misja 15 - Ostateczna rozgrywka

To misja, w której gra przełącza nas między rolami: raz jesteśmy snajperem zakradającym się na teren kopalni uranu, a później osłaniającym atakujących kolegów, innym razem wcielamy się w jednego z tych trzech dzielnych komandosów. Grę zaczynamy jako strzelec wyborowy. Poczekaj aż skończy się wstawka filmowa pokazująca wnętrze skradzionej ciężarówki dojeżdżającej w okolicę kopalni uranu (#1 ). Tutaj twój snajper wysiądzie a pozostałe chłopaki pojadą samochodem dalej. Pierwsze zadanie polega na dotarciu do punktu obserwacyjnego 72 - droga jest wskazywana kolejnymi białymi kropkami wyświetlającymi się na ekranie.

[1] - - Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[1]

[2] - - Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[2]

Gdy rozpocznie się właściwa rozgrywka podkradnij się do głazu widocznego po lewej stronie ścieżki. Zza niego możesz zdjąć ze snajperki gagatka na wieży, a potem wystrzelać wszystkich niedobruchów w pobliżu tej drewnianej konstrukcji (#2 ).

Po strzelaninie możesz się także obrócić do tyłu dostrzegając w oddali posterunek drogowy wroga (#3 ).

[3] - - Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[3]

[4] - - Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[4]

Ze snajperki możesz zdjąć jego liczną obsadę (#4 ).

Uważaj jednak - ścieżką, od tyłu, od strony ogniska może nadbiec pojedynczy delikwent zaalarmowany strzelaniną. Odstrzel go, jeśli przybiegnie (#5 ).

[5] - - Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[5]

[6] - - Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[6]

A jeśli się nie zjawi to dopadniesz go zbliżając się do ogniska, gdy idziesz w kierunku wskazywanym na ekranie białą kropką (#6 ). Następnie wejdź do groty, do której wejście pokazuje jedna z tychże pomocnych kropek.

Jaskinie ciągną się na dosyć sporym obszarze - sugeruję zwiedzić całą sieć likwidując z wytłumionego pistoletu napotkanych opryszków. Na pierwszych natkniesz się już za wejściem (#7 ). W czasie zwiedzania jaskiń chłopaki podróżujący skradzioną wcześniej ciężarówką będą się z tobą kontaktować przez radio informując gdzie w danym momencie są.

[7] - - Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[7]

[8] - - Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[8]

Zabijaj wszystkich wrogów napotkanych w grotach (#8 ).

A także tego gagatka, którego najprawdopodobniej dojrzysz na zewnątrz spacerującego po jakiejś kładce wiszącej nad ziemią (#9 ).

[9] - - Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[9]

[10] - - Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[10]

W jaskiniach ciężko się w zasadzie zgubić - brak tu ślepych zaułków, każda odnoga dokądś prowadzi. W końcu uda ci się wydostać na zewnątrz - wyjdziesz w dżungli, z prawej strony będziesz miał drucianą siatkę ogradzającą teren kopalni uranu (#10 ). Gra wyznaczy nowe zadanie - musisz dołączyć do Delty 3 , czyli chłopaków w ciężarówce. Mają oni pewien problem - ich pojazd został zamknięty w jakimś garażu, razem z nimi w środku. Sami nie mogą otworzyć wrót garażu od środka bez narobienia hałasu, który zdradzi ich obecność. To zadanie - otwarcia im drogi z zewnątrz - należy do ciebie.

Poruszaj się wzdłuż siatki w kierunku wskazywanym białymi kropkami. W pewnym momencie zauważysz za ogrodzeniem wieżę wartowniczą ze strażnikiem i drugiego gagatka pod tą konstrukcją (#11 ). Sugeruję zostawić tych delikwentów w spokoju, przykucnąć (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś) i przedostać się po cichutku za siatkę w tym miejscu.

[11] - - Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[11]

[12] - - Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[12]

Cały czas zachowując ciszę i nie dając się wykryć omiń wieżę wartowniczą i wszystkich przebywających w jej okolicy opryszków, nie atakując ich! (#12 )

Przemieszczaj się w prawo, do drogi, a następnie ostrożnie ruszaj nią w dół (#13 ).

[13] - - Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[13]

[14] - - Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[14]

Idź cały czas poboczem tej drogi. W pewnym momencie dojrzysz za samochodem parkującym na prawym poboczu dwóch zbirów - są pogrążeni w rozmowie stojąc przy ognisku przed jakąś chatką (#14 ). Odstrzel obu plotkarzy nim cię wykryją.

Idź dalej tym szerokim traktem, aż dojdziesz do jakiejś koparki - przejdź przez znajdującą się za nią potężną wyrwę w ogrodzeniu (#15 ).

[15] - - Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[15]

[16] - - Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior - Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry

[16]

Znowu zbliżysz się do jakiegoś traktu. Czając się w krzaczkach odstrzel z wytłumionej snajperki gogusia stojącego na tej drodze (#16 ). Następnie po kładce przed tobą wejdź ostrożnie, albo wręcz wczołgaj się na daszek tej szopki zbudowanej z falistej blachy.

Z dachu szopki zlikwiduj dwóch oprychów między dżipem a tą wielką maszyną pomalowaną na żółto (#17 ).