- Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (2) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior Sniper: Ghost Warrior poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
[17] |
[18] |
Ruszaj dalej trzymając się siatki na lewym poboczu traktu. W pewnym momencie dostrzeżesz za tym ogrodzeniem jednego bądź dwóch idących w twoją stronę niedobruchów (#18 ) - szybko zdejmij obu ze snajperki.
Idź drogą dalej. Niebawem, za zakrętem, dojrzysz w oddali posterunek ze szlabanem, wzdłuż którego przechadza się pojedynczy wartownik. Zabij go nim cię spostrzeże (#19 ). Jeśli na wieży wartowniczej po prawej dostrzeżesz kolejnego strażnika też chyba możesz go położyć ze snajperki. Później ruszaj w kierunku tego posterunku - przy nim droga skręca o 180 stopni w prawo i zaczyna się wznosić.
[19] |
[20] |
Podkradnij się nią dalej pod zaparkowane na niej samochody - obchodź je z prawej strony. Za pojazdami, po lewej i przy ognisku zobaczysz grupkę wrogów stojącą do ciebie tyłem (#20 ). W budyneczku nieco dalej jest kolejnych dwóch przeciwników, jeden stoi przy oknie. Sugeruję nie atakować tych wszystkich nieprzyjaciół! Może ci być trudno wygrać z nimi walkę, to raz, a dwa - podczas wymiany ognia najpewniej włączy się alarm kończący misję niepowodzeniem! Zamiast tego obejdź wrogów z prawej poruszając się w kuckach pod ogrodzeniem. Za schodkami prowadzącymi do budynku skręć zaś w lewo.
Obchodząc w ten sposób ów budyneczek pomalowany na żółto. Skradając się za nim dostrzeżesz opryszka stojącego w trawie - możesz go zastrzelić (#21 ). Drugi stoi kawałek dalej, za rusztowaniem znajdującym się z prawej strony tej małej, żółtej szopy - jego również możesz położyć z pistoletu. Za szopką jest brama, a z prawej strony szopy masz ogrodzenie, za które powinieneś się dostać. Przez bramę może być ciężko przedostać się niezauważenie, więc ja spróbowałem (z powodzeniem) innego sposobu. Wejdź po drabince na lewo od szopy na dach tego sporego, żółtego budynku, który przed chwilą obszedłeś z jego prawej strony.
[21] |
[22] |
Następnie zeskocz z jego dachu na daszek szopki (#22 ), a następnie na rusztowanie przy tejże szopie. Połóż się i przeczołgaj po tej kładce z desek nad ogrodzeniem na kolejne rusztowanie, a z niego zeskocz w prawo (nie w lewo, nie pod bramę!).
Obejdź ten wielki budynek trzymając się z dala od bramy. Gdy będziesz się zbliżał do białej kropki na ekranie (#23 ) powinna się włączyć krótka scenka kończąca się uwolnieniem pozostałych komandosów z miejsca, w którym byli zamknięci wraz ze skradzioną przez nich ciężarówką.
[23] |
[24] |
Gra przełączy cię teraz na jednego z nich (#24 ). I wyznaczy od razu nowe zadanie - tym razem masz uwolnić cywilów zmuszanych do niewolniczej pracy w tej kopalni uranu. Zasuwaj za swoimi dwoma towarzyszami w kolejne miejsca wskazywane na ekranie białymi kropkami.
Pozwól im wziąć ciężar walki na ich barki, ty im tylko pomagaj. W pewnym momencie dotrzesz do szopy, przed której wejściem dostrzeżesz kółko świecące niebieskim światłem (#25 ). Wiesz chyba, co masz robić - ustaw się w tym kółku, nie zapominając wcześniej zmienić magazynka na pełny.
[25] |
[26] |
A po wyważeniu kopniakiem drzwi do szopy (co uczyni za ciebie gra) odstrzel dwóch niedobruchów w środku, korzystając z kilku cennych sekund, podczas których bieg czasu zwalnia (#26 ).
Zasuwaj dalej za swoimi kumplami. Od czasu do czasu użyj granatów ręcznych, gdy przed wami pojawia się większa liczba siepaczy miejscowej junty wojskowej (#27 ).
[27] |
[28] |
Przebiegając przez kolejne chatki, szopy, budynki rozglądaj się za pukawkami leżącymi na stołach (automatyczna strzelba sprawdza się podczas toczonych tutaj starć) oraz szafkami z medykamentami wiszącymi na ścianach (#28 ).
Uważaj na granaty ręczne, którymi wróg lubi się posługiwać! Zbliżając się do miejsca, w którym przetrzymywani są cywile dotrzesz pod jakąś drewnianą wieżę wartowniczą (#29 ).
[29] |
[30] |
Możesz się na nią szybko wdrapać by zrobić z góry porządek z opryszkami stającymi na dordze twojego nielicznego oddziału (#30 ).
Po uwolnieniu cywilów gra przeniesie cię z powrotem w ciało snajpera, którego poczynaniami sterowałeś na początku rozgrywki. Otrzyma on nowe zadanie - zapewnienia wsparcia oddziałowi Delta 3 , czyli chłopakom, którym przed chwilą towarzyszyłeś w walce. Zasuwaj przez kładkę z desek na daszek szopy, z niej na drabinkę, a po niej wespnij się na dach tego dużego budynku zajmując na nim pozycję strzelecką (#31 ).
[31] |
[32] |
Spójrz lekko w prawo. Położenie komandosów z Delty 3 wskazywane jest na ekranie białą kropką (#32 ).
Pomóż im teraz podrzucając celownik optyczny do oka i zdejmując po kolei wszystkich niedobruchów, których przez niego dostrzeżesz - tych zajmujących pozycje na rusztowaniach, tych chowających się przy samochodach i wszystkich pozostałych (#33 ).
[33] |
[34] |
Gdy oczyścisz teren Delta 3 przemieści się kawałek bliżej by pobrać próbkę rudy uranu, jego nowej odmiany, którą wydobywa się w tej kopalni (#34 ). Po chwili w pobliże dzielnych komandosów podjedzie kilka ciężarówek z siepaczami miejscowej junty wojskowej w środku.
Wystrzelaj wszystkich opryszków wysypujących się z tychże pojazdów (#35 ).