- Misja 13 - Mistrzowski strzelec (1) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior Sniper: Ghost Warrior poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Misja 13 - Mistrzowski strzelec
Najpierw musisz dotrzeć do punktu obserwacyjnego 52 . Miń z lewej strony budynek, który będziesz miał przed sobą i idź wzdłuż siatki. Przejdź przez dziurę w tym ogrodzeniu (#1 ) i wdrap się po drabince na dach budynku.
[1] |
[2] |
Na nim obróć się w lewo i po kolejnych drabinkach zasuwaj jeszcze wyżej. Uważaj, po prawej, na dachu ostatniego budynku stoi pierwszy niedobruch (#2 ) - poczęstuj go kulką nim tam wejdziesz.
Po dachach chałup ruszaj na stanowisko obserwacyjne wskazywane na ekranie białą kropką (#3 ).
[3] |
[4] |
Na miejscu najlepiej połóż się na dachu i obróć w prawo - masz stąd niezły widok na miasteczko znajdujące się poniżej (#4 ). Powinieneś teraz użyć lornetki, aby oznaczyć cele dla Tylera , twojego snajpera.
Spójrz przez lornetkę (widok możesz przybliżać i oddalać) w kierunku wieży z wieńczącym jej jakimś zbiornikiem, która stoi na jednym z dachów (#5 ). Dostrzeżesz dwóch delikwentów - jednego pod wieżą, na prawo od niej, a drugiego nieco wyżej - po kolei wskaż ich Tylerowi, kierując okular lornetki na cele i wciskając LPM. Zrób to dosyć szybko, bo opryszki te mogą cię w końcu zauważyć!
[5] |
[6] |
Gdy twój snajper zdejmie obu panów ruszy biegiem na nową pozycję, zasuwając po dachach z prawej na lewą (#6 ).
Ty też zmień już stanowisko obserwacyjne - obróć się w lewo i po drabince, obok której zauważysz na ścianie szafkę z apteczką wejdź na daszek niewielkiej nadbudówki (#7 ). Na drugim planie zobaczysz białą kropkę wskazującą miejsce, w które powinieneś się udać, a między nią a swoją aktualną pozycją dostrzeżesz gagatka stojącego na dachu. Odstrzel go i zasuwaj w kierunku białej kropki.
[7] |
[8] |
Znajduje się tam stalowa lina, po której zjedziesz na sąsiedni dach, pod tą biało-czerwoną, metalową wieżę radiową (#8 ).
Po wylądowaniu obróć się w prawo i zasuwaj na kolejne stanowisko obserwacyjne znajdujące się koło jakiejś rury wystającej z dachu (#9 ).
[9] |
[10] |
Weź do łapki lornetkę i spójrz przez nią na asfaltową drogę znajdującą się poniżej (#10 ).
Na końcu drogi (#11 ) dojrzysz posterunek, na którego dachu stoi pojedynczy wartownik - jego wskaż Tylerowi jako pierwszego. Poniżej, przy szlabanie, stoi następny delikwent - jest drugi w kolejce do odstrzału. Jednak wskaż go swojemu snajperowi dopiero wtedy, gdy trzeci łajdak, łażący po drodze tam i z powrotem zacznie się oddalać od szlabanu, idąc w twoją stronę. Tego "spacerowicza" wskaż Tylerowi jako ostatniego do odstrzelenia.
[11] |
[12] |
Pora ponownie dotrzeć do punktu obserwacyjnego 52 - numerek w oznaczeniu tego stanowiska niby ten sam, jednak znajduje się ono teraz w zupełnie nowym miejscu. Obróć się w lewo i wracaj pod metalową, biało-czerwoną wieżę, a następnie zeskocz z dachu budynku na dach niżej, a później na kolejny daszek tkaniny wiszący nad wejściem i zasuwaj dalej ścieżką pnącą się do góry (#12 ).
Dotrzesz na przystań wodną (#13 ), przy której cumuje łódź z dostawą sprzętu dla siepaczy miejscowej junty wojskowej, z której powinieneś zwędzić kilka fantów (konkretnie - ładunki wybuchowe). Zastrzel z wytłumionego pistoletu niedobrucha stojącego na molo po lewej (pilnuje wspomnianej motorówki) i zaraz potem drugiego kręcącego się po pomoście z prawej. Tego drugiego możesz rozerwać na kawałki (w przenośni) strzelając w jedną z beczek, koło których przechodzi i powodując tym samym jej eksplozję. Następnie zejdź schodkami na tą przystań wodną.
[13] |
[14] |
Skieruj się w miejsce wskazywane na ekranie białą kropką, czyli w stronę cumującej przy molo motorówki (#14 ). Wskocz na jej pokład i zabierz, co zdołasz - przede wszystkim miny kierunkowe Claymore'a. Na drewnianej ścianie jakiejś szopy znajdującej się pośrodku tej przystani wodnej znajdziesz też szafkę z medykamentami, jeśli ich potrzebujesz.
Powinieneś teraz udać się w końcu na wyznaczone stanowisko obserwacyjne - opuść przystań kierując się wydeptaną ścieżką wznoszącą się w górę w kierunku białej kropki (#15 ).
[15] |
[16] |
Gdy znajdziesz się na tejże ścieżce dowództwo podsunie ci przez radio pomysł zaminowania ścieżki by godnie przywitać ewentualny późniejszy pościg. Jak mniemam powinieneś to zrobić odwracając się twarzą w kierunku przystani wodnej (#16 ).Wyjmij z kieszeni ;-) Claymore'a i połóż go na ziemi.
Po czym odwróć się ponownie i wejdź kilka metrów wyżej. Wyciągnij teraz ze swojego ekwipunku linę zakończoną kotwicą i zahacz ją o konar wiszący nad twoją głową, a następnie wciągnij się na tą gałąź (#17 ).
[17] |
[18] |
Po niej przejdź na swoje nowe stanowisko obserwacyjne, wyciągając po drodze lornetkę (#18 ). Musisz znowu użyć lornetki, aby oznaczyć cele dla Tylera .
Przykucnij albo połóż się na gałęzi i obróć w prawo, w kierunku wioski (#19 ). Na wskazanie snajperowi czeka czterech niedobruchów.