- Misja 12 - Kradzież spod samego nosa II (2) | Opis przejścia Sniper: Ghost Warrior poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
[17] |
[18] |
Za drugim wyjściem z tejże chałupki, do którego się zbliżysz dostrzeżesz dwóch panów ćwiczących oko na strzelnicy zorganizowanej pośród worków z piaskiem (strzelają z wytłumionej broni, stąd taki nietypowy odgłos). (#18 ) Nie atakuj ich! Ignorując ich i poruszając się w kuckach, a może nawet wycierając brzuchem ziemię, wyjdź z chałupki i skieruj się w prawo, w kierunku białej kropki widocznej na ekranie.
Po chwili dostrzeżesz (jeśli obrócisz się w prawo) trzech panów (#19 ), za których plecami przekradłeś się kilkanaście sekund wcześniej do chałupki. Nie przejmuj się nimi, a już na pewno ich nie atakuj - są wyjątkowo ślepi i nie powinni cię zauważyć (mimo, że stoją z twarzami obróconymi w twoją stronę!), a tym bardziej zrobić krzywdy.
[19] |
[20] |
Dotrzesz w pobliże jakichś beczek - przejdź przez widoczną za nimi dziurę w siatce (#20 ), a następnie skradaj się pod rurami w lewo.
Jesteś już prawie na miejscu. Musisz teraz dostać się po schodkach do tego żółtego budynku widocznego na obrazku (#21 ). Wokół budynku przechadza się jednak wartownik - w tej chwili powinien iść prosto na ciebie! Nie pozwól mu się zauważyć, chowając się po lewej za białym filarem podtrzymującym jeden z silosów, który to fragment filaru również jest widoczny tuż koło ciebie na tym obrazku. Obserwuj pozycję spacerującego przeciwnika zaznaczoną na minimapie czerwoną kropką - kiedy gość oddali się w lewo możesz ruszać na schody. Wdrap się po nich na piętro i wejdź do środka budynku.
[21] |
[22] |
Na stole w koncie znajdziesz dokumenty, czyli dane, których szukałeś (#22 ) - zabierz je. Musisz teraz wydostać się niepostrzeżenie z obozu . I pewnie najłatwiej byłoby to zrobić wycofując się po pozostawionych przez siebie śladach, tą samą drogą, którą się tu dostałeś, ale nie ma tak lekko.
Wychodząc z budynku zwróć najpierw uwagę gdzie aktualnie jest przeciwnik, który się koło niego kręcił - wyjdź, kiedy mija schody (może mu zaaplikować w plecy ołów). Powinieneś wdrapać się po drabinie na ten silos widoczny na obrazku (#23 ).
[23] |
[24] |
Na nim przykucnij i obróć się w prawo. Kawałek dalej, na kolejnym silosie, dostrzeżesz wartownika - odstrzel go ze snajperki (#24 ).
Jeśli teraz spojrzysz nieco bardziej w prawo i w dół być może uda ci się spostrzec jeszcze jednego niedobrucha przyczajonego w jakiejś chatce (#25 ). Koncentracja, pociągnięcie za spust i gostek powinien osunąć się martwy na podłogę.
[25] |
[26] |
Przespaceruj się teraz ostrożnie po silosach w miejsce wskazywane białą kropką znajdującą się w pobliżu ciała wartownika, którego przed chwilą zastrzeliłeś. Po lewej, w dole będziesz miał strzelnicę z dwoma delikwentami bawiącymi się w snajperów, a tuż za nią tych trzech opisywanych wcześniej ślepców (#26 ). Sugeruję zostawić wszystkich w spokoju.
Zamiast tego ostrożnie (by nie spaść!) przejdź się w kuckach po rurach (#27 ) odwiedzając kolejne miejsca wskazywane na ekranie białymi kropkami.
[27] |
[28] |
Gdy tylko wejdziesz na owe rury drogą znajdującą się pod tobą przejedzie ciężarówka (#28 ). Nie zawracaj nią sobie głowy, kierowca jest równie ślepy jak pozostali - pewnie niebawem spowoduje wypadek. Całkowicie ignoruj ciągle żołdaków poddawanych musztrze pośrodku obozu. Po prostu przemykaj rurami dalej.
W pewnym momencie O'Neil przez radio podpowie ci byś zeskoczył z rur na dach drewnianej szopy (#29 ). Uczyń to, po chwili zeskakując także z tego daszku na ziemię.
[29] |
[30] |
Następnie po drewnianych skrzynkach przeskocz przez mur, przejdź pod wieżą strażniczą, pod którą przemykałeś już zakradając się do obozowiska wroga i zasuwaj w miejsce wskazywane na ekranie białą kropką by ukończyć misję (#30 ).