- Misja 1 - Jeden strzał, jeden trup (2) | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior Sniper: Ghost Warrior poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
[13] |
[14] |
Z tej pozycji macie niezły podgląd na instalacje rafinerii znajdujące się poniżej (#14 ) - trwa w nich spotkanie kilku ważnych niedobruchów, m.in. generała Vasqueza z miejscowej junty wojskowej z podstawionym przez Amerykanów agentem, niejakim Rodriguezem. Kolejne zadanie polega na zastrzeleniu generała Vasqueza , w chwili, gdy otrzymasz dla tej akcji zielone światło od dowództwa.
Czekając na sygnał od dowództwa, które to hasło zostanie wypowiedziane przez radio pieszczotliwym głosem miłej pani, nic chyba nie stoi na przeszkodzie, by po cichu zacząć już usuwać opryszków ochraniających spotkanie szych. Jednak tylko tych niedobruchów, którzy zajmują pozycje na silosach (#15 ), drewnianych wieżach strażniczych, bądź patrolują teren w pojedynkę, kręcąc się gdzieś na uboczu, z dala od ciekawskich oczu pozostałych siepaczy miejscowego reżimu. Zdejmuj takich gagatków, jednego po drugim, ze swojej wytłumionej snajperski. Ważne jest jednak, by trafiony nie osuwał się na ziemię znajdując się w polu widzenia innego zbira, który najpewniej podniesie wówczas raban!
[15] |
[16] |
Kiedy otrzymasz zgodę na odstrzelenie głównej szyszki, czyli generała Vasqueza, spójrz przez lunetę w kierunku budyneczku ze ścianami pomalowanymi na żółty kolor. W oknie dostrzeżesz postać generalissimusa - wymierz w nią swoją pukawkę (#16 ). Nie musisz celować zbyt dokładnie (np. w głowę).
[17] |
[18] |
Chwilę potem pociągnij za spust (#17 ). Trafiony Vasqueza zostanie odrzucony do tyłu impetem uderzenia kuli (#18 ). Facet jednak przeżyje jakimś cudem.
No i rozpocznie się kanonada - w sumie dosyć słaba, jeśli wcześniej pozdejmowałeś większość strażników. Teraz wystrzelaj pozostałych niedobruchów kręcących się po terenie rafinerii uważając ewentualnie by nie zrobić krzywdy cywilom (robotnikom) (#19 ).
[19] |
[20] |
Kiedy strzelanina ucichnie i sytuacja wyda się być opanowana musisz znowu zrobić użytek ze swojej liny zakończonej kotwicą. Spójrz do góry i zahacz ją o konar zwisający nad twoją głową, wskazywany oczywiście czerwonym kółeczkiem (#20 ).
Następnie opuść się po linie na dół, na teren rafinerii. Tam możesz ewentualnie zabrać jednemu z zabitych karabin szturmowy wraz z amunicją (#21 ), który powinien lepiej spisywać się podczas walki na bliskim dystansie pośród tych fabrycznych instalacji. Okazuje się, że Vasquez zdołał jednak dać nogę ze spotkania ocalając swoją skórę, a dodatkowo ów osobnik uprowadził ze sobą zdekonspirowanego już Rodrigueza. Powinieneś teraz biec za uciekającym pojazdem generała - ten ucieka Hummerem. Nie pali się jednak - i tak nie jesteś w stanie go na razie dogonić.
[21] |
[22] |
Przeczesz teren tej rafinerii likwidując niedobitków wroga i kolekcjonując fanty w rodzaju dodatkowych apteczek medycznych. Następnie skieruj się w stronę bramy (#22 ), wyjścia z tej lokacji.
Zasuwaj w kierunku wskazywanym na ekranie białymi kropkami, docierając w końcu do jakiejś rybackiej wioski (#23 ). Przebij się przez nią wykańczając wszystkich niedobruchów, którzy staną na twojej drodze. Liczy się refleks i celne oko, czyli umiejętności, którymi musisz się wykazywać także w wielu innych shooterach i które z pewnością zdołałeś już nabyć grając w takie strzelanki. W wiosce jest trochę beczek - można w nie strzelać powodując eksplozje i śmierć przebiegających w pobliżu żołdaków junty.
[23] |
[24] |
Jeśli gęsto tutaj rosnące zarośla przeszkadzają ci w dostrzeganiu wrogów wejdź wyżej, na werandę którejś z tutejszych "chat baby Jagi" posadowionych na palach (#24 ).
Kieruj się w stronę mola, pomostów nad wodą - kiedy na nie wejdziesz odbije od nich łódź motorowa, którą ucieka ostatni ocalały (generał Vasquez) wraz z uprowadzonym Rodriguezem (#25 ).
[25] |
[26] |
Zatrzymać jachtu nie masz szans, choćbyś i wypruł w łajbę cały magazynek swojego karabinu (#26 ).