- Misja 11 - Polowanie czas zacząć | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior Sniper: Ghost Warrior poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Misja 11 - Polowanie czas zacząć
Tutaj znowu mamy do czynienia z tzw. rail shooterem, który umieszcza naszą postać (sierżanta Wellsa) w wieżyczce strzeleckiej transportera opancerzonego skradzionego w poprzedniej misji i kierowanego przez partyzanta zwanego El Tejon - nie możemy się poruszać (tzn. np. wysiadać z pojazdu), możemy tylko kręcić lufą i strzelać do zauważonych celów. Jedynie zadanie w tej misji polega na złapaniu zdrajcy Rodrigueza. Ostrzeliwuj kolejnych wrogów stających na drodze twojego transportera. Najpierw będzie to dwóch gagatków ukrywających się przy zaparkowanym koło traktu Hummerze - można ich załatwić ciągnąć długą serię po tym samochodzie, co doprowadzi do jego eksplozji (#1 ).
[1] |
[2] |
Kawałek dalej, dojeżdżając do jakichś zabudowań posadowionych na skalnych półkach wiszących nad poboczami drogi, natkniesz się na kolejnych opryszków, zgromadzonych na tarasach/balkonach/werandach (jak zwał, tak zwał) tychże chatek. Załatw niedobruchów po lewej (#2 ).
Potem rozpraw się z delikwentami po prawej (#3 ).
[3] |
[4] |
Kolejnych 2-3 opryszków pojawi się na drodze na wprost (przy ognisku), gdy będziesz z kompanem przejeżdżał pod chałupkami (#4 ).
Zbliżając się do mostu zastrzel kolejnych dwóch delikwentów pojawiających się na trakcie (#5 ).
[5] |
[6] |
Za zakrętem tuż przed mostem (w zasadzie są dwie przeprawy, jedna za drugą), pod wrakiem rozbitego samolotu kilku wrogów przyczaiło się na stanowisku zbudowanym z worków z piaskiem (#6 ).
Po ich załatwieniu El Tejon skieruje transporter opancerzony na pierwszy z mostów. Na jego drugim końcu, po obu stronach drogi znajdują się dwa stanowiska z worków z piaskiem obsadzone przez kilku siepaczy miejscowej junty wojskowej. Wystrzelaj wszystkich (#7 ).
[7] |
[8] |
Na końcu drugiej przeprawy znowu przeciwnicy - tym razem na jednym tylko stanowisku z worków z piaskiem (#8 ).
Później ostrzelaj jeszcze ciężarówkę rozkraczoną na drodze (#9 ), w pobliżu której również może zasadzić się kilku łobuzów. Jeżeli w czasie walki nie udało ci się położyć któregoś z oprychów trupem nawet nie oglądaj się za siebie (wieżyczki nie da się obrócić do tyłu), tylko koncentruj się na celach, które jeszcze przed tobą.
[9] |
[10] |
W końcu dojedziesz do miejsca, w którym droga zawalona jest pniami drzew. Zastrzel dwóch zbirów ukrywających się za tą blokadą (#10 ).
Uważaj, kolejny oprych może zbiec trawiastym zboczem po lewej (#11 ).
[11] |
[12] |
Teraz możesz wreszcie opuścić swój pojazd - skieruj się w miejsce wskazywane na ekranie białą kropką, dobywając po drodze swojego karabinu wyborowego (#12 ).
Dotrzesz nad krawędź urwiska, a oczom twoim ukaże się całkiem fajny widoczek na zaporę wodną (#13 ). Połóż się na ziemi. Na zaporze znajduje się kilka obsadzonych przez nieprzyjaciół stanowisk zbudowanych z worków z piaskiem, teren patroluje też na piechotę kilku wartowników. Niebawem na zaporę wjedzie Hummer łysego zdrajcy Rodrigueza - powinieneś zatrzymać go strzelając w wybuchowe beczki znajdujące się na zaporze w miejscu wskazywanym na ekranie kolejną białą kropką. Celny strzał masz oddać w momencie, gdy samochód Rodrigueza zbliża się do tychże beczek.
[13] |
[14] |
Masz krótką chwilę czasu nim pojawi się Rodriguez, więc możesz wykorzystać go na zdejmowanie niedobruchów na zaporze - proponuję zacząć od jej lewego krańca (#14 ). W ten sposób nie przegapisz pojazdu łysola, bowiem w pewnym momencie przemknie on w okularze celownika twojej snajperki (przejeżdżając z lewej na prawą).
Gdy to się stanie skieruj celownik w kierunku beczek wskazywanych białym kółeczkiem i oddaj w ich stronę celny strzał, kiedy pojazd łysego zbliża się do nich (#15 ). Eksplozja wywróci Hummera Rodrigueza, unieruchamiając łysola na zaporze.
[15] |
[16] |
Wykończ resztę gagatków na zaporze (jeśli jacyś się jeszcze na niej ostali), po czym wracaj na drogę pod transporter opancerzony, którym się tu dostałeś (#16 ). Przeskocz przez zwalone kłody drzew (tudzież słupy drogowe) i zasuwaj drogą w dół, w kierunku tamy.
Następnie wejdź na tą zaporę (#17 ).
[17] |
[18] |
Kiedy przebiegniesz po niej kawałek z naprzeciwka rzuci się w twoim kierunku kilku ostatnich już nieprzyjaciół. Szybko ich wystrzelaj (#18 ).
Następnie biegnij dalej w stronę białej kropki, mijając spalone pojazdy (#19 ). Za wywróconym na bok Hummerem znajdziesz łysego Rodrigueza.
[19] |
[20] |
Odda on płytkę z danymi, którą zabrał ci wcześniej, ale także spróbuje "podrapać się dłonią po udzie". Na szczęscie jesteś szybszy. A pechowo dla Rodrigueza zapomniał on swojego spadochronu...