Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Silent Hill 2 Remake - poradnik do gry

Silent Hill 2 Remake - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Silent Hill 2 Remake: Apartamenty Wood Side Silent Hill 2 Remake poradnik, solucja

Apartamenty Wood Side są drugim obszarem w Silent Hill 2 Remake. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak ukończyć obszar, znaleźć latarkę, pistolet oraz trzy monety.

Ostatnia aktualizacja: 23 października 2024

Apartamenty Wood Side są drugim obszarem w Silent Hill 2 Remake. W porównaniu z wschodnim South Vale są one znacznie bardziej klaustrofobiczne, składając się z ciasnych, ciemnych korytarzy. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak znaleźć latarkę oraz pistolet, a także trzy monety potrzebne do otwarcia biurka w recepcji.

Gdzie znaleźć latarkę?

Od razu po wejściu do apartamentowca zabierzcie mapę z tablicy obok recepcji. Następnie wejdźcie do pomieszczenia recepcji i skorzystajcie z punktu zapisu.

Głębiej w pomieszczeniu recepcji znajduje się zamknięte biurko. By je otworzyć potrzebujecie trzech monet, których zebranie jest głównym celem tej lokacji. Wrócicie tu na końcu obszaru. Zanim możecie zacząć zbierać monety musicie najpierw zdobyć również latarkę i pistolet.

Tuż obok recepcji znajduje się otwarta łazienka, w której znajdziecie dwa naboje do pistoletu. Weźcie je i wejdźcie po schodach na pierwsze piętro budynku.

Na pierwszym piętrze przejdźcie przez otwarte drzwi na korytarz, po czym udajcie się na koniec korytarza, do oświetlonego pokoju.

W oświetlonym pokoju pełnym manekinów najpierw podejdźcie do lodówki i otwórzcie szafkę obok, w której znajdziecie napój leczniczy. Następnie podejdźcie do świecącego manekina na środku pokoju i zabierzcie latarkę. Możecie teraz korzystać z niej do oświetlania ciemności.

Bądźcie gotowi na jumpscare! W chwili podniesienia latarki zaatakuje was nowy rodzaj przeciwnika. Zatłuczcie go deską po czym otwórzcie stojącą za manekinem szufladę by znaleźć klucz na dziedziniec.

Gdzie znaleźć pistolet?

Zanim wrócicie na parter, udajcie się na sam szczyt klatki schodowej i zabierzcie stamtąd dwa naboje do pistoletu. Następnie zejdźcie na dół i kluczem otwórzcie podwójne drzwi obok recepcji, które poprowadzą was na dziedziniec.

Na dziedzińcu przesuńcie wózek na kółkach pod pobliskie otwarte okno i przejdźcie po nim. W następnym pomieszczeniu otwórzcie szufladę w sypialni i weźcie dwa naboje do pistoletu.

Po wyjściu z pokoju idźcie ciemnym korytarzem. Po drodze zabijcie owada na ścianie. Możecie też wejść do otwartego mieszkania w środku korytarza - tam zabijcie przeciwnika i zabierzcie dwa naboje do pistoletu. W końcu dotrzecie do krat na końcu korytarza. Spróbujcie podnieść klucz leżący za kratami i obejrzyjcie cutscenkę.

Powróćcie do recepcji - żelazna krata blokująca jeden z korytarzy jest teraz otwarta. W korytarzu znajduje się dwóch przeciwników, których możecie wywabić do lobby i pozbyć się ich tam. Następnie wejdźcie do pokoju 102 w tym korytarzu, gdzie na stoliku znajdziecie zdjęcie, a w sypialni napój leczniczy.

Przy klatce schodowej możecie znaleźć napój leczniczy oraz notatkę, która pokieruje was do mieszkania 217. By tam dotrzeć, przejdźcie przez zielone drzwi obok podwójnych drzwi na dziedziniec.

Przechodząc przez następny korytarz wejdźcie do bocznego mieszkania przez framugę bez drzwi. Tam wejdźcie w interakcję z szafą i podnieście przedmiot z podłogi by otrzymać klamkę w kształcie złotego jabłka.

Na końcu korytarza, przy kratach, podnieście klucz do korytarza na pierwszym piętrze. Wejdźcie też do mieszkania obok, o ścianach pokrytych rysunkami. W szufladzie w sypialni znajdziecie napój leczniczy. Wróćcie do recepcji, zabijając po drodze nowo powstałego przeciwnika.

Wejdźcie na pierwsze piętro schodami i otwórzcie kluczem zielone drzwi blokujące resztę korytarza. Przed wami leży martwy przeciwnik - nie powinien wstać, ale możecie go dobić na wszelki wypadek. Przejdźcie do końca korytarza, gdzie zza krat czeka was pierwsze spotkanie z Piramidogłowym. Na razie nie musicie się go obawiać, póki co tylko was obserwuje.

Wejdźcie do mieszkania 213 tuż obok krat i przeciśnijcie się przez szczelinę w ścianie do następnego korytarza. Na jego końcu znajduje się mieszkanie 217. W środku, w stojącym na środku mieszkania wózku sklepowym, znajdziecie pistolet. Natychmiast go przeładujcie by być gotowymi w razie potrzeby. Podnieście też amunicję obok telewizora, z szuflady w kuchni i w magazynku.

Wróćcie do poprzedniego mieszkania przez szczelinę w ścianie i zbadajcie tajemniczą postać siedzącą przed telewizorem. Zabierzcie leżący obok niej klucz do mieszkania 212. Następnie wejdźcie do pomieszczenia obok mieszkania 212 i zajrzyjcie do zsypu na śmieci. Zobaczycie monetę, którą będziecie musieli zdobyć później.

Gdzie znaleźć pierwszą monetę?

Otwórzcie mieszkanie 212 naprzeciw mieszkania z telewizorem. Wewnątrz otwórzcie szafkę pod zlewem by znaleźć napój leczniczy, po czym wyjdźcie na balkon otwartymi drzwiami. Przejdźcie do następnego mieszkania i zabijcie przeciwnika w środku. Zabierzcie dwa naboje do pistoletu z otwartej lodówki i wyjdźcie na korytarz.

W korytarzu uważajcie na przeciwników - jest ich tu dwóch. Wejdźcie do mieszkania 207 pełnego urodzinowych balonów i pozbądźcie się kolejnego wroga. Nie zbliżajcie się do łazienki póki nie zabijecie tego przeciwnika, ponieważ w łazience czeka na was kolejny potwór. Zabierzcie dwa naboje do pistoletu z półki.

Wyjdźcie z mieszkania drugimi drzwiami i zabijcie wroga na korytarzu. Wejdźcie do mieszkania na końcu korytarza i otwórzcie szafkę nad zlewem kuchennym by zdobyć nabój do pistoletu. Następnie podejdźcie do szafy i użyjcie klamki w kształcie złotego jabłka. Możecie teraz odsunąć szafę i przecisnąć się przez szczelinę.

Przejście zamknie się za wami. By wydostać się z mieszkania 206 musicie rozwiązać zagadkę i otworzyć sejf. Zagadkę opisaliśmy na oddzielnej stronie poradnika. Wewnątrz sejfu znajdziecie klucz do drzwi wyjściowych oraz monetę.

Wejdźcie do otwartego mieszkania naprzeciw i zabijcie trzy owady wewnątrz. Następnie zabierzcie klucz do małej klatki schodowej na pierwszym piętrze z krzesła na środku pokoju. W mieszkaniu znajdziecie również trzy naboje do pistoletu i napój leczniczy.

Wróćcie na korytarz i otwórzcie zielone drzwi na końcu by odzyskać dostęp do reszty budynku. Następnie udajcie się na pierwsze piętro, gdzie na północnym krańcu budynku możecie otworzyć drzwi zamknięte na kłódkę. Na klatce schodowej skorzystajcie z punktu zapisu.

Gdzie znaleźć drugą monetę?

Możecie teraz udać się na drugie piętro lub na parter. Kolejność nie ma znaczenia, lecz my najpierw udamy się na drugie piętro. Wejdźcie na górę po schodach i skręćcie w lewo przy najbliższej okazji. Na końcu korytarza przeciśnijcie się przez szczelinę w ścianie do mieszkania 311 i zabijcie dwóch wrogów w środku. Zabierzcie napój leczniczy ze stolika i dwa naboje do pistoletu z szuflady w kuchni.

Przejdźcie przez dużą wyrwę w ścianie i zabijcie wroga po drugiej stronie. Następnie przeciśnijcie się szczeliną do mieszkania 310 gdzie czeka jeszcze dwóch wrogów.

Wyjdźcie na balkon i przejdźcie do mieszkania 312, gdzie musicie zabić kolejnego wroga. Na drabinie w małym pokoju leży napój leczniczy. By przejść dalej przeczołgajcie się przez małą szczelinę przy podłodze.

Podnieście cztery naboje do pistoletu oraz puszki soku leżące na stoliku w następnym pomieszczeniu. Możecie użyć ich natychmiast - wrzućcie je do zsypu na śmieci tuż obok. Moneta, którą zauważyliście wcześniej, spadnie na dno szybu i wytoczy się na dziedziniec. Wyjdźcie z pomieszczenia i wróćcie na małą klatkę schodową.

Zejdźcie na parter. Otwórzcie od środka wcześniej zamknięte podwójne drzwi i wyjdźcie na dziedziniec. Podnieście drugą monetę z ziemi.

Gdzie znaleźć trzecią monetę?

By zdobyć trzecią monetę idźcie na koniec korytarza po prawej stronie po wyjściu z małej klatki schodowej. Wejdźcie do otwartego mieszkania 116 na końcu korytarza i obejrzyjcie cutscenkę, podczas której po raz pierwszy spotkacie Eddiego.

Po przerywniku filmowym wyjdźcie przez otwarte okno na odgrodzoną część dziedzińca. Upewnijcie się, że wasz pistolet jest naładowany. Jest tu aż pięciu przeciwników. Najpierw pozbądźcie się dwóch, którzy nie stoją w opróżnionym basenie. Spróbujcie odciągnąć ich od reszty grupy i zabić deską by wyeliminować ich pojedynczo, nie marnując amunicji.

Teraz musicie pozbyć się trójki wrogów stojących w basenie. Nie wskakujcie do basenu, walka z trzema przeciwnikami naraz w tak ciasnym obszarze może was łatwo przytłoczyć. Polecamy stanąć na uboczu i zastrzelić dwóch wrogów z bezpiecznego położenia. Zabicie jednego z nich powinno kosztować was trzy lub cztery pociski. Po zabiciu dwóch wrogów zejdźcie do basenu i zabijcie ostatniego adwersarza deską lub poczekajcie aż wyjdzie z basenu i podejdzie do was.

Po pozbyciu się wrogów podejdźcie do wózka dziecięcego stojącego w basenie i zabierzcie ostatnią, trzecią monetę. Następnie otwórzcie metalowe drzwi na dziedzińcu, które zabiorą was prosto do recepcji.

Jak wydostać się z apartamentów Wood Side?

Po zdobyciu trzech monet musicie otworzyć biurko w recepcji. Rozwiązanie tej zagadki znajdziecie na oddzielnej stronie poradnika. Otrzymacie za nią klucz do mieszkania 201.

Główną klatką schodową wejdźcie na pierwsze piętro i skręćcie w prawo. Na końcu korytarza otwórzcie mieszkanie 201. Zabierzcie napój leczniczy z łazienki i zbadajcie chusteczkę na biurku. Obejrzyjcie cutscenkę.

Po bliskim spotkaniu z Piramidogłowym podnieście chusteczkę z podłogi i przejdźcie przez czerwone drzwi. Opuścicie apartamenty Wood Side. Tym samym traficie do apartamentów Blue Creek.