Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Silent Hill 2 Remake - poradnik do gry

Silent Hill 2 Remake - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Silent Hill 2 Remake: Jak otworzyć biurko w recepcji apartamentów Wood Side? Silent Hill 2 Remake poradnik, solucja

By wydostać się z apartamentów Wood Side, drugiej lokacji w Silent Hill 2 Remake, musicie znaleźć trzy monety rozrzucone po całym budynku. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak otworzyć biurko w recepcji apartamentowca po zebraniu wszystkich monet.

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2024

Druga lokacja w Silent Hill 2 Remake, apartamenty Wood Side, kończy się zagadką. By wydostać się z budynku musicie otworzyć biurko w recepcji, do czego potrzebujecie trzech monet. Opisaliśmy jak je zdobyć na oddzielnej stronie poradnika. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak otworzyć biurko i w których otworach umieszczać monety.

Każda zagadka w grze ma trzy warianty w zależności od wybranego poziomu trudności zagadek. Takowy wybieracie na początku gry i nie możecie go zmienić w trakcie rozgrywki. Zagadka poniżej została rozwiązana na zalecanym, normalnym poziomie trudności.

Założenia zagadki

Zagadka ma miejsce przy biurku w recepcji. W biurku znajduje się sześć otworów, pięć w prostej linii i jeden na samym środku, ponad nimi. Nad pierwszym otworem z lewej znajduje się wizerunek księżyca, nad trzecim drzewo, a nad piątym słońce. Na wierzchu biurka znajdują się słowa wiersza, które stanowią podpowiedź do zagadki.

By otworzyć biurko musicie umieścić monety w odpowiednich otworach, odpowiednią stroną do góry, wedle tego, co mówi wam wiersz. Macie trzy monety, a każda z nich ma dwie strony:

  1. Srebrna moneta z wizerunkiem mężczyzny. Na jej rewersie jest ostrze.
  2. Złota moneta z wizerunkiem kobiety. Na jej rewersie jest grób.
  3. Brązowa moneta z wizerunkiem węża. Na jej rewersie jest kwiat.

Po poprawnym umieszczeniu monet na biurku ukaże się następna część wiersza. Będziecie musieli przełożyć więc monety do innych otworów. Umieszczone monety możecie również obracać, czego zagadka okazjonalnie wymaga. Powtarzajcie to kilka razy, aż nie dotrzecie do końca wiersza i tym samym nie otworzycie biurka.

Jak otworzyć biurko?

Otwory będą nazywane ich kolejnością od lewej strony - np. środkowy otwór nazywany będzie otworem trzecim, a otwór po prawej stronie biurka nazywana będzie otworem piątym.

Przy pierwszej zwrotce umieśćcie monety następująco:

  1. Srebrna moneta: pierwszy otwór, strona z mężczyzną do góry,
  2. Złota moneta: trzeci otwór, strona z kobietą do góry,
  3. Brązowa moneta: piąty otwór, strona z kwiatem do góry.

Przy drugiej zwrotce umieśćcie monety następująco:

  1. Srebrna moneta: drugi otwór, strona z ostrzem do góry,
  2. Złota moneta: czwarty otwór, strona z kobietą do góry,
  3. Brązowa moneta: piąty otwór, strona z kwiatem do góry.

Przy trzeciej zwrotce umieśćcie monety następująco:

  1. Srebrna moneta: trzeci otwór, strona z mężczyzną do góry,
  2. Złota moneta: czwarty otwór, strona z grobem do góry,
  3. Brązowa moneta: piąty otwór, strona z wężem do góry.

Przy czwartej zwrotce musicie zdecydować, kto odpowiada za śmierć kobiety. Przesuńcie brązową monetę do szóstego otworu nad pozostałymi otworami, stroną z wężem do góry.

W ten sposób otworzycie biurko. W środku znajdziecie klucz do mieszkania 201, dzięki któremu będziecie mogli wejść do tego mieszkania i opuścić apartamenty Wood Side. Rozwiązania pozostałych zagadek w grze znajdziecie na oddzielnej stronie poradnika.