Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Silent Hill 2 Remake - poradnik do gry

Silent Hill 2 Remake - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Silent Hill 2 Remake: Wszystkie rozdziały Silent Hill 2 Remake poradnik, solucja

Silent Hill 2 Remake składa się z kilkunastu liniowych rozdziałów, z których każdy rozgrywa się w innej lokacji. Na tej stronie poradnika wypisaliśmy wszystkie rozdziały w grze oraz obszary, w których mają miejsce.

Ostatnia aktualizacja: 11 października 2024

Silent Hill 2 Remake jest liniową grą, składającą się z kilkunastu obszarów, z których każdy rozgrywa się w innej lokacji. Lokacje te zawsze przemierzycie w tej samej kolejności, zaś ukończenie danej lokacji zazwyczaj czyni ją niedostępną. Na tej stronie poradnika wypisaliśmy wszystkie rozdziały w grze oraz obszary, w których mają miejsce.

Lista obszarów

  1. Wschodnie South Vale - pierwszą lokacją w grze są mgliste ulice Silent Hill. Na tej stronie opisaliśmy jak dotrzeć do miasteczka, zdobyć radio, waszą pierwszą broń, naprawić płytę winylową oraz odszukać klucz do apartamentów Wood Side.
  2. Apartamenty Wood Side - apartamentowiec charakteryzuje się ciemnymi, ciasnymi korytarzami oraz małymi pomieszczeniami. Na tej stronie opisaliśmy jak zdobyć radio, pistolet oraz trzy monety wymagane do wydostania się z budynku.
  3. Apartamenty Blue Creek - koszmarna wersja apartamentowca wprowadza nowe wariacje już istniejących przeciwników. Na tej stronie opisaliśmy jak znaleźć wskazówki zegarowe i przeżyć pierwsze starcie z Piramidogłowym.
  4. Zachodnie South Vale - powrót na mgliste ulice, ubogi w walkę lecz bogaty w cutscenki. Na tej stronie opisaliśmy jak dotrzeć do Rosewater Park i eskortować Marię.
  5. Szpital Brookhaven - największy i najdłuższy obszar w grze, pełen trudnych przeciwników i drzwi zamkniętych szyframi. Na tej stronie opisaliśmy jak przywrócić zasilanie w szpitalu, zebrać trzy bransolety i pokonać Strzęp Wargi.
  6. Szpital Brookhaven (druga strona) - wypaczona wersja szpitala Brookhaven o prostszej strukturze, lecz wciąż zawierająca wymagających wrogów. Na tej stronie opisaliśmy jak otworzyć spętane łańcuchami pudełko, zdobyć dwa pierścienie i uciec przed Piramidogłowym.
  7. South Vale (druga strona) - wypaczona wersja ulic dzielnicy South Vale, nie zawierająca żadnych zagadek. Na tej stronie opisaliśmy jak przedostać się przez dzielnicę, dotrzeć do parku Rosewater i przejść przez towarzystwo historyczne.
  8. Więzienie Toluca - duży budynek podzielony na kilka sekcji, charakteryzujący się wszechobecną ciemnością. Na tej stronie opisaliśmy jak zdobyć sztucer, jak otwierać drzwi z symbolami zwierząt i zebrać wszystkie odważniki.
  9. Labirynt - surrealistyczny zbiór korytarzy zawierający mnóstwo walki. Na tej stronie opisaliśmy jak pokonać Abstrakcyjnego Tatusia, ukończyć wszystkie sekcje labiryntu i pokonać Eddiego.
  10. Hotel Lakeview - duży, opuszczony hotel stawiający nacisk na eksplorację nad walkę. Na tej stronie opisaliśmy gdzie znaleźć wszystkie trzy figurki do pozytywki, jak przekraść się przez obszar pracowniczy i dotrzeć do pokoju 312.
  11. Hotel Lakeview (druga strona) - spalone ruiny hotelu pozbawione przeciwników i eksploracji, zamykające całą fabułę gry. Na tej stronie opisaliśmy jak przejść przez ruiny hotelu, jak pokonać Piramidogłowych oraz ostatniego bossa.