Silent Hill 2 Remake: Wszystkie rozdziały Silent Hill 2 Remake poradnik, solucja
Silent Hill 2 Remake składa się z kilkunastu liniowych rozdziałów, z których każdy rozgrywa się w innej lokacji. Na tej stronie poradnika wypisaliśmy wszystkie rozdziały w grze oraz obszary, w których mają miejsce.
Ostatnia aktualizacja: 11 października 2024
Silent Hill 2 Remake jest liniową grą, składającą się z kilkunastu obszarów, z których każdy rozgrywa się w innej lokacji. Lokacje te zawsze przemierzycie w tej samej kolejności, zaś ukończenie danej lokacji zazwyczaj czyni ją niedostępną. Na tej stronie poradnika wypisaliśmy wszystkie rozdziały w grze oraz obszary, w których mają miejsce.
Lista obszarów
- Wschodnie South Vale - pierwszą lokacją w grze są mgliste ulice Silent Hill. Na tej stronie opisaliśmy jak dotrzeć do miasteczka, zdobyć radio, waszą pierwszą broń, naprawić płytę winylową oraz odszukać klucz do apartamentów Wood Side.
- Apartamenty Wood Side - apartamentowiec charakteryzuje się ciemnymi, ciasnymi korytarzami oraz małymi pomieszczeniami. Na tej stronie opisaliśmy jak zdobyć radio, pistolet oraz trzy monety wymagane do wydostania się z budynku.
- Apartamenty Blue Creek - koszmarna wersja apartamentowca wprowadza nowe wariacje już istniejących przeciwników. Na tej stronie opisaliśmy jak znaleźć wskazówki zegarowe i przeżyć pierwsze starcie z Piramidogłowym.
- Zachodnie South Vale - powrót na mgliste ulice, ubogi w walkę lecz bogaty w cutscenki. Na tej stronie opisaliśmy jak dotrzeć do Rosewater Park i eskortować Marię.
- Szpital Brookhaven - największy i najdłuższy obszar w grze, pełen trudnych przeciwników i drzwi zamkniętych szyframi. Na tej stronie opisaliśmy jak przywrócić zasilanie w szpitalu, zebrać trzy bransolety i pokonać Strzęp Wargi.
- Szpital Brookhaven (druga strona) - wypaczona wersja szpitala Brookhaven o prostszej strukturze, lecz wciąż zawierająca wymagających wrogów. Na tej stronie opisaliśmy jak otworzyć spętane łańcuchami pudełko, zdobyć dwa pierścienie i uciec przed Piramidogłowym.
- South Vale (druga strona) - wypaczona wersja ulic dzielnicy South Vale, nie zawierająca żadnych zagadek. Na tej stronie opisaliśmy jak przedostać się przez dzielnicę, dotrzeć do parku Rosewater i przejść przez towarzystwo historyczne.
- Więzienie Toluca - duży budynek podzielony na kilka sekcji, charakteryzujący się wszechobecną ciemnością. Na tej stronie opisaliśmy jak zdobyć sztucer, jak otwierać drzwi z symbolami zwierząt i zebrać wszystkie odważniki.
- Labirynt - surrealistyczny zbiór korytarzy zawierający mnóstwo walki. Na tej stronie opisaliśmy jak pokonać Abstrakcyjnego Tatusia, ukończyć wszystkie sekcje labiryntu i pokonać Eddiego.
- Hotel Lakeview - duży, opuszczony hotel stawiający nacisk na eksplorację nad walkę. Na tej stronie opisaliśmy gdzie znaleźć wszystkie trzy figurki do pozytywki, jak przekraść się przez obszar pracowniczy i dotrzeć do pokoju 312.
- Hotel Lakeview (druga strona) - spalone ruiny hotelu pozbawione przeciwników i eksploracji, zamykające całą fabułę gry. Na tej stronie opisaliśmy jak przejść przez ruiny hotelu, jak pokonać Piramidogłowych oraz ostatniego bossa.