Silent Hill 2 Remake: South Vale (Druga strona) Silent Hill 2 Remake poradnik, solucja
Druga strona South Vale jest siódmym obszarem w Silent Hill 2 Remake. Szerokie ulice miasta są teraz ciemne i pełne zagradzających drogę przepaści. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak przedostać się przez ulice miasta, dotrzeć do parku Rosewater i przejść przez towarzystwo historyczne.
Ostatnia aktualizacja: 23 października 2024
Druga strona South Vale jest siódmym obszarem w Silent Hill 2 Remake, do którego traficie po opuszczeniu drugiej strony szpitala Brookhaven. Przez pewien czas odpoczniecie od zagadek i zakodowanych drzwi, przemierzając szerokie ulice i szukając przejść wokół przepaści w asfalcie. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak przedostać się przez ulice miasta, dotrzeć do parku Rosewater i przejść przez towarzystwo historyczne.
- Jak przedostać się przez ulice South Vale?
- Jak dotrzeć do telefonu?
- Jak dotrzeć do parku Rosewater?
- Jak dotrzeć do towarzystwa historycznego?
- Jak przejść przez towarzystwo historyczne?
Jak przedostać się przez ulice South Vale?
Po wyjściu ze szpitala Brookhaven skierujcie się za Laurą, idąc ulicą po prawej stronie, przechodząc obok sporego samochodu. Przejdźcie przez drzwi w barykadzie blokującej ulicę.
Rozbijcie ścianę w otwartym garażu po drugiej stronie i zapiszcie grę w pomieszczeniu za szczeliną. Po wyjściu zobaczycie Laurę. Przestawcie wózek przy ścianie i podstawcie go pod zamkniętą bramkę, po czym wespnijcie się po nim i przejdźcie dalej.
Wejdźcie do restauracji i przejdźcie przez nią aż do tylnych drzwi, pozbywając się wrogów po drodze. Warto skorzystać tu ze strzelby, ponieważ wnętrze jest ciasne, a wrogów jest kilku.
Przejdźcie przez parking z tyłu restauracji i idźcie na koniec Rendell Street. Podążajcie za Laurą do tunelu prowadzącego do wschodniego South Vale.
W środku tunelu spotkacie się z nowym rodzajem przeciwnika - siedzi on pod podłogą, pod kratami, i atakuje jeśli znajdziecie się nad nim. Z tymi wrogami nie warto się męczyć. Ścieżki, na których się pojawiają, są zazwyczaj szerokie, dzięki czemu łatwo ich wyminąć. Bądźcie uważni kiedy chodzicie po kratach i wypatrujcie wrogów pod podłogą by móc przejść obok nich. Po drugiej stronie wejdźcie do otwartego kampera, gdzie znajdziecie notatkę. Pokieruje was ona do płatnego telefonu.
Jak dotrzeć do telefonu?
By ominąć przepaść w ulicy musicie przejść przez budynek bezpośrednio na północ od apartamentów Saul Street. Wejdźcie do środka przez małe okienko i wyburzcie ścianę po drugiej stronie budynku. Przeciśnijcie się przez szczelinę i wyjdźcie na ulicę już po drugiej stronie przepaści, na Neely Street.
Wejdźcie do Neely's Bar i przejdźcie przez otwarte drzwi wewnątrz. Wyjdźcie na ten sam plac, gdzie jeszcze na samym początku gry znaleźliście klucz do apartamentów Wood Side. Gdy natraficie na przepaść odbijcie w stronę ściany pobliskiego budynku i wejdźcie do środka przez otwarte okienko. Po przejściu przez budynek zobaczycie telefon stojący na chodniku. Podejdźcie do niego by zdobyć klucz francuski i poznać wasz następny cel - park Rosewater.
Jak dotrzeć do parku Rosewater?
Droga dalej jest bardzo prosta. Idźcie ulicą na północ, aż nie traficie do kolejnej barykady z drzwiami. Po drodze możecie odwiedzać otwarte budynki, gdzie znajdziecie nieco zasobów. Za barykadą znajdziecie tunel, który otworzycie kluczem francuskim. Przejdźcie na drugą stronę tunelu, ponownie unikając wrogów pod kratami.
Tunel zaprowadzi was prosto do parku Rosewater. Nie zetkniecie się tu z wrogami, więc przejdźcie na zachód parku gdzie spotkacie Angelę. Po cutscence zabierzcie klucz do towarzystwa historycznego spod pomnika i opuśćcie park bramą tuż obok.
Jak dotrzeć do towarzystwa historycznego?
Droga do towarzystwa historycznego również jest bardzo prosta. Po wyjściu z parku skręćcie w prawo, idąc w dół Nathan Avenue. Po drodze możecie także odwiedzić kręgielnię Pete's Bowl-O-Rama, gdzie znajdziecie nieco zasobów.
Na końcu ulicy czeka towarzystwo historyczne. Otwórzcie główne wejście kluczem i wejdźcie do środka.
Jak przejść przez towarzystwo historyczne?
Wewnątrz towarzystwa historycznego możecie pooglądać wiszące na ścianach obrazy, a następnie zejść tunelem w tylnej ścianie budynku. Tunel jest bardzo długi, a dojście do jego końca sprintem zajmuje pełną minutę. Nie zniechęcajcie się i idźcie dalej, do samego końca.
W korytarzach na końcu tunelu pozbądźcie się jedynego przeciwnika, który stanie wam na drodze, i podążajcie korytarzami aż do ogromnej, kwadratowej dziury w podłodze. Musicie w nią wskoczyć.
Znajdziecie się w ciemnym, zamkniętym pomieszczeniu. Jest tu kilka popękanych ścian - niszczcie je, aż nie ujawnicie szczeliny za jedną z nich. Przeciśnijcie się przez nią i przejdźcie przez kanały, uważając na okazjonalnych przeciwników czołgających się pod wodą. Przejdźcie przez metalowe drzwi do pomieszczenia oświetlonego czerwonym światłem. Podnieście leżący na podłodze klucz.
Gdy tylko podniesiecie klucz, pomieszczenie się zamknie, a wnętrze wypełnią owady, w tym trzech Creeperów. Pokój jest bardzo ciemny, więc zauważenie ich może być trudne. Wypatrujcie złotych owadów lub próbujcie bić je na ślepo. Po pozbyciu się wrogów szybko podejdźcie do drzwi, na których znajduje się zamek elektroniczny. Musicie wpisać trzycyfrowy kod. Jak widzicie, wszystkie klawisze są brudne i zakrwawione oprócz 2, 3 i 9 - to są cyfry tworzące kod. Próbujcie różnych kombinacji. W naszym przypadku właściwym kodem było 932. Po otwarciu drzwi opuśćcie pomieszczenie.
Podniesionym kluczem możecie otworzyć kratę w podłodze tuż obok. Musicie raz jeszcze zeskoczyć niżej przez nowo otwartą dziurę. Traficie do stołówki więzienia Toluca, następnego głównego obszaru w grze.