Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Silent Hill 2 Remake - poradnik do gry

Silent Hill 2 Remake - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Silent Hill 2 Remake: Jak otworzyć sejf w mieszkaniu 206? Silent Hill 2 Remake poradnik, solucja

Na pierwszą obowiązkową zagadkę w Silent Hill 2 Remake napotkacie w Apartamentach Wood Side. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak zgadnąć kombinację do sejfu w zamkniętym mieszkaniu.

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2024

Pierwsza obowiązkowa zagadka w Silent Hill 2 Remake znajduje się w Apartamentach Wood Side, drugiej głównej lokacji w grze. Eksplorując apartamentowiec traficie do zamkniętego mieszkania 206, którego ściany pokryte są napisami. W środku pomieszczenia znajduje się zamknięty sejf skrywający klucz do drzwi wyjściowych z apartamentu. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak rozwiązać zagadkę i odkryć kombinację do sejfu.

Każda zagadka w grze ma trzy warianty w zależności od wybranego poziomu trudności zagadek. Takowy wybieracie na początku gry i nie możecie go zmienić w trakcie rozgrywki. Zagadka poniżej została rozwiązana na zalecanym, normalnym poziomie trudności.

Założenia zagadki

By rozwiązać zagadkę, musicie otworzyć sejf znajdujący się w środku pokoju. Potrzebujecie do tego kodu, który składa się z trzech cyfr. Nie możecie wyjść z pokoju póki nie rozwiążecie zagadki, lecz nie martwcie się. Wszystko, czego potrzebujecie, znajduje się tutaj.

Na ścianie tuż obok szczeliny, którą weszliście do mieszkania, znajduje się krótki wiersz. Jest to zakamuflowane rozwiązanie zagadki. Większość wiersza nie ma znaczenia, zaś słowa, które podają wam rozwiązanie są napisane większym drukiem. Lewo i prawo oznaczają kierunek obrócenia tarczy sejfu, zaś pozostałe słowa oznaczają rysunki na ścianach.

Jak zdobyć kombinację do sejfu?

Ściany pomieszczenia wypełnione są napisami, cyframi i rysunkami. Rysunki te odpowiadają powiększonym słowom wiersza. Obok każdego z nich znajduje się cyfra. Cyfry odpowiadających rysunków są cyframi kombinacji do sejfu, kierunek podany obok nich jest kierunkiem obrócenia tarczy, zaś kolejność słów we wierszu oznacza kolejność cyfr.

Pierwszym w kolejności rysunkiem są dachy, przy suficie w korytarzu prowadzącym do zamkniętych drzwi wyjściowych. Kierunkiem jest prawo, zaś cyfrą jest 13.

Drugim w kolejności rysunkiem są ślady stóp, na ścianie po prawej stronie od wiersza. Kierunkiem jest lewo, zaś cyfrą jest 7.

Trzecim w kolejności rysunkiem jest rzeka, na dolnym rogu ściany naprzeciw wiersza. Kierunkiem jest prawo, zaś cyfrą jest 11.

Po odkryciu wszystkich cyfr możecie już otworzyć sejf. Wejdźcie z nim w interakcję i podejmijcie następujące kroki:

  1. Przesuńcie tarczę sejfu w prawo do cyfry 13 i potwierdźcie wybór,
  2. Przesuńcie tarczę sejfu w lewo do cyfry 7 i potwierdźcie wybór,
  3. Przesuńcie tarczę sejfu w prawo do cyfry 11 i potwierdźcie wybór.

W ten sposób otworzycie sejf. W środku znajdziecie klucz do drzwi wyjściowych oraz monetę, która przyda wam się później do następnej zagadki. Rozwiązania pozostałych zagadek w grze znajdziecie na oddzielnej stronie poradnika.