Miasta produktywne | Rodzaje miast w Sid Meier's Civilization V poradnik Sid Meier's Civilization V
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Miasta produktywne
To te, w których skupiamy się na produkcji jednostek i budynków. Najlepiej uczynić tego typu ośrodkiem nasze drugie lub trzecie miasto, o ile jest ono otoczone znaczną ilością wzgórz (gwarantujących duże zyski produkcji) zagospodarowanych przez kopalnie. W tego typu mieście należy zadbać o maksymalizację produkcji i bonusy dla tworzonych tam oddziałów.
W poniższych tabelach nie podano technologii wymaganych do tworzenia poszczególnych struktur - zwykle posiada się je z pewnym wyprzedzeniem, a w razie wątpliwości zawsze można zajrzeć do Civilopedii zawartej w grze.
Bonusy dla wojska
Nazwa | Koszt | Utrzymanie | Wymagania/Epoka | Profity |
Koszary | 80 produkcji | 1 złota | Brak/Starożytność | +15 punktów doświadczenia dla produkowanych oddziałów naziemnych |
Zbrojownia | 120 produkcji | 3 złota
| Wymaga koszar lub twierdzy/Klasyczna | +15 punktów doświadczenia dla produkowanych oddziałów naziemnych |
Akademia wojskowa | 350 produkcji | 3 złota | Wymaga koszar lub twierdzy/Renesans | +15 punktów doświadczenia dla produkowanych oddziałów naziemnych |
Stajnie | 100 produkcji | 1 złota | Przyłączone pastwisko z końmi/Klasyczna | 25% do produkcji, jeśli szkolone są oddziały konne |
Kuźnia | 150 produkcji | 2 złota | Przyłączona kopalnia żelaza/Średniowiecze | +15% do produkcji podczas szkolenia jednostek naziemnych |
Arsenał | 350 produkcji | 3 złota | Akademia wojskowa/Przemysłowa | +20% do produkcji podczas szkolenia jednostek naziemnych |
Bonusy do produkcji
Nazwa budynku | Koszt | Utrzymanie | Wymagania/Epoka | Profity |
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie