Rozdział 9 | Opis przejścia Resistance 3 poradnik Resistance 3
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Rozdział 9
Gdy tylko wyjdziemy na dach Charlie schowa się w zadaszonym pomieszczeniu [1]. Naszym zadaniem jest osłanianie go przed atakami Trutni szokowych i Długonogów. Te Pierwsze same do nas przyjdą, dlatego chowamy się w pobliżu naszego kompana i je likwidujemy.
Następnie ściągamy Długonogi z pobliskich dachów [1]. Po pozbyciu się wystarczającej ich liczby Charlie przeniesie się w pobliże pomostu opuszczanego przy pomocy tarczy [2].
Po przejściu przez pomost zabijamy kilka Długonogów [1]. Zanim udamy się za Charliem przeszukujemy budynek. Po prawej stronie natrafimy na schody [2], na ich szczycie na ziemi leży notatka Wędrówka mas.
Jak tylko ją podniesiemy schodzimy z powrotem na dół i udajemy się drugimi schodami [1] do Charliego. Zaatakowani zostaniemy przez kilka Trutni szokowych i Długonogów, po ich eliminacji nasz kompan ruszy przed siebie, a my zaraz za nim eliminując po drodze jeszcze kilku przeciwników.
Wyjdziemy w końcu na dach, nasz sojusznik schowa się [1], a nam przyjdzie oczyścić teren z kolejnej grupki Chimer. Po walce ruszamy wyżej prowizorycznym pomostem [2] i czekamy na Charliego.
Wkrótce wejdziemy po schodach do budynku [1]. Na wyższym piętrze czeka kolejna grupa Długonogów, możemy ich łatwo pozabijać korzystając z przechodzących przez ściany pocisków Augera. Gdy pozbędziemy się przeciwników wbiegamy za Charliem do kontenera [2] podwieszonego na linie.
Naszą przejażdżkę przerwie Grabarz [1], z którym będziemy musieli walczyć, by odzyskać ogniwo energetyczne.
Bestia posiada trzy podstawowe ataki: szarża, uderzenie odnóżami i plunięcie trującą substancją [1]. Wszystkich tych ataków unikniemy przemieszczając się po budynkach otaczających plac, na którym umiejscowiona jest bestia. Należy przy tym pamiętać, że Grabarz z łatwością przebije się przez cieńsze ściany.
Biegając po budynkach natrafimy na gniazda ze Skoczkami szczególnie w miejscach, gdzie pozostajemy poza zasięgiem głównego przeciwnika. Czyli w piwnicach i na klatce prowadzącej na najwyżej położony dach. Są to szczególnie interesujące punkty, z których możemy ostrzelać Grabarz przy pomocy Augera nie narażając się na ataki [1].
Cała walka podzielona jest na trzy fazy i polega na niszczeniu newralgicznych punktów Grabarza. Podczas pierwszej fazy niszczymy czerwone gruczoły obok głowy [1] najłatwiej jest je zestrzelić z dachu budynku [2] znajdującego się po przeciwnej stronie placu do miejsca naszego zeskoku na arenę zmagań.
Po zniszczeniu pary gruczołów, bestia wskoczy na dach [1] koło ogniwa energetycznego i wypluje salwę trującej substancji. Gdy potwór zeskoczy z powrotem na ziemie, naszym celem staną się gruczoły umiejscowione na odwłoku [2].
Wspomniany dach również nadaje się do zestrzelenia i tych dwóch punktów. Po tym jak bestia ponownie odprawi swój rytuał złości, wydostaną się z niej zwisające flaki [1] będące naszym ostatnim celem.
Na dachu, z którego do tej pory ostrzeliwaliśmy bestię znajduje się podest z liną [1]. Możemy po niej zjechać na półkę nad miejscem naszego zeskoku z kontenera. Z tego miejsca (nie spadając w dół) przechodzimy wąskim przejściem do piwnicy [2].
Oprócz gniazd Skoczków znajdziemy tutaj Augera i idealną pozycję do zestrzelenia przy jego pomocy flaków bestii [1].
Jak tylko je zniszczymy potwór polegnie [1], a my będziemy mogli skorzystać z VTOL.