Rozdział 10 | Opis przejścia Resistance 3 poradnik Resistance 3
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Rozdział 10
Po wypadnięciu z VTOL znajdziemy w ciemny lesie [1]. Naszym zadaniem jest ponowne dołączenie do Malikova.
Wyruszamy w górę strumienia trzymając się jego lewej strony. W pierwszej napotkanej chacie [1] odnajdziemy kilka sztuk przydatnej amunicji, a następnie zaczniemy oddalać się od strumienia. Wkrótce skontaktuje się z nami Malikov i w lesie pojawią się snajperzy. Łatwo się o tym dowiemy, gdy wiązki laserów zaczną przecinać las [2].
Przeciwników najlepiej pozbyć się przy pomocy snajperki Deadeye lub karabinu Marksman. Mimo iż nasi wrogie są zamaskowani [1] łatwo można ich zlokalizować ze względu na ich celowniki laserowe.
Poruszając się powoli naprzód wyeliminujemy trzech snajperów i przejdziemy przez tory znajdujące się w pobliżu wodospadu [1]. Gdy dojdziemy do drewnianej chaty na wzgórzu zobaczymy kolejnych snajperów oraz patrolujący transportowiec [2]. Jeżeli zostaniemy przez niego wykryci ostrzela on naszą pozycję. Wystarczy się wtedy schować w jednej z chat i poczekać, aż przestanie się nami interesować.
Przekradając się od chaty do chaty, eliminując przy tym snajperów i unikając ostrzału z transportowca dojdziemy do kopalni [1]. Po kilku krokach naprzód zeskoczymy z niewielkiej skarpy i znajdziemy się na torach.
Przed nami znajduje się drabinka [1] prowadząca do niewielkiej budowli, w której znajdziemy magnetofon z nagraniem [2] Tylko mała drzemka.
Gdy wrócimy na tory powinniśmy zbadać otwartą szopę z zapasem amunicji, a następnie ruszyć po torach przez metalowe drzwi [1].
Staniemy przed trzema tunelami, w których można dostrzec patrol Hybryd wspieranych przez Trutnie obronne [1]. Eliminujemy garstkę przeciwników i wchodzimy do tunelu po prawej, w którym przy prawej ścianie odnajdziemy notatkę [2] Wieże chłodzące.
Idąc dalej prosto dojdziemy do złączenia kilku tuneli w jeden [1]. W pobliżu znajduje się kolejna notatka [2] Wycieczka do Hanoveru. Możemy teraz zawrócić i zbadać pozostałe tunele zanim wyruszymy w dalszą drogę prowadzącą do wyjścia z kopalni.
Po wyjściu na powierzchnię [1] trafimy na oddział Hybryd wspierany przez snajperów i patrolujący transportowiec. Trzymając się prawej strony dojdziemy do torów [2]. Możemy się teraz udać wzdłuż torowiska po lewej lub przy skałach po prawej. Idąc po torach znajdziemy więcej amunicji, ale droga przy skałach daje nam lepszą pozycję strzelecką.
Bez względu na to, którą ścieżką pójdziemy dotrzemy w końcu do kolejnej kopalni [1].
Gdy zeskoczymy z niewielkiej skarpy trafimy na szeroki tunel prowadzący na zewnątrz. Nasze przeszukiwanie pomieszczeń przerwie nam transportowiec [1], który wpuści do kopalni grupę Trutni obronnych [2]. Prędzej czy później będziemy musieli się z nimi rozprawić, co przyciągnie na naszą pozycję oddział Hybryd prowadzony przez Łupieżcę.
Po pozbyciu się przeciwników wychodzimy z kopalni [1] i kierujemy się w stronę mostu zabijając przy okazji kilku wrogów. W wagonach stojących na torowisku odnajdziemy spore ilości apteczek. Tuż przed wejściem na most po lewej stronie odnajdziemy notatkę [2] Wola Boża.
Gdy wejdziemy na most rozpoczniemy starcie z transportowcem [1], który zbombarduje most. Aby mieć z nim szanse musimy przejść przez zawaloną część mostu i podnieść wyrzutnię rakiet samonaprowadzających Wildfire. Jej alternatywny tryb odpala pocisk, który po zdetonowani bombarduje okolicę. Jednak do zestrzelenia pojazdu wykorzystamy tylko podstawowy tryb.
W pierwszej kolejności powinniśmy się schronić przed atakami, najlepiej na niższym poziomie mostu [1]. Następnie musimy znaleźć dobrą zasłonę, która ochroni nas w trakcie namierzania celu wyrzutnią rakiet. Aby wystrzelić samonaprowadzający pocisk musimy wymierzyć w transportowiec i utrzymać na nim celownik dopóki nasz cel nie zostanie oznakowany czerwonym krzyżykiem [2].
Po każdym trafieniu transportowiec wykona ciężki nalot na most jest to kolejny powód, dla którego dobrze jest prowadzić starcie z niższego poziomu mostu. Dodatkowo na naszą pozycję wysyłane będą niewielkie oddziały Hybryd nacierające od strony, z której wkroczyliśmy na most. Dzieje się tak zazwyczaj po kilku trafieniach w transportowiec. Jak tylko zniszczymy pojazd, Malikov otworzy nam wagon torujący drogę na drugą stronę mostu [1].