Rozdział 3 | Opis przejścia Resistance 3 poradnik Resistance 3
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Rozdział 3
Jak tylko zakończy się cut-scenka dookoła nas rozgorzeje walka, a my będziemy musieli biec za Deanem unikając starcia z przeciwnikami. Biegnąc za naszym sojusznikiem wejdziemy na niewielkie wzgórze [1]. Dostrzeżemy z niego oddziały wroga maszerujące w kierunku naszego miasta.
Gdy zaczniemy zbiegać w dół zobaczymy Skradacza, a następnie Goliata [1] (olbrzymią wersje Skradacza). Powinniśmy przebiec koło nich sprintem nie oddając w ich kierunku niepotrzebnych strzałów. Nasze szanse na przeżycie zwiększymy chowając się przed Skradaczem za zasłonami terenowymi.
Biegnąc obok przeciwników dotrzemy do drewnianej szopy [1], możemy w niej rozejrzeć się za apteczką. Po uzupełnieniu utraconego zdrowia wyjdziemy z budynku wprost na drogę, po której kroczy Goliat. Na szczęście nie będzie on nami zainteresowany, pozwoli nam to na przebiegnięcie mu pod nogami do zabudowań znajdujących się po drugiej stronie drogi [2].
Po zawalonym dachu wejdziemy do zniszczonego domu. Otrzymamy w nim polecenie powrotu do bazy i natrafimy na martwą kobietę. Pokonując kilka pomieszczeń wyjdziemy z budynku tylnymi drzwiami i staniemy do walki z nowymi przeciwnikami Stalogłowymi [1]. Uzbrojeni są oni w karabiny Auger, których pociski przechodzą przez ściany, alternatywnym zastosowaniem tej broni jest rozstawienie tarczy [2] chroniącej przed pociskami (oprócz tych wystrzelonych z Augera). Podobnie jak w przypadku Skradacza najszybszym sposobem na ominięcie tarczy jest jej dezaktywacja przy pomocy grantu EMP.
Gdy już rozprawimy się z przeciwnikami będziemy mogli podnieść pozostawione przez nich uzbrojenie i wypróbować nowy rodzaj karabinu. Dean zatrzyma się w szopie [1], z której niedawno byliśmy ostrzeliwani i poprosi nas o wyeliminowanie przeciwników znajdujących się za ścianą. Dokonujemy tego za pomocą Augera, aby zobaczyć przeciwników należy przejść w tryb celowania [2].
Gdy wybiegniemy z szopy zeskakujemy do niewielkiego wąwozu [1] i biegniemy w kierunku mostu. Po drodze zostaniemy zaatakowani przez grupę Chimer, ze względu na wysokie kamienie do eliminacji przeciwników świetnie nadaje się Auger. Kiedy już rozprawimy się z wrogami udajemy się w kierunku mostu [2] i przechodzimy pod nim.
Wejdziemy w ten sposób na otwartą przestrzeń, przez którą musimy jak najszybciej przebiec ze względu na ataki z powietrza [1]. Biegnąc cały czas za Deanem dotrzemy do budynku [2], w którym będziemy osłonięci przed nalotami. Odnajdziemy w nim również miny przeciwpiechotne.
Po przejściu przez drzwi znajdziemy się na terenie zakładu przemysłowego [1], który jest silnie obsadzony przeciwnikami. Czeka nas tutaj dłuższa potyczka, więc starajmy się oszczędzać zdrowie chowając się za zasłonami, korzystając z granatów i Augera. Podczas starcia należy szczególnie uważać na Stalogłowych i naloty z powietrza mogące dać nam się we znaki. Na szczęście teren pełny jest miejsc nadających się do podkradania pod przeciwników i eliminowania ich pojedynczo.
Gdy oczyścimy teren podążając za Deanem wejdziemy po schodach na zabudowania [1]. Wyskoczy na nas kolejna fala przeciwników tym razem będzie ich już tylko kilku. Z kolejnego budynku wydostaniemy się przesuwając metalowe drzwi, przy których będzie czekał na nas Dean [2].
Na zewnątrz ponownie rozprawimy się z garstką przeciwników i po zebraniu pozostawionej przez poległych amunicji ruszymy na most [1].