Rozdział 13 | Opis przejścia Resistance 3 poradnik Resistance 3
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Rozdział 13
Podróżując pociągiem [1] będziemy świadkami brutalnego morderstwa i wkrótce sami staniemy się celem bandytów zwących się wartownikami.
Naszym zadaniem stanie się obrona pociągu. Zaraz po uzyskaniu kontroli nad bohaterem podniesiemy karabin M5A2 posiadający podwieszany granatnik. Wkrótce prawą stronę pociągu zaatakują wozy terenowe [1]. Zasiadający w nich bandyci będą ostrzeliwać nas z karabinów maszynowych. Aby się ich pozbyć możemy pozabijać załogi samochodów lub ostrzelać pojazdy, które po kilku seriach staną w płomieniach i wybuchną.
Na ścianie pierwszego wagonu można znaleźć czerwoną skrzynkę z apteczkami [1]. W trzecim wagonie (ostatnim, po jakim możemy się poruszać) znajduje się żółta skrzynia [2] z zapasem amunicji. Korzystając z tych punktów zaopatrzenia nie powinniśmy mieć większych problemów z odpieraniem kolejnych ataków.
Gdy wjedziemy do pierwszego tunelu [1] będziemy mieli chwilę spokoju, warto to wykorzystać na uzupełnienie amunicji i zdrowia. Jak tylko wyjedziemy na otwartą przestrzeń nadciągnie kolejna fala przeciwników, tym razem atakująca lewą stronę pociągu [2].
Po rozprawieniu się z kilkoma oddziałami, prawą stronę pociągu zaatakują opancerzone ciężarówki z pługami [1]. Po tym jak zbliżą się do pociągu, znajdujący się na nich bandyci przeskoczą na nasz pociąg i będziemy musieli się z nimi rozprawić. Nie są to szczególnie wymagający przeciwnicy, ale nie powinniśmy ich lekceważyć i regularnie uzupełniać zdrowie przy skrzynce z apteczkami.
Wkrótce wykolei się ostatni wagon pociągu (czerwony), poinformuje nas o tym Malikov. Musimy wtedy, czym prędzej udać się na koniec pociągu i odczepić wagon [1]. Po tym zdarzeniu wjedziemy do kanionu. Bandyci wykorzystają otaczające nas skały i wskoczą nam na pociąg [2].
Jak tylko się ich pozbędziemy będziemy musieli odczepić kolejny wagon. Znajduje się w nim skrzynia z amunicją, warto po raz ostatni z niej skorzystać zanim stracimy cenny ładunek [1]. Po zestrzeleniu jeszcze kilku pojazdów wjedziemy do kolejnego tunelu [2], na jego ścianach zauważymy oznaki obecności Chimer.
Przejeżdżając przez niewielką przerwę między tunelami zobaczymy pędzące w oddali stado Grabarzy [1]. Za następnym tunelem zostaniemy zaatakowani zarówno z pojazdów jak i przez bandytów wskakujących nam na pociąg. Ci drudzy stanowią większe zagrożenie i powinniśmy rozprawiać się z nimi na bieżąco. Po krótkiej walce będziemy musieli odczepić kolejny wagon [2].
Kontynuując obronę pociągu będziemy świadkami jak Grabarze rozdeptują kolejne pojazdy bandytów. Niestety na koniec zainteresują się również naszym pociągiem [1].