Rozdział 19 | Opis przejścia Resistance 3 poradnik Resistance 3
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Rozdział 19
Gdy nasz pierwotny plan okaże się niemożliwy do realizacji wraz z kompanami skierujemy się na statek Chimer [1].
Przez mroczne tunele dostaniemy się do przestronnej hali [1]. Omijamy machiny trzymając się blisko ścian, aż trafimy na urządzenie ze stojakiem na bronie [2]. Skręcamy przy nim w lewo i wychodzimy po schodach.
Natkniemy się tu na Chimery, zabijamy je i udajemy się na koniec hali, gdzie spotkamy się z Charliem [1]. Podążając za nim wejdziemy do mroźnego pomieszczenia, aby otworzyć drzwi wyjściowe musimy zniszczyć dwa bezpieczniki [2].
Trafimy do korytarza [1] biegnącego wokół pomieszczenia pełnego Chimer. Przez okna eliminujemy przeciwników i ruszamy korytarzem w prawo. Trafimy do owalnego pomieszczenia. Wychodzimy po schodach na górę i czekamy, aż Charlie rozbije konsolę [2].
Biegnąc za naszym kompanem miniemy oczyszczone wcześniej pomieszczenie i przejdziemy przez drzwi. Z prawej strony nadciągnie oddział Chimer prowadzony przez Łupieżcę [1]. Rozprawiamy się z przeciwnikami i podążamy przez wejście, którym przyszli wrogowie. Dojdziemy tak do sali z elektrycznymi słupami [2], pokonamy ją walcząc z grupką przeciwników i wchodząc po schodach.
Na górze przyjdzie nam walczyć z Chimerami w pomieszczeniu pełnym elektrycznych wież [1].
Szczególnie niebezpieczna jest Hybryda uzbrojona w wyrzutnie rakiet i wspierana przez Trutnie obronne. Stacjonuje ona na końcu pomieszczenia tuż koło pola siłowego. Gdy podejdziemy pod wspomniane pole wybiegną na nas dwaj Łupieżcy [1].
Po ich pokonaniu odnajdujemy konsolę [1] i przy jej pomocy wyłączamy pole siłowe. Niestety dalszą drogę zastąpi nam ściana z ostrzy [2].
Aby ją wyłączyć musimy zniszczyć dwa bezpieczniki [1] znajdujące w miejscu, gdzie wcześniej było pole siłowe. Po przejściu między ostrzami trafimy do wysokiego pomieszczenia [2], w którym opuścimy naszego kompana i pobiegniemy samotnie w prawo.
Na pierwszej prostej po prawej stronie odnajdziemy notatkę [1] Technologia szarych. Zaraz obok trafimy na kanistry jadące w górę [2], wskakujemy na jeden z nich by dostać się wyżej.
Gdy nasza prowizoryczna winda się zatrzyma zeskakujemy na okablowanie statku [1] i posuwamy się naprzód. Wkrótce wejdziemy przez niewielki otwór do niskiego tunelu [2].
Dotrzemy w ten sposób do dwuczęściowego pomieszczenia pilnowanego przez Trutnie obronne. Gdy na nas trafią uruchomią alarm i będziemy musieli walczyć z Hybrydami i Trutniami szokowymi. Na koniec starcia nadciągnie również kilku Stalogłowych. Po bitwie schodzimy na dół i udajemy się na koniec pomieszczenia. Znajdziemy tutaj otwierane panele [1], dostaniemy się nimi to tunelu, w którym odnajdziemy drabinkę [2] prowadzącą do kolejnego tunelu.
Udajemy się w nim na koniec i przez niezakratowany otwór wskakujemy do dużego pomieszczenia [1] pełnego przeciwników. Skład wrogów jest podobny do tego, na jaki natrafiliśmy przed chwilą, jednak zamiast Salogłowych pojawią się snajperzy. Opuszczamy tę lokację przedsionkiem [2] prowadzącym do bardzo podobnego pomieszczenia, czekać w nim na nas będą Łupieżcy.
Po bitwie wspinamy się schodami, przechodzimy górą do poprzedniego pomieszczenia i biegniemy do przeciwległej ściany, pod którą skręcimy w lewo. Zabijamy Hybrydę uzbrojoną w rakietnicę [1] i tunelem docieramy do naszego kompana czekającego przy konsolach [2].
Zbiegamy za Charliem na dół i eliminujemy snajperów. Na końcu pomieszczenie podchodzimy do ogromnych drzwi [1].
Aby je otworzyć musimy się udać w lewo [1], walcząc z Chimerami przedostajemy się pod przeciwległą ścianę. Trafimy tutaj na konsolę [2], za pomocą której wyłączymy jedno pole siłowe koło drzwi. Musimy teraz przebiec obok drzwi i podobnie jak przed chwilą dostać się do drugiej konsoli i wyłączyć następne pole siłowe.
Wracamy teraz do drzwi po trupach Łupieżców i niszczymy odsłonięte bezpieczniki [1]. Po przejściu przez wrota zostaniemy odcięci od Charliego i wyjedziemy na szczyt statku w pobliże rdzenia.