Rozdział 6 (1) | Opis przejścia Resistance 3 poradnik Resistance 3
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Rozdział 6
Po wydostaniu się na brzeg, naszym oczą ukaże się budynek na wysokich palach z palącym się w środku światłem [1].
Podążając przez tory za rannym doktorkiem dotrzemy do podniesionej rampy [1] opuszczanej z drugiej strony. Aby dostać się do przełącznika musimy samotnie przejść przez labirynt ze składów kolejowych. Droga oznaczona została za pomocą żółtych znaków namalowanych na wagonach [2].
Po przejściu przez wagon [1] należy skręcić w lewo w kierunku słupów linii energetycznej [2]. Od tego miejsca należy poruszać się ostrożniej, gdyż możemy zostać zaatakowani przez Skoczki.
Spod słupa możemy wybrać się w dalszą drogę idąc w lewo i kierując się znakami [1] lub w prawo przechodząc przez wagon [2].
Zanim wybierzemy drogę należy wskoczyć na betonowy podest i udać się wprost przed siebie. Przy płocie po prawej stronie natrafimy na otwarty wagon, w którym znajduje się magnetofon z nagraniem [1] Utrzymując ciepło.
Droga od słupa w lewo - zalecana. Udając się od słupa w lewo natrafimy na oznakowaną drabinę [1], po której dostaniemy się na dachy składów. Gdy spojrzymy w lewo zobaczymy, że na jednym z wykolejonych wagonów po lewej leży notatka [2] Tragiczny paradoks.
Stąd wracamy na wagon z drabiną i udajemy się w stronę rampy po dachach wagonów [1]. Na ostatnim wagonie przechodzimy kładką na pociąg ustawiony pod wysokim murem [2] i skręcamy w lewo by na końcu zeskoczyć w okolice rampy. Przechodząc po wagonach w łatwy sposób poradzimy sobie z atakującymi nas Skoczkami, możemy jednak przejść między pociągami. Będziemy przez to łatwiejszym celem ataków, ale odnajdziemy dodatkowe zapasy broni ukryte w wagonach.
Droga od słupa w prawo. Udając się od słupa w prawo przechodzimy przez wagon i skręcamy w prawo. Na ostatnim wagonie po prawej znajduje się drabina [1], po której dostaniemy się na składy kolejowe.
Stąd poruszamy się po kładkach i przeskakując nad niewielkimi szczelinami w kierunku wysokiego muru [1]. Po drodze dobrze jest pozabijać z dystansu Skoczki stojące nam na drodze zanim się na nas rzucą.
Gdy dojdziemy do ściany skręcamy w lewo i na końcu wagonu zaskakujemy w pobliże rampy [1]. Wystarczy teraz ją otworzyć by utorować drogę dla Malikova.
Po opuszczeniu rampy udajemy się za doktorkiem do windy [1] i wyjeżdżając w górę podziwiamy przybycie Grabarza [2].
Gdy wyjdziemy z windy należy podążać za Malikovem w prawo i w górę po drabinie [1]. W wolnej chwili możemy rozejrzeć się po budynku i pozbierać amunicję. Po wejściu na wyższe piętro zobaczymy spadający samolot [2].
Rozglądając się po pomieszczeniu zauważymy materac, na którym leży notatka [1] "Podręcznik VTOL".
Na biurku na prawo od okna znajduje się karabińczyk [1], podnosimy go i wracamy do okna. Zauważymy tutaj linę przyczepioną [2] do budynku. Będziemy po niej mogli zjechać i udać się na poszukiwania VTOL.
Po wylądowaniu na balkonie budynku poruszamy się przed siebie i zeskakujemy do dziury w podłodze. Na prawo od żółtego napisu "WARNING INFESTED" [1] znajduje się półka z notatką Muszę się wydostać, a na lewo drzwi wyjściowe.
Gdy przejdziemy przez drzwi znajdziemy się w ciemnej kotłowni. Idąc prosto, a potem w prawo odnajdziemy Atomizer [1]. Jest to broń strzelająca krótką wiązką elektryczną naprowadzającą się na wrogów. Jej alternatywny tryb wystrzeliwuje studnię grawitacyjną przyciągającą i zabijającą przeciwników. Kilka kroków dalej natrafimy na zwłoki [2], przy których skręcamy w lewo.
Po dojściu do ściany skręcamy dwa razy w prawo i wchodzimy do korytarza, na którego końcu znajduje się świecący obiekt [1]. Zostaniemy w nim również zaatakowani przez Ponuraka, możemy na nim przetestować zdobytą broń. Na końcu korytarza wchodzimy po schodach [2] na wyższe piętro.