Rozdział 17 | Opis przejścia Resistance 3 poradnik Resistance 3
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Rozdział 17
Dotrzemy do skutego lodem Nowego Yorku [1].
Znajdujemy się w budynku niedaleko wieży Chimer [1]. Wychodzimy na zewnątrz, a następnie zaczynamy zeskakiwać z budynku na ulicę. Po pierwszym skoku trafimy na notatkę [2] Nadchodzą.
Schodząc poziom niżej dojdziemy do liny [1], po której zjedziemy na ulicę i zaczniemy się posuwać w kierunku pomniejszej wieży [2]
Wkrótce dojdziemy do metalowych wrót [1], aby je otworzyć będziemy musieli zniszczyć dwa żółte bezpieczniki znajdujące się po lewej i prawej stronie bramy.
Po przejściu przez wrota skręcamy w prawo i wchodzimy do zniszczonego budynku [1]. Znajdziemy w nim magnetofon z nagraniem [2] Sześć kul.
Znajdujemy się przed silnie strzeżonym posterunkiem Chimer złożonym z dwóch posterunków [1].
Nasze natarcie powinniśmy zacząć od wyeliminowania dwóch Hybryd uzbrojonych w wyrzutnie Wildfire [1] stojących na górze posterunku po lewej, a następnie kontynuujemy natarcie na ten posterunek.
Większości przeciwników powinniśmy się pozbyć przed wejściem na chroniony teren [1] używając snajperki Deadeye lub karabinu Marksman. Dzięki temu nie ściągniemy na siebie niepotrzebnej uwagi ze strony obrońców prawej wieży. Oprócz Hybryd będziemy mieli również do czynienia ze Stalogłowymi uzbrojonymi w Augery. Należy eliminować ich w miarę możliwości w pierwszej kolejności, gdyż inaczej nie będziemy mogli znaleźć bezpiecznej osłony. Po oczyszczeniu pierwszego posterunku otwieramy metalową bramę, zbieramy pozostawioną przez przeciwników broń i wchodzimy po schodach na posterunek [2].
Przyjdzie teraz czas oczyścić posterunek po prawej. Zaczynamy od Łupieżcy [1] stojącego mniej więcej na środku pozycji obronnych. W następnej kolejności pozbywamy się Hybrydy uzbrojonej w wyrzutnie rakiet stojącej nad Łupieżcą oraz snajperów. Gdy pozbędziemy się głównych zagrożeń dobijamy resztę przeciwników. Podczas starcia usłyszymy syreny alarmowe i w pobliże naszej pozycji przyleci transportowiec i zrzuci Trutnie szokowe [2]. Należy się ich jak najszybciej pozbyć z dystansu, jeżeli podlecą zbyt blisko oddalamy się na nową pozycję.
Nie jest to koniec starcia. Za każdym razem gdy pozbędziemy się kilku przeciwników zrzucone zostaną dodatkowe oddziały. Najważniejsze jest by jak najszybciej oczyścić oba posterunki. Zyskamy dzięki temu sporo terenu pełnego zasłon i w razie potrzeby będziemy mogli zmieniać pozycję strzelecką. Drugą ważną zaletą przejęcia obu posterunków jest to, że na tym terenie znajdziemy duże ilości przydatnych broni w tym kilka wyrzutni [1] ustawionych na szczycie prawego posterunku. Kolejne fale przeciwników sygnalizowane będą syreną alarmową i będą nadchodzi od strony łuku triumfalnego [2]. Aby zwiększyć swoje szanse na przeżycie pozbywajmy się w pierwszej kolejności najbardziej niebezpiecznych przeciwników. Należą do nich Łupieżcy i Hybrydy uzbrojone w wyrzutnie rakiet, praktycznie jedynym sposobem na uniknięcie ich ataków jest ucieczka.
Gdy skończymy batalię przeszukujemy teren naszych zmagań i udajemy się w dalszą drogę przez łuk triumfalny [1]. Wskakujemy do dziury w drodze i otwieramy ciemną skrzynię podłączoną do drzwi. Niszczymy odsłonięte w ten sposób bezpieczniki [2] i wchodzimy przez drzwi do ciemnej jaskini.
Gdy dotrzemy do trakcji metra, zeskakujemy na tory i wchodzimy do korytarza przed nami [1]. Dostaniemy się w ten sposób do pomieszczenia, w którym odnajdziemy trochę amunicji oraz magnetofon z nagraniem [2] Zły pomysł leżący obok zwłok.
Idąc przed siebie wyjdziemy na trakcję metra. Skręcamy w prawo i kontynuujemy maszerując po torach [1]. Wejdziemy na stację metra, na której walczą Łupieżcy z Ponurakami [2]. W wybranym przez nas momencie przyłączamy się do starcia i zabijamy wszystkich wokoło. Kilka kroków dalej toczy się podobne starcie, tu również postępujemy jak poprzednio.
Gdy oczyścimy teren rozglądamy się dookoła. Po prawej stronie stacji odnajdziemy wydrążone w ścianie pomieszczenie zamknięte polem siłowym [1]. Dezaktywujemy je korzystając z panelu sterującego [2] znajdującego się po prawej stronie i zabieramy zapasy amunicji.
Udając się dalej tunelem wpadniemy na dużą grupę Ponuraków, Skoczków i Pijawek [1]. Ostrożnie eliminujemy przeciwników wybraną przez nas bronią, a następnie udajemy się na koniec tunelu i przechodzimy przez wagon [2].
Po kilku spokojnych krokach dotrzemy do końca torowiska, skręcamy w lewo do wąskiego tunelu i wychodzimy nim na powierzchnie, gdzie zobaczymy Chimery walczące z Grabarzem [1].
Rozprawiamy się z bestią podobnie jak za pierwszym razem ostrzeliwując czerwone punkty na jej ciele. W czterech rogach areny naszych zmagań znajdują się zejścia [1] prowadzące do jednej stacji metra [2]. W tych podziemiach spędzimy większość walki. Będziemy tutaj sporadycznie atakowani przez niewielkie oddziały Hybryd, są to jedyni wrogowie oprócz Grabarza, z którymi powinniśmy walczyć. Kolejnym zagrożeniem, na jakie trafimy pod ziemią będą tąpnięcia bestii, które przebijają się przez sufit.
Z bestią walczymy w dosyć prosty sposób. Wychylamy się z podziemi jednym wejściem i ostrzeliwujemy czułe punkty potwora [1]. Gdy ściągniemy na siebie uwagę Grabarza lub Chimer przechodzimy podziemiami do kolejnego wejścia. Taki schemat powtarzamy dopóki potwór nie polegnie [2].
Po walce wchodzimy na znak, który przygniótł bestię [1], przeskakujemy na potwora i dalej po metalowym pomoście wchodzimy do budynku. Opuścimy go przechodząc przez zamaskowane drzwi.